Навіщо це все

Непродумана навігація або меню, надто дрібні непомітні кнопки, або неактивні посилання — всі ці «дрібниці» цілком здатні пошкодити іміджу компанії. Погано організований каталог товарів, складна, перевантажена питаннями форма замовлення, відсутність звичних способів оплати — це може відбити у відвідувача бажання купувати.

Проєктування нових сторінок сайту або часткова їх зміна — наступний етап після глибокої аналітики поведінки користувача на сайті та процесу здійснення покупки. У digital-маркетингу цей підхід отримав назву (ESR) Evolutionary Site Redesign, що включає ряд змін щодо поліпшення комерційних показників сайту за допомогою поступових змін інтерфейсу з використанням принципів (CRO) Conversion Rate Optimization.

Наша філософія

Ми не прихильники смаківщини. Бізнес Ecommerce — це цілком зрозумілі метрики ефективності застосунків або сайту: рівень конверсії за каналами трафіку, показники утримання користувача на цільовій сторінці, глибина перегляду сайту, конверсія з перегляду товару в кошик.

Рейтинг застосунку в App Store і Google Play та безліч інших важливих показників також можуть дати вичерпну інформацію про якість вашого сайту або програми.
Ми проти суб'єктивно прийнятих рішень: добре це чи погано. Наші рекомендації та зміни спираються на вивчення кращих доказових світових практик, постійне A/B тестування гіпотез, використання інструменту заради бізнесу, і ніяк не навпаки.

Наш досвід  

У сегменті Ecommerce-бізнесу Promodo можна назвати піонерами ринку. Ми стояли біля витоків та супроводжували становлення багатьох топових гравців України та Центральної Східної Європи. Маючи досвід, аналітичні та історичні дані на ринку, ми можемо з упевненістю прогнозувати UX/UI проєкту з майже будь-якої ніші.

Маючи в команді великі департаменти, які працюють з performance-каналами залучення ЦА, ми краще за інших здатні оцінити ефективність дизайн-рішень: зміни в конверсії або показники утримання користувачів. Крім того, ми можемо дати відповідь на запитання: скільки рекламного бюджету ви зможете заощадити на той чи інший канал залучення клієнтів.

Як це працює

01

UX-аудит поточного проєкту. Вивчення аналітики, налаштування системи метрик

Вивчення аналітики сайту або програми, його комерційних показників та показників конверсії. Визначення пріоритетних точок зростання в інтерфейсі за принципом "мінімум зусиль-максимум вигоди". Формування гіпотез, де та як тестувати рішення з урахуванням даних сайту. Для аналізу використовуються такі інструменти, як Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar та ін.
02

Вивчення основних сценаріїв шляху користувача

На підставі аналітичних даних вашої ЦА описуються основні рольові моделі аудитори та "болі", які вони хочуть вирішувати за допомогою вашого бренду.
03

Прототипування, розробка нових UX/UI рішень

Відпрацювання гіпотез дизайн-рішень. Проєктування нових елементів сторінок сайту/інтерфейсу з урахуванням його комерційних показників та даних щодо поведінки користувачів.
04

Імплементація змін, тестування

Перевірка гіпотез UX/UI рішень за допомогою А/В тестування, інструментів Google Optimize. Виміри аналітики до та після впровадження нових дизайнів сторінок при однорідному трафіку. Рішення про успішність гіпотези приймаються на основі цифр та комерційних показників проєкту.
05

Розробка нових гіпотез

Розробка нових гіпотез із розробкою нових прототипів та їх тестуванням.
06

Проєктування та розробка прототипів сайту або застосунку

У випадку, якщо перед вами стоїть завдання створення сайту або програми з нуля, ми готові реалізувати завдання з проєктування та дизайну, взявши на озброєння весь досвід створення UX/UI-рішень та експертизу роботи в сегменті електронної комерції.