НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Як вивести сайт у ТОП за новими категоріями та збільшити трафік завдяки розширеним сніппетам FAQ

КЛІЄНТ
Intertop
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

INTERTOP — ритейлер модного взуття, одягу та аксесуарів для всієї родини. Торгова мережа складається з понад 105 магазинів в Україні та Казахстані.  

З розвитком бренду асортимент онлайн та офлайн-магазинів було розширено аксесуарами та одягом всесвітньо відомих торгових марок: Timberland, Armani Exchange, Wrangler, The North Face, Vans та інших.

ЗАДАЧА

  • Перевірити коректність перенесення сайту на нову CMS.
  • Збільшити видимість сайту за цільовими запитами в пошуковій видачі.
  • Забезпечити приріст органічного трафіку завдяки зростанню позицій у пошуковій видачі за поточними та новими категоріями.

Вхідні дані

Одним із ключових завдань було збільшити видимість сайту за новими категоріями, з якими ані користувачі, ані Google раніше не пов'язували сайт INTERTOP. 

 

Серед обмежень проєкту — неможливість створити широку структуру сайту, оптимізовану під SEO.

Рішення

Аудит сайту на новій CMS 

До початку просування було важливо знайти й виправити критичні помилки, які часто виникають під час зміни CMS. Надалі вони могли негативно позначитися на результатах роботи.

 

Ми перевірили редиректи зі старих URL-адрес на нові, відповідність структури сайту складеному плану, збереження контенту та метаданих. Лише після цього перейшли до етапу просування. 

Оптимізація сторінок категорій 

Оскільки основною метою для бренду було зростання позицій сайту за небрендовими запитами в органічному трафіку, ми зосередили зусилля на оптимізації сторінок категорій:

  • підготували індивідуальні метадані та заголовки для пріоритетних категорій;
  • розмістили текстовий контент на 150 сторінках категорій;
  • щоб збільшити CTR додали на сторінки категорій у ключові слова розширені результати з популярними запитаннями в пошуковій видачі. 

 

Разом з основними роботами, ми сформували шаблонні метадані для всіх типів сторінок, провели базовий спектр робіт із просування та підтримки сайту, моніторили технічні неполадки, консультували програмістів з боку клієнта щодо нових впроваджень і активно нарощували посилальний профіль.

Шаблон метаданих до оптимізації
Шаблон метаданих після оптимізації
Як оптимізація вплинула на позиції сайту в результатах пошукової видачі. Дані за період червень 2019-липень 2020
Позиції в категорії «Взуття» отримали приріст показників сайту у ТОП-10 +51%
Позиції в категорії «Одяг» приріст у ТОП-10 +47%
Позиції в категорії «Аксесуари та Догляд» приріст у ТОП-10 +44%
Позиції за брендами приріст у ТОП-10 +30%
(торгові марки, представлені на сайті)

Впровадження мікророзмітки FAQPage 

У січні 2020 року ми розмістили на сайті блок контенту з популярними запитаннями та додали мікророзмітку FAQPage.

Розширений сніпет у видачі Google після впровадження
мікророзмітки FAQ
Чим корисна мікророзмітка FAQPage? 

Впровадження мікророзмітки FAQPage з розкладкою «Акордеон» дозволяє отримати розширені сніпети на сторінці пошуку Google.

Розкладка «Акордеон» робить сторінку компактною й акуратною: відповідь на запитання з'явиться, лише якщо користувач клацне на потрібне питання.

Крім візуальних переваг, у таких сніпетів є ще функціональні:

  • безпосередньо у видачі надає користувачу максимум інформації про продукт;  
  • доповнюють корисний контент і розширюють семантичне ядро сторінки; 
  • збільшують привабливість сніпета в пошуковій видачі та впливають на зростання CTR (Click-Through Rate — показник кількості кліків на сторінку в пошуковій видачі). 
Як це позначилося на рівні переходів на сайт з пошукової видачі 

Використання розширених результатів із популярними запитаннями, позитивно вплинуло на рівень переходів із пошукових систем і допомогло збільшити CTR більш ніж удвічі.

Зростання органічного трафіку/сеансів з органічного трафіку
після впровадження розширених результатів

Результати

За підсумками проєкту прогнозовані показники було перевиконано. У період карантину через пандемію COVID-19 спостерігався підвищений попит на всі категорії товарів — зокрема завдяки тому, що сайт був в топі пошукової видачі та мав максимально клікабельний вигляд.

Також нам вдалося збільшити видимість сайту в пошуковій системі за категорією «Одяг», з якою Google раніше не пов'язував сайт INTERTOP. 

Завдяки оптимізації та реалізації посилальної стратегії ми з нуля отримали приріст до +50% у ТОП-10 пошукової видачі. І це не межа.

Динаміка рік до року (весь трафік)

У результаті зростання індексу клікабельності (CTR) і постійного поліпшення позицій сайту, ми отримали відчутний приріст органічного трафіку.

Динаміка зростання кліків і показів.
Джерело Google Search Console

Що далі?

У липні 2020 року в пошуковій системі Google відбулося скорочення кількості розширених результатів пошуку з популярними запитаннями, в деяких випадках вони взагалі перестали показуватися.  

У зв'язку з цим ми запропонували клієнту альтернативні методи поліпшення CTR, націлені на підтримку рівня трафіку в майбутньому й отримати позиції за неохопленими запитами:

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз