4 способи збільшити продажі через email

Емейл-маркетинг допомагає бізнесу постійно залишатися на зв'язку з клієнтами: доставляти інформацію про акції та оновленні асортименту, інформувати про статус замовлення, повертати користувачів на сайт.

Одне з головних переваг email-маркетингу - можливість автоматизації всіх типових взаємодій користувача і онлайн-бізнесу: реєстрації, кинуті кошики, транзакційні повідомлення, реактивація «заснувших» клієнтів і багато іншого.

Ці рутинні процеси повторюються день у день, тому забирають багато часу і сил, якщо супроводжуються вручну. На щастя, провідні платформи автоматизації маркетингу надають прості і зручні інструменти - драг-енд-дроп конструктори сценаріїв взаємодії з клієнтами.

Все, що вам потрібно - вибрати подію-тригер, налаштувати таймер і створити повідомлення. Через встановлений вами час його отримає клієнт, який здійснив запрограмовану дію.

Редактор сценаріїв eSputnik надає таку можливість:

 

Деякі системи дозволяють використовувати відразу кілька каналів комунікації - електронні листи, Viber і SMS-повідомлення, мобільні і веб-пуш повідомлення. Це дозволяє істотно збільшити охоплення аудиторії.

Кількість повідомлень, інтервали між ними і канал відправки ви вибираєте самі. Найкраще починати багатоканальні ланцюжки з недорогих каналів - це заощадить ваш маркетинговий бюджет.

У цій статті ми розглянемо 4 простих способи збільшити продажі за допомогою emil-маркетингу і альтернативних каналів комунікації.

1. Кинутий кошик і кинутий перегляд

За результатами різних eCommerce-досліджень, товари в кошику кидають в середньому 70-80% відвідувачів онлайн-магазину. Вони вже проявили свою зацікавленість конкретним товаром, і в цьому ваша перевага. Лист-нагадування - це класична практика ремаркетингу, яка дозволяє «добити» вже теплих клієнтів і завершити угоду.

Щоб автоматично відправляти нагадування клієнтам, які кинули кошик, ви можете налаштувати такий сценарій:

  • через 2 години після події клієнту автоматично відправляється лист з нагадуванням, після чого система чекає добу і перевіряє кошик знову;

  • якщо покупка відбулася, то сценарій зупиняється, якщо ні - користувач отримує веб-пуш нагадування;

  • наступну перевірку кошика система проводить через три доби, і якщо угода покупка не закрита, відправляє Viber-повідомлення зі знижкою на товар в кошику;

 

Схожим чином працює і тригер по кинутому перегляду, коли клієнт переглядав на вашому сайті певні товари або товарні категорії, але нічого не замовив.

Налаштуйте автоматичний ланцюжок з двох листів: в першому буде блок переглянутих товарів, а в другому - переглянуті і рекомендовані товари.

Персоналізований маркетинг набагато ефективніше, оскільки клієнт отримує інформацію про те, що цікавить його особисто.

2. Товари з wish-списку

Якщо на вашому сайті є можливість відправляти товари в список бажань, то тригером для автоматичної розсилки може стати поява товару зі списку на складі або знижка на нього.

Відразу після обраної події користувачеві відправляється лист, а якщо через добу покупка не відбувається - додаткове пуш-повідомлення.

Так ви проявите турботу про клієнта, повідомивши йому новини про зацікавив його товар, і вашим менеджерам не доведеться ритися в базі даних і сповіщати клієнтів вручну. Результат - підвищення лояльності, додаткові продажи і заощаджені ресурси.

3. Кросс-сейл і апсейл

Всі розглянуті вище тригери були засновані на даних про товарні переваги клієнтів. Цю ж інформацію можна використовувати для крос-сейла і апсейла.

Крос-сейл - це маркетингова техніка збільшення суми чека за рахунок продажу супутніх товарів. Наприклад, якщо клієнт цікавиться взуттям, йому пропонують купити засоби по догляду за нею.

Апсейл - продаж більш дорогого аналога товару. Скажімо. Якщо клієнт цікавиться бюджетними моделями смартфонів, йому рекламують елітні.

Щоб використовувати ці техніки в емейл-маркетингу, використовуйте в листах блоки з товарними рекомендаціями. Тим більше що вони можуть підставлятися автоматично.

4. Реактивація

Результати досліджень показують, що потенційний клієнт купує з ймовірністю 5% -20%, в той час як шанси на повторний успіх з тим, хто купував раніше - 60-70%. Тому так важливо не допускати втрати існуючих клієнтів.

Налаштуйте тригер для користувачів, які протягом довгого часу (зазвичай це 6 місяців) не відкривали ваших листів і нічого не купували у вас. У ньому повинен міститися стимул, мотивуючий відновити взаємодію з брендом. Наприклад, знижкові промокоди або інші спеціальні пропозиції.

Реактивационные письма, сценарий настройки

Тих, хто не реактивівувалися, краще відписати від розсилки, щоб не витрачати гроші на листи, які все одно не читають.

Наостанок

Всі розглянуті в даній статті сценарії налаштовуються за лічені хвилини, після чого постійно працюють на ваш бізнес, допомагаючи просувати користувачів по воронці продажів. У будь-який момент ви можете оптимізувати комунікацію, наприклад - додавши новий канал, або змінивши контент самого повідомлення. Крім того, ви напевно придумаєте додаткові тригери, які автоматизують характерні саме для вашого бізнесу взаємодії з клієнтом. Але щоб гарантовано збільшити продажі, почніть з цих best practices емейл-маркетингу.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу