навіщо це все

Не секрет, що більшість продажів в online здійснюється за допомогою мобільних пристроїв. Щоб спростити вибір товару або надати додатковий сервіс своїй аудиторії, майданчики часто паралельно з web-версією сайту розробляють мобільні застосунки.

Кожен мобільний застосунок потребує просування в Google Play або Apple Store. Тільки правила там дещо відрізняються від просування сайту. Застосунок — це, по суті, продукт, і йому необхідна повноцінна рекламна кампанія, щоб поширити знання про нього і викликати бажання у користувачів встановити його на свій гаджет.

Існують два інструменти, які допомагають вирішити завдання маркетингу мобільного застосунку:

Органічне покращення результатів пошуку сторінки застосунку за ключовими запитами в сторах — ASO (App Store Optimization). Видає застосунок за ключовими запитами, забезпечує зростання установок та покращення коефіцієнта конверсій.

Просування програм з використанням інструментів контекстної реклами в Google Play (Google Ads) та Apple Search Ads (ASA), а також використання таргетованої реклами в Google Ads, соцмережах (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok), YouTube і навіть усередині мобільних застосунків.

Наша філософія

Сам факт встановлення програми на мобільний пристрій — лише частина успіху. Набагато важливіше, як далі споживач з нею взаємодіє: які товари переглядає, як швидко після встановлення застосунку відбувається транзакція, як змінюється динаміка середнього чека, і з якою частотою ваш цільовий споживач робить покупки.

Саме тому величезна частина роботи присвячена роботі з користувачами та розробці креативів, спрямованих на покращення якісних показників: конверсії з показу рекламного повідомлення в установки, комплексу заходів щодо аналізу покращення показників retention rate, daily active users (DAU)/monthly active users (MAU), активності щодо покращення показника in-app конверсії та налаштування персоналізованої комунікації з ЦА всередині застосунку. Ми маємо багаторічний досвід просування мобільних застосунків і з радістю поділимося з вами своєю експертизою, допоможемо розібратися у цілому спектрі інструментів та показників.

Наш досвід  

Будемо відвертими, не всім ecommerce-майданчикам вдається знайти успішну модель застосунку, яка посилюватиме позицію бренду серед конкурентів. Ми голосуємо за ефективність кожного кроку в маркетингу, і якщо бізнес прийняв стратегічне рішення у бік розвитку мобільного застосунку, ми готові надати повний спектр експертизи та аналітичних даних, щоб цей крок був виваженим та ефективним.

Доступи до аналітичних даних панелей SimilarWeb, Euromonitor, Statista та досвід роботи з лідерами ринку в багатьох сегментах рітейл-бізнесу, а також наявність у структурі компанії аналітичних відділів та експертизи роботи з інструментаріями AppsFlyer, Firebase Analytics, Adjust, Branch тощо дозволяють беззастережно знизити ризики помилок у стратегії просування програми та суттєво покращити ефективність рекламних кампаній.

Як це працює

01

Визначення KPI та цілей, яких ми прагнемо досягти

Як і в будь-якій іншій маркетинговій кампанії, спочатку важливо визначити цілі мобільної рекламної кампанії.

Рекламна кампанія мобільного застосунку створюється насамперед для підвищення впізнаваності бренду, збільшення кількості установок і продажів. Незалежно від завдання, ясність у розумінні кінцевого результату допомагає визначити KPI, на які ми орієнтуватимемося.

02

Аналіз конкурентів та вибір цільової аудиторії

Встановлення програми — лише частина завдання, яке ми маємо вирішити. Нам дуже важливо, аби користувач використовував програму якомога довше. Тому на цьому  етапі ми вивчаємо програми конкурентів та їх рекламні стратегії, використовуємо дані аналітичних інструментів Google Analytics, Sensor Tower, SimilarWeb, AppTweak та внутрішні знання для вивчення профілів цільової аудиторії.

03

ASO-Оптимізація програми у сторах

Оптимізація додатків у Google Play й App Store включає збір пошукових запитів для просування програми, підготовку метаданих, розробку повного і короткого опису програми та компанії-розробника, розробку іконки програми в сторі, скриншотів і відеооглядів, роботу з відгуками користувачів. Всі ці фактори ретельно опрацьовуються нашими фахівцями, щоб досягти максимальної ефективності пошуку програми серед зацікавлених користувачів.

04

Просування застосунку за допомогою контекстної реклами

Налаштовуємо рекламні кампанії під досягнення потрібних KPI з установок та охоплення. Тестуємо таргетинги, креативи та оптимальні рекламні пропозиції. Виявляємо найуспішніші рекламні кампанії для подальшого масштабування.

05

Аналіз та оптимізація кампаній

Аналізуємо поведінку користувачів та сегментуємо їх за допомогою RFM-аналізу, визначаємо джерела установок. Для збору аналітики використовуємо спеціалізовані трекери з широким функціоналом, які витримують високі навантаження. Ми працюємо з AppsFlyer, Adjust, Firebase, Branch, Facebook SDK та налаштовуємо in-app аналітику та deep linking для відстеження ефективності просування додатків. Відстежуємо безліч показників ефективності, серед яких — Cost-per-Install, MAU/DAU, ROI, конверсії та транзакції всередині додатків.