Як зростити знання про бренд: кейс Waissburg (Уманьпиво)
КЛІЄНТ
Уманьпиво 一 українська пивоварня, що виготовляє продукцію за старовинними українськими та німецькими рецептами. Перша в Україні компанія, яка використовує сонячну енергію для виробництва пива та безалкогольних напоїв.
В асортименті компанії три лінійки пива, квас, сидри та лимонади. Ми працювали над впізнаваністю торгової марки Waissburg 一 natürlich німецького пива, яке варять в Україні з 2008 року.
ЗАДАЧА
- Підвищити знання бренду Waissburg за результатами медійної кампанії.
- Визначити цільову аудиторію та дослідити знання бренду.
Вхідні дані
Ми почали роботи в червні 2023 року. До цього клієнт не проводив замірів та не володів даними щодо рівня знання бренду, оскільки зупинив всі рекламні активності після повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року.
Раніше бренд самостійно здійснював невеликі рекламні розміщення, але результат для нього був незрозумілим та не відцифрованим.
На проєкті ми стали медійною інхаус-командою для клієнта. Проаналізували активності бренда в рекламному аккаунті в минулому, проаналізували його конкурентів та підібрали релевантні інструменти для контакту з цільовою аудиторією.
Наші рекомендації щодо оновлення налаштувань рекламних запусків стали точками росту для нових кампаній.
Рішення
Рішенням для підвищення знання бренду Waissburg стало проведення ефективної медійної рекламної кампанії. В нашій роботі ми виділили та сегментували ЦА, обрали релевантні майданчики та запропонували логіку розміщення й запуску інструментів медіа з подальшою оптимізацією. Читайте далі, що з цього вийшло.
Цільова аудиторія
Переважна більшість цільової аудиторії бренду 一 чоловіки, які проживають в Україні. Ми запропонували почати з Києва: на потенційній ЦА у 1 647 360 користувачів. І тільки після — масштабуватися на всю країну.
В роботі з медійними кампаніями важливо сегментувати цільову аудиторію. Це допомагає коригувати стратегії для покращення результатів.
Рекламні кампанії запустили влітку 2023 року, в активний сезон для категорії.
Запуск медійного флайту
Щоб охопити якнайбільше унікальної аудиторії, ми обрали спліт найвідвідуваніших цільовими користувачами майданчиків.
Медійну рекламу запустили одночасно у всіх каналах.
YouTube
YouTube став основним інструментом донесення меседжу до аудиторії, побудови знання про бренд та зростання запамʼятовуваності. На нього виділили найбільшу частку рекламного бюджету (~ 80%).
Крім основних переваг, в YouTube за допомогою інструменті Brand Lift можна виміряти, наскільки реклама впливає на знання про бренд, детальніше про це ми писали раніше.
GDN та Meta
Google Display Network та майданчики Meta відповідали за кросканальну взаємодію з користувачами. Основна логіка: показати користувачу і відеоролик, і банер.
Попередньо перед запуском кампанії відібрали серед готових креативів клієнта ті, які на період розміщення були актуальними в поточних умовах.
Протягом тестового запуску ми оптимізували ставки, місця розміщення та проводили дослідження Brand Lift.
Результат
Цільова аудиторія для рекламного флайту у червні була підібрана вірно, про що свідчать показники розміщення відео та банерів.
За підсумками першого місяця рекламних запусків ми виміряли рівень знання бренду: воно збільшилося на +3,73 відсоткових пунктів.
Що далі?
Результати тестового запуску виправдали очікування клієнта та стали плацдармом для подальшого масштабування рекламних кампаній.
На сьогодні, ми продовжуємо роботи над оптимізацією кампаній та розширюємо геотаргетинг на 21 геоточку (міста та області).
Результатами нових запусків ми обов’язково поділимось в наступних кейсах Уманьпиво.