Навіщо це все

"Content is King" — фраза Біла Гейтса, творця компанії Microsoft, 1996 року й досі актуальна. Текстовий, графічний, відео та навіть аудіоконтент — основа для пошуку інформації в інтернеті та фундамент для того, щоб найкраще описати ваш товар чи послугу на сайті, у соціальних мережах, на партнерських майданчиках. Новини, телебачення та продажі перемістилися до онлайну, але ця цифрова трансформація ніяк не зменшила вплив контенту на прийняття рішення про покупку. Контент-маркетинг — це набір заходів щодо створення якісного контенту, завданням якого є залучення цільової аудиторії, її повернення, утримання та, звичайно ж, покупка.

Наша філософія

Ми — прихильники створення контенту, який впливає на поведінку користувача, є дієвим інструментом у прийнятті рішення та не маніпулює обіцянками чи брехливими постулатами. Контент-маркетинг — це мистецтво спілкування з потенційними клієнтами, коли замість агресивного та сухого продажу ви допомагаєте йому шляхом створення корисних матеріалів.

Контент-маркетинг для нашої команди — це не разові рекламні кампанії, це безперервний процес, який є частиною маркетингової стратегії бренду. І це точно більше про підхід до просування продукту, аніж про набір інструментів.

Наш досвід  

Ми розуміємо, що контент може відрізнятися за своїм змістом та роллю, яку він відіграє в маркетингу продукту. Беремо до уваги й той факт, що моделі поведінки та сприйняття інформації потенційних клієнтів у соціальних медіа, на порталах новин або ж під час оформлення покупки відрізняються, тому влучно розставляємо акценти при створенні контент-стратегії.

Оцінку ефективності контент-маркетингу вимірюємо такими показниками, як зростання кількості переходів з органічного пошуку, збільшення кількості переходів на сайт за брендовими запитами, зростання кількості повторних візитів, збільшення часу перебування на сайті, збільшення кількості транзакцій або досягнутих цільових дій.На етапі аудиту та формування стратегії ми обираємо показники ефективності, які найточніше відповідають очікуванням клієнта та наочно ілюструють результативність виконуваних робіт у процесі вирішення завдання.

Як це працює

01

Первинний аудит

Аудит поточної контент-стратегії бренду. Вичитування матеріалів, які раніше публікувалися на сайті компанії, на зовнішніх ресурсах, у соціальних медіа та на партнерських майданчиках.
02

Вивчення рольової моделі клієнта-споживача контенту

Основне завдання — зрозуміти портрет користувача, які болі ми вирішуємо, які акценти використовуємо під час створення контенту.
03

Планування

Підготовка контент-плану та розробка технічних завдань. На основі контент-стратегії та рольової моделі клієнта формуємо основні тематики матеріалів, обираємо партнерські майданчики, визначаємо терміни та частоту публікацій. Створюємо розгорнуте технічне завдання для авторів та журналістів.
04

Публікація та аналітика даних

Розміщення контенту. Публікація на попередньо обраних майданчиках. Аналіз результатів. Відстеження обраних показників ефективності – охоплення, переходів на сайт, активності у соцмережах, продажів.