розвитку майданчиків eCommerce: 9 з 10 топових
гравців – поточні клієнти компанії.
Спеціалізуємося на створенні стратегій, побудові комунікацій
у соціальних мережах, побудові знань про бренд в медіа.
Закрита конференція для
лідерів ринку eCommerce
Promodo Partners – наймасштабніша закрита конференція в Україні для власників бізнесу та топ-менеджерів. У 2020 ми скасували захід через карантинні обмеження та цьогоріч повертаємося із насиченою програмою.
Аби всі наші гості отримали максимальну користь від конференції, ми особисто запрошуємо учасників та прискіпливо відбираємо заявки гостей, які бажають потрапити до нашого закритого клубу.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Справжній Публічний договір (далі - Оферта, договір) є офіційною пропозицією «Виконавця» на сайті https://www.promodo.ua/promodo-partners з надання інформаційно-консультаційних послуг юридичним та/або фізичним особам (далі - Замовник) на Promodo Conference, спрямованої на придбання Замовником додаткових знань, умінь і навичок у певній сфері діяльності. Виконавець діє від імені та за повноваженнями, наданими Організатором заходу – компанією Promodo.
1.2. Ухвалення (акцепт) даної Оферти означає повне і беззастережне прийняття Замовником всіх умов без будь-яких винятків і/або обмежень і прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) до укладення сторонами двостороннього письмового договору на умовах, які викладені нижче в цій Оферті.
1.3. Цей Публічний договір – є договором на надання інформаційно-консультаційних послуг, які стосуються Promodo Conference (Оферта), вважається укладеним (акцептованим) з моменту заповнення Замовником облікового запису на Сайті Виконавця і надходження грошових коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця.
1.4. Виконавець і Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладання та виконання цього Договору на надання послуг з організації участі у Форумі.
2. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ
2.1 З метою цієї Оферти нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:
Оферта – справжній публічний договір на надання інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference.
Сайти – інтернет-сайт https://www.promodo.ua/promodo-partners , використаний Виконавцем на правах власності або інша онлайн-платформа, яку Виконавець буде використовувати згідно відповідного Договору.
Послуги з інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference – будь-які послуги Виконавця, види і вартість яких визначена на Сайті, з надання обмеженого доступу Замовника до Сайту відповідно до умов оферти для надання інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference.
Акцепт Оферти – повне і беззастережне прийняття Оферти шляхом здійснення дій по 100% попередній оплаті за інформаційно-консультаційні послуги на Promodo Conference.
Виконавець – ФОП Поліщук Антон Анатолійович (код ЄДРПОУ 3426505591) або інша фізична і/або юридична особа, яка має право надати інформаційно-консультаційні послуги Замовнику на умовах цієї Оферти за повноваженнями, наданими Організатором.
Організатор – компанія Promodo (ТОВ «ПРОМОДО», код ЄДРПОУ 36817762).
Замовник – особа, яка здійснила Акцепт оферти на викладених в ній умовах.
Договір на надання інформаційно-консультаційних послуг (далі - Договір) – договір між Замовником та Виконавцем на надання інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference, який укладається за допомогою Акцепту цієї Оферти.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Предметом цієї Оферти є надання Замовнику інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference силами Виконавця відповідно до умов цієї Оферти за винагороду, що виплачується Замовником Виконавцю.
3.2. Дата проведення Promodo Conference — 17 вересня 2021 року, Київ.
3.3. Вартість кожного виду інформаційно-консультаційних послуг на Українському маркетинг-форумі встановлюється на Сайті Виконавця. Даний договір на надання послуг вважається укладеним з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
3.4. Платежі за цим договором здійснюється одним із способів, пропонованих Замовнику після натискання на кнопку «Зареєструватися».
3.5. Заповнення Замовником відповідної заявки і внесення оплати одним із способів, вказаних на Сайті, є підтвердженням Замовника на отримання інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference. Запрошення-пам'ятка надаються Замовнику шляхом направлення на адресу електронної пошти Замовника, зазначеної ним при заповненні заявки.
3.6. У разі виникнення питань або за додатковою інформацією Замовник може звернутися в службу підтримки Виконавця за адресою: [email protected]
3.7. Справжня Оферта має силу акта про надання послуг. Приймання проводиться без підписання відповідного акту.
4. РЕЄСТРАЦІЯ ЗАМОВНИКА НА САЙТІ
4.1. Надання Замовнику інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference можливе за умови створення їм на Сайті відповідної облікового запису. Обліковий запис повинен містити адресу його електронної пошти.
5. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ СТОРІН
5.1. Виконавець зобов'язується:
Надати інформаційно-консультаційні послуги, згідно цього договору, якісно і у встановлені Офертой терміни.
5.2. Виконавець має право:
Самостійно здійснювати підбір персоналу для проведення робіт.
В процесі проведення робіт, згідно договору, самостійно і від власного імені укладати договори з іншими юридичними і фізичними особами, необхідними для виконання умов договору.
5.3. Замовник зобов'язується:
Оплатити послуги, що надаються відповідно до Оферти.
5.4. Замовник має право:
Контролювати й оцінювати якість послуг Виконавця;
Розірвати Оферту в односторонньому порядку, попередньо повідомивши про свій намір Виконавця не менше ніж за 3 (три) робочих дні до дати надання послуг Виконавцем. В даному випадку Виконавець здійснює повернення грошової суми, сплаченої Замовником, за вирахуванням 15% організаційного збору від вартості послуг, зазначених на сайті https://www.promodo.ua/promodo-partners; при реєстрації Участі.
У разі розірвання Оферти з ініціативи Замовника менше ніж за 3 (три) робочих дні до дати надання послуг Виконавцем, грошова сума, сплачена Замовником, поверненню не підлягає.
6. ЦІНА, ПОРЯДОК І ФОРМА РОЗРАХУНКІВ
6.1. Розрахунки за надання Замовникові доступу до контенту заходу, здійснюються між Замовником та Виконавцем безпосередньо.
6.2. Виконавець залишає за собою право приймати грошові кошти від замовників за використання окремого контенту Веб-сайту, право інтелектуальної власності або ліцензія на який належить Виконавцеві.
6.3. Ціни вказуються на Веб-сайті в момент відкриття збору Заявок на участь в конкретному Заході або повідомляються Замовникові шляхом надсилання електронного повідомлення.
6.4. Замовник перераховує кошти Виконавцеві для оплати обраного ним Заходи, в порядку 100% передоплати.
6.5. Замовники-резиденти України здійснюють оплату в національній валюті України - гривні. Замовники-нерезиденти здійснюють оплату в гривнях або в іноземній валюті, відповідно до виставленого рахунку. Будь-які банківські комісії, що стягуються обслуговуючим Замовником банком або банками-кореспондентами, сплачуються Замовником.
6.6. Спосіб оплати визначається Виконавцем та доводиться до відома Виконавця шляхом надсилання електронного повідомлення або в інших обраним Виконавцем способом.
6.7. Замовник самостійно вибирає зручний для себе метод оплати серед можливих і доступних на Веб-Сайті на момент оплати. Методи і способи оплати, які не передбачені і недоступні на Веб-Сайті для здійснення і підтвердження оплати не приймаються.
7.8. Виконавець має право надавати як один, так і кілька варіантів методів оплати. Виконавець має право в будь-який час і на свій розсуд змінювати / видаляти будь-які методи оплати на Веб-Сайті без зобов'язання будь-яких повідомлень і внесення змін до цього Договору.
6.9. При обраному методі оплати платіжною карткою Замовник вказує інформацію, пов'язану з платіжними картками, а саме: номер карти, термін дії, CVC / CVV-код і ім'я власника платіжної картки і дає згоду Виконавця / Платіжною Системі на обробку своїх персональних і платежів, по переказу грошових коштів за межі встановленого Захід.
6.10. Вибравши і підтвердивши метод оплати, Виконавець уповноважує Замовника / Платіжну систему списати з вказаною їм платіжної картки / банківського рахунку, через обраний спосіб оплати, повну вартість, зазначену на Веб-Сайті, включаючи комісії, відповідні націнки за переказ коштів, суму можливої конвертації і курсової різниці, які будуть застосовані до проведення оплати, а також уповноважує зазначених осіб використовувати платіжні та персональні дані для (I) оплати обраного Заходи, (II) обробки повернення платежів, якщо це необхідно, і (III) для інших цілей, необхідних для виконання умов справжньої угоди. Виконавець повністю усвідомлює і погоджується з тим, що на момент оплати Замовника не відомий розмір додаткових витрат за обробку платіжних транзакцій.
6.11. Виконавець має право запросити у Замовника, а Замовник зобов'язується надати банківську виписку для вирішення спірних фінансових питань, пов'язаних з оплатою Заходи, з поверненням коштів у випадках, передбачених законодавством України, а також для вирішення інших спірних фінансових питань.
6.12. При створенні / оформленні заявки кошти на платіжній картці можуть блокуватися з подальшим їх списанням. Замовник зобов'язується вжити всіх заходів для того, щоб списання коштів з платіжної картки було можливим і доступним в будь-який час (наприклад, всі обмеження і ліміти банку-емітента для здійснення оплати, повинні бути зняті Замовником до моменту фактичного списання коштів з рахунку).
6.13. Днем оплати вважається день надходження грошових коштів на банківський рахунок одержувача коштів.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Виконавець і Замовник, беручи до уваги характер наданої послуги, зобов'язуються в разі виникнення суперечок і розбіжностей, пов'язаних з наданням інформаційно-консультаційних послуг на Promodo Conference, застосовувати досудовий порядок врегулювання спору. У разі неможливості врегулювання спору в досудовому порядку, сторони мають право звернутися до Українського суду.
7.2. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цією Офертою, сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
8. ФОРС-МАЖОР
8.1. Зобов'язання сторін за цією Офертою вважаються такими, що втратили силу в разі виникнення незалежних від сторін обставин непереборної сили (далі - «форс-мажорні обставини»), а саме: зовнішнього впливу на електронні прилади, зовнішнє несанкціоноване втручання в електронну або цифрову мережу, загроза війни, збройного конфлікту або серйозна загроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, націоналізація експропріації або конфіскації майна Сторони, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, обурення, акти тероризму, диверсії, піратства, заворушення, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, примусове вилучення, захоплення підприємства, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту і/або заборони проводити масові заходи (понад 100 осіб або менше) і/або карантинні заходи (або подібні заходи) не менше ніж за місяць до запланованого заходу, регламентовані умовами відповідних рішень і актами державних органів влади та/або місцевого самоврядування, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, пандемія, циклон, ураган, торнадо, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув, інші стихійні лиха і т.д. та інші обставини, виникнення яких і їх вплив на діяльність Сторони перебували поза контролем Сторони, що потрапила під вплив зазначених обставин.
8.2. Форс-мажорними обставинами за цією Офертою є обставини, які настали після вступу в силу цієї Оферти. Виникнення форс-мажорних обставин продовжує терміни виконання зобов'язань за цією Офертою на термін дії таких обставин та їх наслідків.
8.3. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання згідно з цією Офертою внаслідок дії форс-мажорних обставин, повинна повідомити про це іншу Сторону протягом трьох календарних днів з моменту настання таких обставин. Після завершення дії форс-мажорних обставин Сторона, що потрапила під дію таких обставин, повинна повідомити про це іншу Сторону протягом трьох календарних днів з моменту припинення дії таких обставин. Повідомлення про настання і припинення дії форс-мажорних обставин повинно бути належним чином підтверджено документально упродовж розумного строку. Належним підтвердженням є документ, виданий уповноваженим органом державної влади або ТПП України (ТПП відповідного регіону) або іншим уповноваженою у відповідній сфері особою. У разі недотримання умови про повідомленні і його належне підтвердження, сторона, що порушила цю умову, не зможе посилатися на ці обставини і їх наслідки як на підставу звільнення від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов'язань. Обставини, які є загальновідомими не вимагають підтвердження.
8.4. У разі припинення дії форс-мажорних обставин, Сторона, яка посилалася на них, зобов'язана негайно направити повідомлення іншій Стороні. У такому повідомленні має бути вказаний термін, протягом якого передбачається виконання зобов'язань за цією Офертою. Після припинення дії обставин непереборної сили зобов'язання в рамках цієї Оферти, термін виконання яких настав, підлягає негайному виконанню.
8.5. Виникнення та дія форс-мажорних обставин не є підставою для відмови Замовника від оплати послуг Виконавця, які фактично були спрямовані на виконання Договору (надані в рамках цієї Оферти до дати початку дії обставин непереборної сили) – організаційний збір.
9. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
9.1. Здійснюючи Замовлення Замовник надає Виконавцеві свої Персональні дані та/або персональні дані інших осіб (Глядачів, тощо) – при замовленні Квитка через Сайт. Надаючи такі персональні дані Замовник надає Виконавцеві безстрокове, безвідкличне та безоплатне право на їх обробки будь-яким чином, включаючи але не обмежуючись, шляхом збирання, накопичення, володіння, зберігання, адаптування, зміни, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізації, передачі), знеособлення, знищення таких персональних даних. Дані дії можуть здійснюватися наступними способами: в документальній, електронної, в усній формах.
9.1.1. У випадку якщо Замовник при здійсненні Замовлення надає Виконавцеві персональні дані інших осіб, Замовник цим самим підтверджує, що він попередньо одержав від них відповідний дозвіл на передачу Виконавцеві, безстрокове зберігання, використання й обробку їх даних Виконавцем. Право використання й обробки, отриманих від Замовника персональних даних включає в т.ч. право Виконавця на розсилання реклами (афіш), на отримані адреси, телефони й електронну пошту (e-mail).
9.2. Обробка та використання персональних даних Замовника здійснюється відповідно до законодавства України (в тому числі але не виключно відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297–VI від 01.06.2010 р.). Замовник дає Виконавцю безстрокове, безвідкличне та безоплатне право на обробку та використання його персональних даних у зв’язку з наданням Замовникові Послуг, обумовлених цією Офертою, в тому числі у цілях отримання Замовником рекламних повідомлень про Заходи. У зв’язку з тим, що обробка персональних даних Замовником здійснюється у зв’язку з виконанням договору, укладеного на умовах цієї Оферти, окрема згода Замовника на обробку його персональних даних - не потрібна. Термін використання наданих персональних даних — безстроково. Замовник гарантує і несе відповідальність за те, що дані, зазначені в Замовленні, є добровільно наданими ними і третіми особами при оформленні Квитка, і всі ці особи ознайомлені та згодні з умовами даної Оферти.
9.3. Сторони мають право передавати отримані персональні дані, як в складі бази даних так і окремо, третім особам лише для виконання умов цієї Оферти та/або з дня надходження запиту від третьої особи (контролюючим органам), і що інша Сторона, у такому випадку, не буде претендувати та мати право на будь-яку винагороду та іншого виду компенсацію. Вказана згода, надана Стороною з урахуванням вимог ст. 7, ст. 8 та ст.11 Закону України «Про захист персональних даних».
10. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Замовник гарантує, що всі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі, без будь-яких умов, вилучень і застережень.
10.2. У випадку, що не врегульований цим Договором, Сторони зобов'язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.
10.3. До даного договору застосовується законодавство України.
10.4. Сторони дають один одному згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими їм у зв'язку з укладенням цього Договору, в межах, в яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.
Заповненням реєстраційної форми я підтверджую згоду на включення своїх персональних даних в базу даних компанії. Я поінформований (а) про те, що мої дані включаються до бази даних в момент їх отримання компанією.
Реєструючись на конференцію, я усвідомлюю і погоджуюся, що цей захід є публічною подією, на якій буде проводитися зйомка на фото-, кіно-, теле- чи відеоносії, з подальшим можливим розміщенням результатів таких зйомок для публічного показу, зокрема в маркетингових цілях, на що я даю свою згоду.
Ознайомитися з договором публічної оферти.
Розгляд вашої заявки триватиме не більше
3-х днів. Якщо вона пройде верифікацію — ви отримаєте лист з посиланням для оплати.