5 неочевидних прийомів AdWords

Еcommerce-проекти завжди шукають нові можливості для свого онлайн-просування. Коли всі стандартні методики перестають працювати на максимізацію прибутку, бізнесу слід шукати менш «лобові» вирішення своїх завдань. Ця стаття присвячена прийомам, які рідко застосовуються в налаштуваннях кампаній контекстної реклами, але при цьому показують гарний результат. Розглянемо найбільш ефективні з них.

1. Динамічна пошукова кампанія (DSA, орієнтована на фід)

Орієнтація на фід - ще досить новий інструмент. Серед рекламних акаунтів він зустрічається тільки у 1%. Відмінність таких DSA-кампаній від стандартних полягає в можливості самостійно вибирати, на які сторінки буде переходити користувач при кліці на оголошення. У такому випадку воно показується користувачам, які зацікавлені в конкретному товарі.

Контент в рекламних оголошеннях DSA-кампаній автоматично завантажується з фіда - списку даних про товарні пропозиції або послуги. Таким чином ви зможете розширити охоплення кампанії модельним трафіком.

Щоб налаштувати DSA-кампанію на фід, необхідно:

  • создать товарный фид всех категорий, на которые будет работать рекламная кампания и загрузить его в ваш рекламный аккаунт Google AdWords;
  • создать рекламную DSA-кампанию, с настройкой «Только URL из фида страниц»;
  • продумать и сформировать группы объявлений и запустить рекламную кампанию.
  • створити товарний фід всіх категорій, на які буде працювати рекламна кампанія і завантажити його в ваш рекламний аккаунт Google AdWords;
  • створити рекламну DSA-кампанію, з налаштуванням «Тільки URL з фіда сторінок»;
  • продумати і сформувати групи оголошень і запустити рекламну кампанію.

Розглянемо приклад, коли крім DSA додатково була запущена і кампанія на фід:

screenshot_(5)

Ціна за клік у таких кампаній вище, оскільки в ній використовуються висококонкурентні пошукові запити. Однак при цьому коефіцієнт конверсії у неї набагато вище, ніж у звичайної, «нефідовой» DSA-кампанії. Це пов'язано з тим, що запити, які використовуються, більш релевантні оголошенням і сторінкам, а отже залученість вище.

Налаштування орієнтованих на фід DSA-кампаній значно підвищує клікабельность (CTR) і залученість рекламних оголошень. Але варто врахувати, що у служби модерації AdWords немає певних термінів схвалення і перевірки сторінок, тому верифікація оголошень може проходити досить довго.

2. Розумна КМС-кампанія (Smart Display).

Розумні кампанії - черговий крок Google до повної автоматизації контекстної реклами. Є два можливих варіанти налаштування такої кампанії - з використанням фіда формату динамічного ремаркетингу і без нього.

Динамічний ремаркетинг дозволяє інтернет-магазинах показувати в Медійній мережі Google (КМС) рекламні оголошення з товарами, які користувачі переглядали на сайті, але так і не купили. «Розумна» кампанія використовує дані з фіда для підбору потенційних клієнтів. Хоча зовні вона нагадує динамічний ремаркетинг, її алгоритми працюють інакше.

Кампанії, що працюють на фід, мають більш високу ціну за клік, ніж кампанії, які не використовують його. Також, у зв'язку з тим, що даних для обробки у цій кампанії більше, вона показує більш високий рівень клікабельности, а також конверсійності. При цьому сусідня кампанія, яка працює без фіда, показує більш низьку ціну конверсії, але й більш низький рівень конвертації, так як дані для обробки менш точні.

В рамках тестування варто запускати обидві кампанії одночасно і потім вибрати ту, яка покаже кращий результат. Google AdWords дозволяє порівняти їх результативність за основними показниками:

screenshot_(2)

Про що необхідно пам'ятати:

  • за останні 30 днів в акаунті має бути мінімум 50 конверсій з контекстно-медійної мережі або мінімум 100 - з пошукової;
  • для кампанії необхідно виставити прийнятний бюджет на час навчання. Google рекомендує, щоб денний бюджет становив мінімум 10 цільових цін за конверсію, інакше кампанія просто не зможе коректно навчитися, досліджувати аудиторію і принести очікуваний результат.

3. Додавання умов

Використання логічного оператора if в рекламних оголошеннях допоможе краще персоналізувати їх для кінцевого користувача. З його допомогою ви можете динамічно змінювати тексти оголошень для власників певних девайсів (смартфони, планшети) і користувачів з ваших списків і аудиторій.

Завдяки оператору if ви можете показувати певні оголошення при виконанні умов, зазначених при налаштуванні. Наприклад, якщо користувач входить в базу покупців вашого інтернет-магазину, то йому потрібно демонструвати оголошення: «Знижка для постійних покупців -30%». Якщо ж користувач перейшов за посиланням зі смартфона, можна це вказати в тексті: «Знижка 15% при оформленні замовлення зі смартфона» і т.д.

4. Розширення «Ціни»

Це розширення дозволяє відображати ціни товарів або послуг під текстом оголошень у вигляді блоків з 8 осередків. Біль багатьох українських ecommerce-проектів полягає в тому, що вони не можуть використовувати цю можливість - всі розрахунки в Україні можуть вестися тільки в національній валюті.

Однак є спосіб, який дозволить обійти це обмеження, коли гривня буде додана в список валют. Необхідно вивантажити розширення в файл Excel, замінити в стовпці валюти USD на UAH, і потім залити цей файл назад в акаунт.

5. Розширення «Промоакції»

Ще одне нововведення, доступне в новому інтерфейсі Google AdWords на більш ніж 10 мовах і з приблизно такою ж кількістю валют (включаючи гривню). Це гарне рішення для проектів які постійно запускають масштабні і тематичні акції на Новий рік, День святого Валентина, «Чорну п'ятницю» і ін).

Ви можете вибрати відповідну подію, знижку в валюті або відсотках, промокод або мінімальну суму замовлення, а також дату початку і закінчення акції (аж до годин), щоб користувач знав, коли вона закінчиться. Для цього в розділі «Додаткові налаштування» необхідно вибрати дати початку і закінчення роботи розширення:

screenshot_(3)

Наприклад, під час сезону розпродажів до «Чорної П'ятниці» 2017 року ми домоглися хороших результатів за допомогою цього розширення: CTR досягав 17%

Google Adwords постійно поповнює список нових фіч, які є must have для будь-якого онлайн-бізнеса. Вони сильно полегшують життя інтернет-магазинам, дозволяючи вигідно виділитися серед конкурентів і привести цільових клієнтів на сайт. Головне, не забувайте про необхідність попереднього тестування обрані інструменти. Це допоможе вам заощадити бюджет, спрямувавши його на найефективніші тактики.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу