НАПИСАТИ НАМ

Динаміка ринку
мобільних fashion-застосунків 2024

Тенденції, цифри, прогнози
Команда Promodo дослідила ситуацію на українському ринку фешн-застосунків, серед лідерів — європейські (зокрема, польські) та українські гравці. На перших двох позиціях — іноземні Sinsay та Answer.ua, далі — українські INTERTOP та Kasta. 

Для кого це дослідження

Для продакт-
маркетологів

які створюють go-to-market план, імплементують його та слідкують за виконанням KPIs.

Для User Acquisition Managers

які відповідають за залучення аудиторії до застосунку.

TОП українських застосунків у ніші фешн у 2024

Джерело: звіт з панелі AppTweak, рейтинг за повний 2024 рік
Магазин Sinsay став лідером за кількістю завантажень на обох платформах, займаючи перше місце серед користувачів Android та iOS. Це свідчить про ефективну маркетингову стратегію та популярність бренду. Інші застосунки, такі як Kasta, INTERTOP та Answear також демонструють стабільні позиції на обох платформах протягом всього 2024 року.
Джерело: звіт з панелі AppTweak, 16.01.2025

Зростання мобільного застосунку є стратегічним фокусом INTERTOP. Тому ми постійно впроваджуємо IT-рішення, удосконалюючи інтеграцію між мобільним застосунком, сайтом та офлайн-мережею магазинів. Однією з таких є внутрішня розробка команди - One Retail, яка забезпечує безшовний клієнтський досвід. Наприклад, покупці можуть замовити товар у застосунку, а забрати в найближчому магазині, маючи змогу приміряти речі. А, скануючи QR на ціннику товару одразу можуть побачити у застосунку розміри відсканованої моделі та в яких магазинах вони доступні.

Відповідно, на даний момент частка мобільного застосунку INTERTOP серед онлайн продажів компанії становить більше 70%

Антон Бокий

CMO INTERTOP

Бенчмарки маркетингових активностей на платформі Android

Джерело: звіт з панелі AppsFlyer, листопад 2024
  • 73% доходу з мобільних застосунків у ніші фешн припадає на неорганічний трафік, що підкреслює ефективність платних кампаній. Отже, у 2025 брендам варто продовжувати інвестувати в неорганічні канали для максимізації доходу.
  • В середньому 22.5% користувачів залишаються активними на 1-й день після завантаження застосунку, проте цей показник знижується до 5.5% на 30-й день. Значний відсоток падіння утримання користувачів відбувається протягом перших 7 днів. Отже, в цей період важливо впроваджувати додаткові стратегії залучення та персоналізації.
  • Ремаркетинг забезпечує 69% конверсій, що вказує на його значну роль у залученні користувачів до повторних дій. Отже, в ніші Shopping варто розвивати ремаркетингові кампанії, вони демонструють високу ефективність. Також варто постійно розширювати базу нових користувачів через додаткові неорганічні канали, оскільки вона стане основою для подальшого запуску кампаній з ремаркетингу.

Коефіцієнт конверсії з органічного трафіку

Україна | фешн-застосунки

Звіт з панелі ASOMobile, жовтень 2024-січень 2025
В Україні у ніші фешн середній коефіцієнт конверсії в покупку сягає 9-12,5%, але на нього впливає безліч факторів: від типу оптимізації рекламної кампанії до якості самого застосунку, його зручності та цінового сегмента.

Бенчмарки на ринку Європи: ніша Shopping загалом

Джерело: звіт з панелі AppTweak
  • Усереднена CPA (Cost-per-Acquisition/Action) для просування мобільних застосунків у ніші Shopping в Європі становить $3,27. Ця цифра може відрізнятись залежно від країни.
  • Зараз найвища медіана CPA спостерігається у Швейцарії ($11,71) та Німеччині ($11,26), а найнижча — в Україні ($0,51), Іспанії ($1,01) та Польщі ($1,03).
Джерело: звіт з панелі AppsFlyer
  • Вартість за встановлення shopping-застосунків зросла у порівнянні із першим півріччям 2024. Це свідчить про сезонні коливання. Так, наприклад, у Західній Європі (Іспанія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди) цей показник коливається в межах $1,76-2,15, тоді як у Східній Європі (Польща, Румунія, Словаччина, Чехія) він значно нижчий — $1,44. Україна поки що демонструє найнижчий показник CPI.

Тренди та прогнози у сфері фешн-застосунків
на 2025 рік

Краща монетизація стимулює покупки. У 2024 році дохід від In-app purchase (IAP) значно зріс у неігрових секторах. Якщо аналізувати категорію Shopping, то це +21%. На нашу думку, розвивати цей напрям варто й у 2025-му.
Конверсії із власних каналів залучення зросли на 64% завдяки web-to-app. Використання власних медіа в поєднанні з технологією глибоких посилань змінило ринок у 2024 році. Зростання відбулося відразу за кількома каналами: електронна пошта в застосунок (+45%), текст в застосунок (+29%) і QR-код в застосунок (+16%). У сфері Shopping приріст сягнув +21%. Тож прогнозуємо, що у 2025 році глибинні посилання наберуть ще більшої популярності. 
Ремаркетинг = ефективність інвестицій. Кількість платних встановлень у ніші Shopping у 2024 році залишилась на рівні 2023-го. Тож максимізація цінності наявних користувачів залишається надважливою задачею. Водночас конверсії з платного ремаркетингу зросли на 24% на Android та на 61% на iOS. Стрибок можна значною мірою пояснити розгортанням Aggregated Event Measurement від Meta. У 2025 році ремаркетингові кампанії, ймовірно, залишатимуться одними з найефективніших. 
Практичні інсайти Promodo:
— Один з топ-застосунків у ніші фешн Sinsay активно використовує на платформі Android Promotional Content. Запускають такі кампанії під певні події (Різдво, Чорна п’ятниця, сезонні акції).
— Також Sinsay, Kasta, INTERTOP та MEGASPORT запускали в акційні періоди In-App Events на платформі iOS. За нашим досвідом, запуск таких подій допомагає збільшити кількість показів застосунку на 10-20% та на 20% підвищує коефіцієнт конверсії з показу у встановлення.
Маєте мобільний застосунок, але хочете покращити його позиції в App Store та Google Play?
Напишіть нам — команда Promodo знає, як за допомогою ASO та платного просування збільшити кількість завантажень та конверсій.
Отримати консультацію
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз