Команда подивилася на статистику використання цього розділу і побачила, що це був один із найменш використовуваних інструментів. Звісно, додавши 2-3 невеликі фішки, ситуацію не зміниш. І тому хлопці кардинально переробили і покращили функціонал інструменту і дуже сильно попрацювали над повнотою даних.
Зустрічайте - Keyword Explorer 2.0!
Функціонал Keyword Explorer 2.0
Отже, що ж нового
По-перше, для кожного запиту крім частотності тепер можна побачити безліч додаткових метрик.
По-друге, тепер користувач не просто вбиває один запит і перевіряє підказки. В Новій версії Keyword Explorer є можливість ввести/імпортувати свій список запитів і передивитися за ним найрізноманітніші дані.
Отже, розглянемо детальніше, що ж тепер можна дізнатися.
1. База запитів збільшена в 10 разів
Раніше Ahfers оперував базою в 300 млн. запитів. Тепер хлопці заявляють, що працюють з 3,1 млрд. запитів для більш ніж 100 країн! Тобто, відбулося десятикратне збільшення бази. Звучить непогано. Я впевнений, що для англомовних запитів повнота більш ніж достатня. Який стан справ з російськомовними запитами – час покаже.
При цьому частота запитів оновлюється щомісяця.
2. Дає різну частоту для схожих слів
Зараз Google Keyword Planner (GKP) склеює результати для перестановок чи просто схожих запитів.
Приклад, як працює GKP дл таких запитів: [seo], [search engine optimization], [seo optimization], [define seo], [search optimization].
Як бачимо, GKP залишив тільки [seo], [seo optimization] и [define seo]. Як бачимо, GKP залишив тільки [seo], [seo optimization] і [define seo]
А ось що показує Ahrefs Keyword Explorer:
Є частота для кожної фрази – і ніякої склейки.
3. Local volume і Global volume
Вбиваючи потрібне слово чи фразу і обираючи регіон, одразу видно частоту по цьому регіону. І тут же справа видно загальносвітову частоту запиту, а також ТОП країн, в яких найбільша кількість пошуків цього запиту.
4. Return Rate
Нова метрика Return Rate показує, як часто люди шукають певний запит вдруге. Причому це відносна метрика, яка працює лише в порівнянні запитів між собою
Мінімальне значення 1 – не йдуть вдругий раз. Це значення у запита [день рождения гагарина]. У запита [зенит] значення Return Rate – 2,04. Це не значить, що це слово користувачі шукають вдвічі частіше. Однак, ця метрика показує, що тут повторні пошуки відбуваються набагато частіше, ніж у першому випадку.
5. Clicks
Clicks показує, скільки кліків насправді відбувається під час пошуку за цим запитом. Різниця може бути більш ніж суттєва, тому що Google сам надає швидкі відповіді, або користувачі просто перевіряють написання терміна або через якісь інші причини. Загалом не все те кліки, що вбите в пошук.
6. Clicks Per Search
Відповідно до пункту 5 вважається, що Clicks Per Search – частота запиту, поділена на передбачену кількість кліків.
Також можна одразу побачити частку пошуків з кліками та без:
7. Organic Clicks VS Paid Clicks
Метрика Organic Clicks VS Paid Clicks показує співвідношення кліків по рекламі та по органіці. Під час ухвалення рішень слід орієнтуватися не лише на загальну частоту запиту чи загальну кількість кліків в принципі отримує органіка, а скільки контекстна реклама.
8. Total Search Volume
Сумарна місячна робота з розбиттям по місяцях для всього списку запитів.
9. Total Clicks
Сумарна кількість кліків, які отримують зібрані запити також із розбиттям по місяцях.
10. Volume distribution
Ця діаграма показує розподіл списку запитів за частотою. Швидко можна зорієнтуватися, яку частину запитів у семантичному ядрі складають НЧ, СЧ і ВЧ.
В наведеному прикладі у нас 77 із 80 запитів у діапазоні від 0 до 1000 пошуків на місяць.
11. Difficulty distribution
Розподіл списку ключів за конкурентністю за 100-бальною шкалою.
В цьому прикладі половина слів – ВК за класифікацією Ahrefs. Докладніше про класифікацію дивіться нижче.
12. Volume difficulty distribution
Діаграма представляє розподіл запитів за частотою і складністю одночасно. Тобто тут легко можна побачити їхнє співвідношення і одразу обрати найбільш цікаві для просування запити.
13. SERP features
Для списку ключових слів можна подивитися, які додаткові блоки є в серпі за цими запитами, і за скількома запитами вони зустрічаються:
14. Top countries by volume
Розподіл частоти запитів за регіонами
15. Traffic share
Тепер одразу можна побачити ТОП майданчиків, які отримують трафік за вашим семантичним ядром.
Подивитись можна як за доменами…
…так і за сторінками.
16. Parent topic
Впевнений, що робота Parent topic буде ще допрацьовуватися, і охоплення запитів, які групувалися, розширяться.
17. Фільтри ключових слів
Задавши свій список фраз, можна відбирати потрібні ключові слова за різними фільтрами.
Також можна відбирати запити за іншою системою – в блоці Keyword ideas:
- Phrase match – для запиту [adorable cat] будуть варіанти: [how to get rid of an adorable cat]; [adorable cat ruined my life]; [how to know if your adorable cat is plotting to kill you]
- Having same terms — для запиту [adorable cat] будуть всі варіанти, які містять хоча б одне слово
- Also rank for – бере запит [adorable cat], вбиває в пошук, дивиться ТОП 10 і видає запити, за якими ранжуються ці сторінки.
- Search suggestions – звичайні підказки GKP
18. Top pages
Припустимо, аналізується сайт конкурента. В розділі Toppages можна подивитися його найсильніші посадкові сторінки і подивитися, за якими саме запитами вони ранжуються.
19. Keyword Difficulty (KD)
KD – конкурентність запиту. Шкала, згідно з якою можна визначити конкурентність, наведена нижче.
Ви спитаєте, а як KD визначається? Дуже просто – за кількістю посилань на сторінки ТОПу:
- KD 0 = 0 доменів із посиланням;
- KD 10 = 10 доменів із посиланням;
- KD 20 = 22;
- KD 30 = 36;
- KD 40 = 56;
- KD 50 = 84;
- KD 60 = 129;
- KD 70 = 202;
- KD 80 = 353;
- KD 90 = 756.
Ви спитаєте – наскільки це релевантно? Команда Ahrefs приводить результати тестів такого авторитетного видання, як Authority Hacker. Вони провели порівняльний тест інструменту визначення конкурентності для різних сервісів.
Результат такий:
Оскільки запитів 3,1 млрд, неможливо метрику KD постійно тримати актуальною. Тому, якщо ви бачите, що значення сіре – воно з кешу. Але після натиснення кнопки можна отримати свіжі дані.
20. SERP Overview
За допомогою SERP Overview є можливість за будь-якого запиту швидко переглянути ТОП видачі з різними характеристиками.
У звіті можна знайти такі дані:
А) бачимо, які додаткові блоки є на сторінці видачі окрім органіки, в яких обсягах і що саме – рядки розгортаються.
Б) всі параметри посилань у ТОП сторінок.
В) для кожної сторінки проведений найбільш значимий запит, за яким вона ранжується.
Г) показує, які соціальні сигнали має кожна сторінка.
Погодьтеся, інструмент дуже зручний.
21. Positions History
Цікава функція – історія зміни позицій учасників ТОПа за запитом!
Positions History показується, тільки якщо в Keyword Explorer ви досліджуєте один запит. Для груп запитів ці дані не відображаються.
Так на наступному скріншоті видно, що за вбитим запитом [http vs https] ТОП останні півроку не змінювався.
За запитом [iphone 7] видно, як росли позиції сайтів з передзамовленням. Особливо відзначимо, як одразу потрапила в ТОП 1 сторінка apple.com, яка з’явилася з анонсом самого телефону.
22. Add to list
Тепер користувач має можливість складати свій список запитів, просто додаючи туди ті, які їх цікавлять.
Висновки
Як бачимо, оновлення функціоналу дійсно потужне і дає багато додаткової інформації для прийняття рішень. На західних ринках, без сумніву, це буде один із найбільш затребуваних інструментів. На просторах же Росії, України і найближчих країн затребуваність буде дуже сильно залежати від повноти російськомовної бази і даних для неї. На сьогодні деякі дані не відображаються для російськомовних, деякі тільки почали збиратися. Що буде далі – неясно.
Але давайте почекаємо. Все-таки новий Keyword Explorer лише щойно викотився, і, звісно, буде ще розширюватися і допрацьовуватися.
До цього всього Ahrefs продовжує розвиватися і вже на низькому старті такі оновлення функціоналу, як:
— фільтр «SERP features» - вибір запитів з певним блоком у видачі: швидкі відповіді, картинки, питання тощо.
— «Where I rank» - можна буде швидко подивитися, як ранжується ваш сайт за всіма запропонованими запитами.
Фішка дуже корисна, чекаю з нетерпінням.
Отже, в черговий раз хлопці з Ahrefs показали, що вони вміють робити якісний продукт. На сьогодні це один із найкращих сервісів, який значно полегшує життя фахівцям SEM і не тільки.
Стаття розміщена на ресурсі https://www.searchengines.ru/