НАПИСАТИ НАМ
Кейс з influenser marketing

Як Rozetka дарувала знижки до свого Дня народження: інфлюенсер-кампанія в TikTok

КЛІЄНТ
Rozetka
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Rozetka — найбільший онлайн-ритейлер України.

ЗАДАЧА

Донести до аудиторії інформацію про розпродаж до 19-річчя Rozetka у період з 11 по 19 червня та використати реквізит — брендовані коробки та скотч.

Вхідні дані

У Rozetka — День Народження, компанії 19 років. Традиційно у цей період компанія проводить великий розпродаж, про який потрібно розповісти широкій аудиторії.

Ціль — донести до аудиторії два меседжа:

Рішення

Задачу клієнта команда Promodo виконувала через інфлюенс-маркетинг, працюючи з блогерами на популярній платформі TikTok. 

Ми розпочали з інфлюенсерів, чия аудиторія найбільш відповідала цілям клієнта. Після складання шорт-листа з понад 100 блогерів обрали тих, хто найкраще підходив для кампанії.

Вибір інфлюєнсерів — лише на перший погляд проста справа, але насправді це складний процес, який потребує індивідуального підходу відповідно до конкретних задач клієнта.

Не можна просто обрати 10 популярних осіб і запустити кампанію. Важливо знайти блогера з релевантною цільовою аудиторією, для якої інтеграція буде справді цікавою і доречною.

Кілька моментів, які врахували під час роботи з Rozetka:

  • Залучали блогерів з різних ніш. Це не лише огляди електроніки, хоча були й такі. 
  • Різні формати: скетчі, розповіді, гумор, огляди. 
  • Різні регіони: Rozetka — всеукраїнська компанія, ми обирали блогерів, популярних не лише у Києві. 
  • Ми працювали з блогерами різного масштабу, не лише мільйонниками, залучили мідл та мікро блогерів. Чому це важливо та які задачі виконує — розповідали в окремому матеріалі.

Як створювався контент

Блогери самостійно створювали відео-контент на основі нашого брифу. А ми зі свого боку частково були залучені й до творчого процесу: допомагали розробляти сценарії та знаходити ідеї для інтеграцій, коли це було потрібно.

А щоб забезпечити максимальну відповідність контенту цілям кампанії, контролювали відповідність відео брендовим стандартам і слідкували за тим, щоб меседж кампанії сприймався органічно для аудиторії.

Для співпраці ми підготували 3 креативні ідеї:

Додатково скажемо, що інтеграції з блогерами та інфлюєнсерами вимагають завчасного планування.  Особливо, якщо кампанія має певні таймінги. Тому наша порада — не відкладати все на останній момент, а домовлятись та узгоджувати все завчасно. 

Результат 

Завдяки класним креативам ми отримали активну аудиторію у коментарях до відео від блогерів, а що ще важливіше — користувачі TikTok зберігали публікації з інтеграцією нашого клієнта. Загалом кампанія зібрала багато десятків мільйонів охоплень. 

Топ відео від залучених блогерів:

@nicolas_karma_official

«Скільки коштує Look?» на ROZETKA грандіозний розпродаж зі знижками до 60%, який проходить зараз до 19-річчя Rozetka з 11 по 19 червня. Замовляйте на ROZETKA та заощаджуйте! На правах реклами

♬ оригінальний звук - Ніколас Карма
@elpe_giirls

нарешті вона замовила собі все сама😌

♬ оригинальный звук - elpegirls
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз