10 Years Challenge: Як змінився дизайн українського ecommerce

В середині січня в соцмережах створився новий флешмоб під назвою #10YearsChallenge, в рамках якого учасники публікують свої фотографії з 2009 року і порівнюють з теперешніми.
 
І хоч Кейт О'Нілл у своїй статті для Wired запідозрила  новий тренд у змові для навчання нейромереж, він уже встиг стати меметичним.
 
Крім простих користувачів, біз собою минулими порівнюються бренди, ігрова графіка та інтерфейси додатків. Ми також зробили невелику підборку того, як еволюціонував дизайн сайтів великого українського ecommerce.

Деякі з них змінилися незначно. Наприклад, COMFY  вважав за краще зберегти колірну гамму і шрифт логотипу, зосередившись натомість на якісних поліпшеннях - функціонал і зручність навігації.

 

 
 

Інші інтернет-магазини пішли на радикальні кроки. Так, Citrus.ua позбувся ріжучого очей помаранчевого кольору в оформленні сайту, зате придбав стильний логотип і величезний слайдер на головній сторінці.

 
 

Схожим чином повів себе інший великий ритейлер електроніки - Фокстрот. Дизайн сайту змінився з «продає червоного» на більш приємний для ока відтінок, з логотипу зникла символічна лисиця, а шрифт став більш розрідженим.

 
 

На відміну від нього, Rozetka  залишалась вірною своєму лого і оновила його тільки у вересні минулого року. При порівнянні з сайтом 2009 у вічі впадає також зміна світлої теми на темну і зниклі іконки товарних категорій.

 
 

MOYO.ua, один з найбільш швидкозростаючих рітейлерів електроніки, вважав за краще піти у flat-дизайн як в логотипі, так і в оформленні онлайн-магазину. У порівнянні з ним сайт кінця 2000-х виглядає відверто громіздким і перевантаженим анімацією.

 
 

Monobank - головний fintech-стартап 2017 року і перший мобільний банк України. Хоча 10 років тому не було ще ні сайту, ні самого монобанк, сьогодні його сторінка радує око лаконічним дизайном, котиками і мінімальної навігацією, в якій важко заплутатися навіть найнедосвідченому користувачу.

 

Незалежно від ecommerce-ніші, люди є основою для розуміння того, як повинен виглядати інтернет-магазин. Онлайн-бізнесу слід пам'ятати про це і з повагою звертатися з персональними даними своїх клієнтів, навіть якщо це всього-на-всього фото десятирічної давнини.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу