5 способів автоматизувати контекстну рекламу

Контекстна реклама (PPC) більше не є суто додатковим каналом інтернет-маркетингу - зараз це цілком самостійний інструмент. Хоча деякий час тому більшість просуваються ecommerce-проектів воліло пошукову оптимізацію (SEO) для отримання трафіку, часті оновлення алгоритму Google ускладнили потрапляння інтернет-бізнесу в релевантну пошукову видачу. Якщо ви відкриєте пошукові результати Google, то побачите, що РРС-оголошення переважають:

Ось чому так важливо використовувати всі доступні інструменти просування. Навіть якщо ваш сайт знаходиться на першому місці в органічній видачі, вам все одно потрібно запускати контекстну рекламу, щоб вичавити максимум з результатів пошуку Google. Через це управління PPC-кампаніями стає все більш конкурентним. Ви повинні залишатися попереду своїх суперників, щоб отримати продажу від PPC і зайняти лідируючі позиції.

Автоматизація бізнес-процесів може бути складною з технічної точки зору, і може здатися, що з таким завданням під силу впоратися тільки експертам. Коли мова йде про автоматизацію кампаній контекстної реклами, існує кілька прийомів, які ви можете успішно застосовувати. У цій статті ми розглянемо найефективніші.

1. Автоматичний підбір

При проведенні більшості РРС-досліджень допускаються одні й ті ж помилки: веб-аналітики зосереджуються усереднених значеннях і метриках, які не завжди впливають на зростання доходу. Замість того, щоб зосереджуватися на середніх показниках (наприклад, СРС - середня ціна за клік - СРС), з'ясуйте, як ви можете отримати конкурентну перевагу, зокрема:

  • підберіть нові ключові слова для груп оголошень;

  • підключіть нові, які поки що не використовуються вами рекламні канали;

  • визначте нові сегменти аудиторії, на які ви поки не таргітувалися;

  • створіть кілька нових посадкових сторінок для А / В-тестування нових ідей, від яких відмовилися ваші конкуренти.

Для автоматизації цього процесу, ви можете використовувати скрипт Google AdWords. Ви можете налаштувати його для виконання різних завдань:

  • пошуку ключових слів із заданим порогом показу;

  • створення нових SKAG з відповідними ключовими словами;

  • створення нових копій оголошення.

Також ви можете підключити ваш скрипт для автоматичного пошуку, визначення та створення нових місць розміщення рекламних оголошень у Медійній мережі Google (GDN).

2. Автоматичне керування ставками

Автоматизація процесу торгів (bidding) в контекстних кампаніях допоможе вам швидше домогтися своїх цілей і скоротити рекламні витрати. Існує ряд платформ, що дозволяють не тільки автоматизувати сам біддінг, але і добитися нижчої ціни за клік (CРС) або транзакцію (СРА).

 

За рахунок автоматизації біддінг через такі bid-менеджери ви можете максимізувати результати своїх РРС-кампаній і значно скоротити рекламний бюджет, що актуально, в першу чергу, для ecommerce-проектів. Втім, ви також можете використовувати автоматизацію для лідогенеруючих сайтів і SaaS-сервісів (наприклад, email-розсилок), якщо пов'язуєте їх зі своїми основними метриками.

 

3. Автоматизовані правила

Вам не обов'язково наймати команду розробників, щоб підключати до РРС-кампаній скрипти і дорогі SaaS-рішення. В Google AdWords ви можете налаштувати автоматизовані правила, які дозволяють вносити зміни в обліковий запис на основі вашого набору умов, таких як статус оголошення, бюджет і ставки.

Повністю налаштована панель автоматизованих правил AdWords виглядає так:

Важливо: також ви можете налаштовувати різні умови і частоту повідомлень по e-mail.

4. Автоматичне тестування оголошень.

Щоб визначити, які з ваших оголошень краще привертають увагу користувача, необхідно проводити їх тестування. Як правило, при значному зростанні показника КЕП (CTR) реклами, ви можете поступово знизити ціну за клік до 1,5 раз. Особливо це стосується динамічного ремаркетингу.

Але для А / В-тестування потрібно якомога більше даних. При запуску кожної нової рекламної кампанії, РРС-фахівці змушені мати справу з великим параметрів, що настроюються:

  • текст оголошень;

  • заголовки;

  • ключові слова;

  • зображення;

  • дні і час показу;

  • використовувані пристрої і т.д.

Досить легко заплутатися в тому, в якій саме послідовності вони повинні налаштовуватися, щоб максимально відповідати вашому баченню рекламного сніппета. Однак і цей процес можна спростити за допомогою такого інструменту, як AdBasis. Він дає можливість повністю автоматизувати тестування оголошень. Крім інших можливостей, в AdBasis також можна сегментувати кампанії за різними показниками і звіряти ключові метрики.

 

5. Автоматична звітність

Логічним і послідовним кроком в автоматизації управління контекстною рекламою є аналітика. Налаштуйте автоматичну доставку звітності в кінці кожного місяця в Google AdWords (або інших PPC-платформах) - і ви можете оцінити ключові показники, які дадуть цілістне розуміння ефективності ваших рекламних кампаній.

Більш глибокий аналіз ваших метрик можна провести, наприклад, за допомогою такого інструменту, як Optmyzr. Він також дозволяє налаштовувати ставки і час показу рекламних оголошень.

В інтерфейс Optmyzr вбудовано кілька додаткових опцій, недоступних в AdWords і інших РРС-платформах, наприклад, heat maps, хмара ключових слів і cause trees. У вас також є можливість імітувати показники, і відслідковувати метрики, що відображають ефективність ведення кампаній, наприклад: account quality score, improve quality score і monitor quality score.

Наостанок

Впроваджуючи автоматизацію в бізнес-процеси, зокрема - в управління РРС-кампаніями, ви економите не тільки гроші. Ви також оптимізуєте час, який зазвичай витрачається на виконання ряду однотипних рутинних дій або настройку кампаній вручну. Скориставшись деякими з перерахованих рішень ви зможете зосередитися на більш важливих завданнях, наприклад, на масштабування і розвитку вашого бізнесу. Але пам'ятайте, що навіть тоді вам потрібно шукати інші способи просування вашого бізнесу онлайн.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу