Блог з інтернет-маркетингу для eCommerce

Отримуйте матеріали про просування бізнесу в Інтернеті. Кейси, експертні статті, дослідження ніш і інтерв'ю з лідерами ринку.

Як український фешн-ритейл використовує email-маркетинг: аналіз топових інтернет-магазинів
Як український фешн-ритейл використовує email-маркетинг: аналіз топових інтернет-магазинів

Провели аналіз email-комунікації топ-5 українських інтернет-магазинів одягу: Kasta, LeBoutique, Lamoda, BonPrix і Born2be

Emaill-маркетинг Аналітика
Як поліпшити дизайн картки товару в інтернет-магазині
Як поліпшити дизайн картки товару в інтернет-магазині

Розповідаємо про найважливіші елементи картки товару, які допоможуть в маркетингових активностях

Консалтинг та аудіт Юзабіліті
Трирівнева веб-аналітика для eCommerce: описова, прогнозована, розпоряджаюча
Трирівнева веб-аналітика для eCommerce: описова, прогнозована, розпоряджаюча

Як за допомогою даних веб-аналітики поліпшити користувальницький досвід і автоматизувати часозатратні процеси.

Аналітика
Покинутий кошик: як повернути клієнта на сайт
Покинутий кошик: як повернути клієнта на сайт

Чому кошики залишають покинутими, і що з цим робити. Ефективні способи утримання і повернення покупців.

Консалтинг та аудіт
Бізнес-модель Остервальдер: розбираємо шаблон на прикладі інтернет-магазину
Бізнес-модель Остервальдер: розбираємо шаблон на прикладі інтернет-магазину

Універсальний інструмент для стратегічного планування, який використовують IBM, Google і Deloitte.

Консалтинг та аудіт
Як правильно оцінити ефективність контекстної реклами?
Як правильно оцінити ефективність контекстної реклами?

Де трафік? Основні показники ефективності, які допоможуть зрозуміти, що поліпшити в налаштуваннях PPC-оголошень і як це зробити

Контекстна та медійна реклама