Динаміка ринку
мобільних fashion-застосунків 2024
Для кого це дослідження
Для продакт-
маркетологів
Для User Acquisition Managers
TОП українських застосунків у ніші фешн у 2024
Магазин Sinsay став лідером за кількістю завантажень на обох платформах, займаючи перше місце серед користувачів Android та iOS. Це свідчить про ефективну маркетингову стратегію та популярність бренду. Інші застосунки, такі як Kasta, INTERTOP та Answear також демонструють стабільні позиції на обох платформах протягом всього 2024 року.
Зростання мобільного застосунку є стратегічним фокусом INTERTOP. Тому ми постійно впроваджуємо IT-рішення, удосконалюючи інтеграцію між мобільним застосунком, сайтом та офлайн-мережею магазинів. Однією з таких є внутрішня розробка команди - One Retail, яка забезпечує безшовний клієнтський досвід. Наприклад, покупці можуть замовити товар у застосунку, а забрати в найближчому магазині, маючи змогу приміряти речі. А, скануючи QR на ціннику товару одразу можуть побачити у застосунку розміри відсканованої моделі та в яких магазинах вони доступні.
Відповідно, на даний момент частка мобільного застосунку INTERTOP серед онлайн продажів компанії становить більше 70%
Бенчмарки маркетингових активностей на платформі Android
- 73% доходу з мобільних застосунків у ніші фешн припадає на неорганічний трафік, що підкреслює ефективність платних кампаній. Отже, у 2025 брендам варто продовжувати інвестувати в неорганічні канали для максимізації доходу.
- В середньому 22.5% користувачів залишаються активними на 1-й день після завантаження застосунку, проте цей показник знижується до 5.5% на 30-й день. Значний відсоток падіння утримання користувачів відбувається протягом перших 7 днів. Отже, в цей період важливо впроваджувати додаткові стратегії залучення та персоналізації.
- Ремаркетинг забезпечує 69% конверсій, що вказує на його значну роль у залученні користувачів до повторних дій. Отже, в ніші Shopping варто розвивати ремаркетингові кампанії, вони демонструють високу ефективність. Також варто постійно розширювати базу нових користувачів через додаткові неорганічні канали, оскільки вона стане основою для подальшого запуску кампаній з ремаркетингу.
Коефіцієнт конверсії з органічного трафіку
Україна | фешн-застосунки
В Україні у ніші фешн середній коефіцієнт конверсії в покупку сягає 9-12,5%, але на нього впливає безліч факторів: від типу оптимізації рекламної кампанії до якості самого застосунку, його зручності та цінового сегмента.
Бенчмарки на ринку Європи: ніша Shopping загалом
- Усереднена CPA (Cost-per-Acquisition/Action) для просування мобільних застосунків у ніші Shopping в Європі становить $3,27. Ця цифра може відрізнятись залежно від країни.
- Зараз найвища медіана CPA спостерігається у Швейцарії ($11,71) та Німеччині ($11,26), а найнижча — в Україні ($0,51), Іспанії ($1,01) та Польщі ($1,03).
- Вартість за встановлення shopping-застосунків зросла у порівнянні із першим півріччям 2024. Це свідчить про сезонні коливання. Так, наприклад, у Західній Європі (Іспанія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди) цей показник коливається в межах $1,76-2,15, тоді як у Східній Європі (Польща, Румунія, Словаччина, Чехія) він значно нижчий — $1,44. Україна поки що демонструє найнижчий показник CPI.
Тренди та прогнози у сфері фешн-застосунків
на 2025 рік
— Один з топ-застосунків у ніші фешн Sinsay активно використовує на платформі Android Promotional Content. Запускають такі кампанії під певні події (Різдво, Чорна п’ятниця, сезонні акції).

