3 стратегії ремаркетингу, які ви не повинні втратити

Згідно з даними  Wordstream data, середня вартість залучення нового покупця в e-commerce складаэ близько $46. Це не найпривабливіша цифра, особливо з урахуванням середнього чеку в цій ніші ($113.97 – середня сума першого чеку в US у першому кварталі 2016 року,  Monetate E-commerce report).

Більше того, ситуація погіршується. За останні 2 роки середня ціна кліку в СРС злетіла на 71%, кількість сайтів з e-commerce  зростає експоненційно – залишатися конкурентоздатним стає все складніше. Маркетологи змушені переглядати свої інструменти залучення клієнтів і починають використовувати методи, що ґрунтуються на аналізі даних про поведінку відвідувачів на своїх сайтах.

Є й хороша новина – 20.5% щорічного приросту продажів і 17.8% прибутку в e-commerce генерують повторні відвідувачі (статистика Monetate E-commerce). Давайте розглянемо 3 стратегії рекмаркетингу в e-commerce, які можуть допомогти збільшити покупки, використовуючи повторні відвідування.

1. Ремаркетинг для відвідувачів із залишеними кошиками.

Це must-have для будь-якого сайту з e-commerce. В середньому 73.6% кошиків в e-commerce «кидають» (статистика SalesCycle). Хороша новина в тому, що, якщо до цього ви не збирали аудиторію з покинутими кошиками, у вас в руках потужний інструмент збільшення продажів. Ремаркетинг на цю аудиторію відвідувачів може збільшити обіг магазину вдвічі за пару тижнів – залежно від кількості трафіку на вашому сайті.

Як запустити:

Використовуючи дані про покинуті корзини в Doubleclick, AdWords Scripts та автоматичних ставках, ви можете створити справді привабливі пропозиції. Це будуть оголошення  з динамічним показом товарів, які користувач додав до кошика.

Говорячи про email-маркетинг, це прекрасна стратегія для запуску тригерних розсилок про покинуті кошики. Користувач через певний час (ви самі обираєте той, який підходить найбільше) отримає лист із нагадуванням про товари, які сподобалися.

Цей простий лист із нагадуванням про покинутий кошик збільшив продажі на 10% у нашому кейсі з Intertop.ua.

2. E-commerce ремаркетинг на основі переглянутих товарів.

Історія відвідування дуже багато говорить нам про користувача. Наше завдання – використати ці дані для підвищення ефективності рекламних кампаній. Лише 10.26% відвідувань сайту в е-commerce приводять до натиснення кнопки «Додати до кошика» (2-й квартал 2016). Відповідно, 90% наших відвідувачів може повернутися і купити. Їм лише треба трохи допомогти.

Як запустити:           

Автоматично збираємо відвідувачів нашого сайту в різні аудиторії для ремаркетингу – з урахуванням ціни, бренду, характеристик переглянутих товарів та інших параметрів, значимих для нас. Потім запускаємо рекламну кампанію з індивідуальними рекламними повідомленнями. Ще ода важлива деталь – ремаркетинговий трафік значно дешевший, ніж «прямий».

Цю стратегію також можна використовувати в email-маркетингу. Всі е-commerce компанії можуть запустити тригерні розсилки, які надсилають листи «Схоже, що ви шукаєте заміну своєму холодильнику, ось список рекомендованих моделей від нашого магазина…» зі списком холодильників тієї ж цінової категорії та кольору, які користувач переглядав раніше.

Користувачі не додавали до кошика показані вище товари, поки не отримували email з «ТОП-3 товарів», який був згенерований алгоритмом як такий, що найбільш підходить користувачу з урахуванням його поведінки на сайті.

3. E-commerce ремаркетинг, що ґрунтується на даних CRM.

Ми володіємо величезною кількістю інформації про здійснені покупки наших клієнтів. Ми знаємо lifetime value, кількість покупок, RFM дані,

список продуктів, які потребують заміни (наприклад, контактні лінзи), стать, вік, географію та іншу інформацію. На жаль, дуже небагато e-commerce компаній використовують ці дані в маркетингу.

 Як запустити

Doubleclick дозволяє рекламодавцям використовувати в рекламі внутрішню інформацію про покупців, підбираючи оголошення на основі аналізу даних із CRM. Наприклад, один із найбільших банків Центральної та Східної Європи суттєво збільшив ефективність оголошень, використовуючи дані про кредитну історію та географію своїх клієнтів.

Логіка тригерної розсилки на основі даних із CRM для e-commerce досить проста. Декілька базових речей для старту:

  • Кількість повторних покупок;
  • Категорії куплених товарів;
  • Lifetime value;
  • RFM-сегменти;
  • Використання алгоритму продуктових рекомендацій.

Цей персоналізований лист привів до значного збільшення продажів. У ньому використовується ім’я власника, ім’я тварини, характеристики купленого товару і дата останньої покупки. Простий сценарій матиме такий вигляд:

Висновки

Ринок перенасичений рекламними пропозиціями від постійно зростаючої кількості нових e-commerce рітейлерів, і залучити нового клієнта стає все дорожче. Хорошим рішенням у ситуації, що склалася, буде акцент на ремаркетингових стратегіях, разом із побудуванням бренду і підвищенням лояльності. У статті наведено декілька простих ідей і рекомендацій щодо запуску ремаркетингу.

Стаття розміщена на ресурсі http://www.shopolog.ru

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу