Як редизайн сайту здатен збільшити прямий трафік та підвищити конверсію на 39%
КЛІЄНТ
IpopoKIDS — український прайс-агрегатор дитячих товарів. Сервіс знаходить ціни, акції та умови для кожного товару, щоб користувач бачив пропозиції від різних магазинів та міг придбати товар із максимальною вигодою. На сайті є понад 320 тис. товарів з 90 магазинів України.
ЗАДАЧА
- Збільшити конверсію з кампаній Google Shopping.
- Збільшити кількість постійних клієнтів.
Вхідні дані
На початку 2021 року команда бренду звернулася до нас, аби провести аудит сайту ipopokids.ua та на основі отриманих даних підвищити ефективність маркетингових активностей.
Ми почали з вивчення аудиторії та даних аналітики.
Аудиторія
Користувачі IpopoKIDS — молоді мами, які мають обмаль вільного часу через догляд за дітьми. Для пошуку інформації про товари часто використовують Instagram. При виборі звертають увагу на відгуки та рейтинги.
Попередня версія сайту
За даними Google Analytics, 81% трафіку на ipopokids.ua — це переходи з оголошень Google Shopping, які ведуть на певну сторінку товару. При цьому 80% користувачів заходять із мобільних пристроїв. Друге джерело трафіку, близько 3%, — прямі переходи на сайт. Так користувачі потрапляють на головну сторінку або до каталогу.
Результати аналізу даних аналітики
- багато користувачів швидко завершували сеанс, бо не розуміли призначення сервісу та плутали його з інтернет-магазином;
- коли товар не підходив — користувачі не мали мотивації продовжити пошук на сайті;
- не було інструментів для заохочення постійних користувачів;
- на сторінці товару другорядні елементи привертали більше уваги, ніж кнопка «Купити»;
- візуальний акцент на головній сторінці було зроблено на яскравий дизайн, а не на товари.
Спойлер
Рішення
Після аудиту і ми з командою клієнта розуміли, що потрібно доопрацювати візуальну складову сервісу, тому вирішили провести редизайн.
Чого ми прагнули досягти в результаті:
- отримати зручні та зрозумілі мобільні версії сторінок товарів;
- додати стимули для повернення користувача та здійснення повторних покупок;
- додати рейтинги товарів та відгуків реальних покупців;
- правильно розставити акценти в оформленні, що підштовхуватиме користувача до цільових дій.
Роботи розпочали у лютому 2021 року.
Редизайн головної сторінки IpopoKIDS
Ми адаптували структуру сторінки під прямі переходи. Для цього змінили розташування деяких блоків та додали нові:
- Категорії товарів. Тепер вони винесені на перший екран, аби нові користувачі відразу бачили повний асортимент, а ті, які повернулися, швидше знаходили потрібну категорію.
- Конкурентна перевага. Додали блок із перевагами сервісу у конкретних цифрах. Інформація зафіксована у шапці сайту та дублюється на всіх сторінках.
- Stories. Оформили акції та новини у форматі сторіз, наслідуючи популярні соцмережі.
- Рекомендації. Додали розділ з рекомендаціями товарів, які підійдуть дітям в якості подарунка. Такий функціонал вже був на сайті, але ми винесли його на головну сторінку, щоб утримувати увагу користувачів, які ще не визначилися.
- Фото клієнтів із покупками. Цей блок команда проєкту поступово наповнюватиме Instagram-згадками із брендом. UGC підвищує довіру та мотивацію до покупки.
Функціональна головна сторінка є дуже важливою для бізнесу. У випадку з IpopoKIDS перший контакт користувача із сайтом найчастіше припадає на платні канали трафіку, отже, щоб окупити витрати на залучення одного покупця, необхідно його неодноразово конвертувати.
Повторений сеанс, як правило, припадає на головну сторінку з брендового трафіку або прямого переходу. Тут дуже важливо надати гарний сервіс.
Це вимагало від нас креативного підходу. Наприклад, для залучення до рекламних активностей бренду ми вирішили інтегрувати механіку сторіз, яка добре знайома нашій цільовій аудиторії, адже цей формат цікаво виглядає, на відміну від банерів.
Реструктуризація каталогу товарів
Найбільше уваги ми приділили навігації: додали альтернативні способи пошуку та оптимізували показ контенту.
Ключові зміни
- Смарт-фільтри. Розробили два типи показу під смарт-фільтри: категорії (перемикач категорій на головній сторінці) та параметри (вибір параметрів у каталозі). Впровадили нові комбінації, виходячи із запитів та комбінацій фільтрів у Goole Analytics.
- Профіль дитини. Тепер користувачі можуть створювати на сайті профіль своєї дитини з її індивідуальними параметрами. Так сервіс автоматично фільтруватиме товари й відразу пропонуватиме те, що підійде конкретному покупцеві. У незареєстрованих користувачів профіль буде зберігатися всього три дні — так ми створили додаткову мотивацію для реєстрації.
- Рекламні банери. Розробили універсальний формат банерів, які органічно інтегруються у лістинг товарів. Таке рішення допомагає задовольнити запит клієнта про збільшення рекламних площ і не відштовхнути відвідувачів.
- Вид каталогу. Налаштували показ товарів плиткою та сіткою, адже для деяких категорій товарів це впливає на успішність продажів.
Оформлення сторінок товарів
Ми змінили структуру, акценти та функціонал сторінок, реалізувавши наступні нововведення:
- Instagram-патерни. Оформили інформацію про товар у стилі Instagram-постів, наслідуючи найзвичніший для аудиторії контент.
- Додали блок зі схожими пропозиціями, які показуються, якщо обраного товару немає. Таке рішення допомагає утримувати користувачів.
- Релевантні товарні пропозиції. Налаштували підбір товарів відповідно до геопозиції користувачів, додали можливість сортувати їх за способом доставки та оплати, акцій, наявності тощо. Авторизовані користувачі можуть зберегти пріоритети для сортування.
- Соціальні тригери. Додали «вподобайки», які показують скільки разів інші відвідувачі зберегли товар у вибране, і знову нагадують механіку соцмереж.
Результати
Від початку робіт до виходу оновленої версії IpopoKIDS пройшло 5 місяців. Новий сайт запрацював 1-го липня 2021 року. Вже наприкінці 2021 року ми змогли оцінити перші результати.
- Конверсія Google Shopping зросла на 39%, що збільшило окупність інвестицій у маркетинг і дозволило ефективніше монетизувати платний трафік.
- Прямий трафік зріс на 39%. Зростання числа прямих переходів показує збільшення лояльної аудиторії: користувачі отримали позитивний досвід та повертаються для повторних покупок.
Крім кількісних показників, покращилися і якісні: команда клієнта розповіла, що відвідувачі сайту залишають позитивні відгуки про оновлений дизайн.