НАПИСАТИ НАМ
Кейс з ASO

380K+ карток за 7 місяців: як зробити новий необанк зіркою в Азербайджані

КЛІЄНТ
Leobank
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Leobank — мобільний банк, проєкт компанії Fintech Farm та Unibank, доступний користувачам в Азербайджані. Клієнти Leobank мають всі переваги картки Visa: кредитний ліміт, платежі, перекази, кешбек і багато іншого.

Fintech Farm — британська компанія, створена співзасновником monobank і The Credit Thing Дмитром Дубілетом. Компанія займається розробкою платформи для запуску mobile-only банків у нових країнах. Перший банк, який було запущено — Leobank (Азербайджан).

ЗАДАЧА

Видати 100K кредитних карток за 8 місяців, використовуючи інструменти Mobile Marketing.

Обмеження проєкту

За умови залучення платних каналів просування, вартість однієї установки застосунку не має перевищувати $2.

Вхідні дані

Leobank спроєктовано за принципом mobile-only — банк без відділень. 

Принцип роботи продукту

Щоб оформити картку Leobank, користувачеві достатньо інсталювати мобільний застосунок та пройти швидку процедуру реєстрації. Клієнт може забрати картку самостійно з відділень Unibank або замовити доставку.

До початку просування мобільного застосунку бренд вже 5 місяців був на ринку. Завдяки кампаніям із передзамовлення, які вели на лендинг Leobank, вдалося залучити понад 15K клієнтів ще до релізу застосунку. 

Команда Mobile Marketing долучились до проєкту у листопаді 2021 і на сьогодні (листопад 2022) продовжує роботи щодо покращення всіх показників ефективності.

У кейсі ми розглянемо роботи та результати співпраці з брендом за 7 місяців (листопад 2021-травень 2022).

Спойлер

За визначений період ми не лише виконали план щодо кількості виданих карток, але й кратно його перевершили. Нам вдалося суттєво знизити вартість інсталу та активації картки: в середньому за каналами вона не перевищувала $1.

За 7 місяців робіт над проєктом з App Store та Google Play у підсумку було видано 380K+ карток.

Рішення

Новий бренд необанку виходив на ринок Азербайджану у три етапи:

Передзамовлення Performance-кампанії

До початку робіт із Mobile Marketing, ми залучили performance-кампанії для просування лендингу бренду до релізу застосунку.

Основні цілі кампаній:

  • залучити якнайбільше нових користувачів до лендингу, які заповнять форму щодо передзамовлення картки;
  • збільшити показник впізнаваності бренду.

Перед запуском реклами ми виконали всі стандартні налаштування: впровадили  на лендинг Google Tag Manager та налаштували Google Analytics, щоб відстежувати коректні результати майбутніх кампаній. Окремо ми розробили й надали бренду технічні завдання щодо креативів, необхідних для запуску реклами. 

З нашого досвіду ми знали, що Google Ads не підтримує азербайджанську і відхиляє оголошення. Тому для розміщення реклами в цьому регіоні ми обрали альтернативний інструмент.

Facebook та Instagram стали оптимальними інструментами для розміщення реклами в контексті цілей клієнта.

Підсумки performance-кампаній: Instagram Stories виявились найефективнішим інструментом просування.

За 2 місяці коефіцієнт конверсії performance-кампаній становив ~20% (від моменту переходу користувача на сайт до відправлення заповненої форми).

Результати кампаній Facebook та Instagram

За 4 місяці після запуску лендингу ми виконали поставлені клієнтом KPI щодо кількості залучених клієнтів. Реліз застосунку в App Store і Play Market відбувся на аудиторію, яка заповнила форму Передзамовлення.

Реліз Mobile Marketing

Щоб користувачі охоче завантажували застосунок з App Store та Google Play Market, лише якісного fintech-продукту недостатньо. Його сторінка в сторах має бути привабливою, оптимізованою, і паралельно — просуватися серед цільової аудиторії. 

Створення ASO-стратегії для просування застосунку

Топ-позиції сторінки застосунку в app-сторах такі ж важливі, як і позиції сайту у Google. Тож ми почали зі створення ASO-стратегії.

App Store Optimization (далі ASO) — пошукова оптимізація застосунків, націлена на покращення видимості застосунку у видачі з метою збільшення органічних установок.

Спочатку ми проаналізували нішу клієнта та зібрали всю ключову інформацію про продукт (наприклад, онбордінг користувачів, roadmap тощо). На основі отриманих даних ми визначили стратегічні точки росту та обрали інструменти діджитал-маркетингу, згідно з цілями бренду.

У цьому кейсі ми розглянемо етапи робіт Mobile Marketing, починаючи з ASO-стратегії і до оцінки результатів просування застосунку.

Текстовий контент для сторінок застосунку в сторах

На етапі розробки fintech-продукту ми зібрали семантичне ядро для сторінок застосунку в сторах, враховуючи попит на релевантні ключові слова.

Оскільки Азербайджан не має власної локалізації для просування в App Store, ми використали локалізацію en-UK, яка працює в цій країні. 

Однак спираючись на гіпотезу, що певна кількість девайсів в Азербайджані може мати локалізацію RU, ми додали контент і такою мовою. Це дозволило додатково охопити до 20% цільової аудиторії продукту.

Локалізація застосунку — переклад контенту сторінки, який враховує особливості регіону (мовні, культурні). Локалізація дозволяє збільшити кількість установок застосунку однією чи кількома мовами у різних регіонах.

Для Google Play ми зібрали семантичне ядро азербайджанською та російською мовами.

*Частота — це прогнозне значення, яке може змінюватись.

Враховуючи зібране семантичне ядро та особливість, що це перший необанк в Азербайджані, ми розробили метадані та написали тексти повного опису застосунку двома мовами, які опублікували з релізом.

Приклад текстової частини контенту сторінки застосунку

Результати А/В-тестування стали основою для визначення оптимального шаблону метаданих, який ми використали на всіх платформах.

Приклад метаданих застосунку
Вже за 1,5 місяця за більшістю релевантних та трафікових ключових запитів, сторінки застосунку в сторах вийшли у ТОП-1–ТОП-5 позицій в пошуку.  

Крім того, ми додали брендові високочастотні запити у метадані App Store. Це дозволило застосунку ранжуватися вище за брендовими запитами конкурентів та отримати додатковий трафік.

Візуальний контент для сторінок застосунку в сторах

Привабливий дизайн сторінок в App Store та Google Play може збільшити конверсії в установки на 17-24%. Для клієнта ми сформували технічне завдання з референсами та рекомендаціями щодо використання основних УТП та розміщення їх на зображеннях. Також ми взяли участь у розробці текстів для скріншотів.

Розроблені варіанти візуального контенту ми додали до А/В-тестування, щоб визначити найефективніший шаблон. Наразі на сторінках застосунку в сторах використовується оновлений другий варіант.

Підкріплення Платні канали просування

Завдяки просуванню лендингу через performance-кампанії, бренд вже мав певний успіх у користувачів та отримав достатню кількість передзамовлень. Тому роботи із платними каналами просування безпосередньо в сторах ми почали на етапі Підкріплення.

Просування застосунку здійснювалось за моделлю AIDA (AWARENESS-INTEREST-DESIRE-ACTION), яка передбачає поступове знайомство цільової аудиторії з брендом.

Ми працювали над впізнаваністю бренду, зростанням інтересу та посиленням бажання у користувача отримати новий продукт.

PPC-стратегія

Умова використання платних каналів просування від клієнта: вартість однієї інсталяції не має перевищувати $2.

Для просування fintech-продукту ми обрали оптимальний набір інструментів, який міг сприяти досягненню основної бізнес-цілі клієнта — активації кредитної картки.

Google UAC (Universal App Campaigns) — універсальна рекламна кампанія для мобільних застосунків (реклама транслюється у Google, YouTube, Google Play та інших сервісах Google).

Таргетинг у Facebook Ads:

  • за інтересами: фінанси, банкінг, кредити;
  • за професіями: менеджмент, IT, держслужбовці;
  • за базами клієнтів, наданих Leobank;
  • ремаркетинг на користувачів, які відвідали лендинг бренду;
  • ремаркетинг з огляду на дії в застосунку.

Результати

За 7 місяців робіт із Mobile Marketing ми змогли довести клієнту ефективність запропонованого комплексного підходу щодо просування необанку на ринку Азербайджану і досягти високих показників ефективності.

На початку робіт бренд обмежив вартість залучення клієнтів з подальшою активацією картки в $2. Наша стратегія дозволила не тільки утриматися в цих рамках, але й зменшити вартість інсталу у 1,5 раза від бажаної.

Що далі?

У перспективі бренд планує розширити свою присутність в Азербайджані та охопити всю територію країни. Разом з клієнтом ми розглядаємо інші стратегії просування і плануємо низку тестових запусків додаткових інструментів (наприклад, кампанії Re-engagement).

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз