Prom.ua — найбільший маркетплейс України, де продаються понад 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни. На платформі підприємці самостійно створюють інтернет-магазини та/або розміщують свої товари в загальному каталозі.
Instagram Prom.ua
Facebook Prom.ua
Engagement Rate (ER) — показник залученості аудиторії на сторінці. Він відображає середнє співвідношення кількості реакцій на контент відповідно до кількості підписників за вибраний період. І допомагає проаналізувати на які публікації аудиторія реагує краще.
Ми працюємо з Prom.ua з липня 2020 року. До початку робіт у Facebook бренд не мав єдиної концепції, тож ми розробили стратегію для розвитку каналу. Просування бренду в Instagram наша команда почала з нуля.
В кейсі розглянмо результати, отримані за 2021 рік.
Отримати прихильність нових користувачів у соціальних мережах на сьогодні задачка не з легких. Тому великі гравці ринку постійно вдосконалюють свої навички у нарощуванні клієнтської бази та її утриманні.
Щоб залучити більше лояльної аудиторії до Prom.ua та виокремити бренд поміж конкурентів ми обрали креативні механіки взаємодії із підписниками у Facebook та Instagram.
Важливим елементом була робота зі створення унікального контенту
з акцентом на товари та швидкість нашої реакції на запити користувачів.
Коли користувач відкриває свою стрічку Facebook, він бачить вподобання груп та пости друзів, але аж ніяк не брендів. Їх дописи можуть з'являтися у стрічці в форматі реклами й лише якщо банери відповідають вимогам платформи.
Одна з вимог соціальних мереж до креативів: обмеження зони текстового контенту на рекламному банері.
Щоб користувачам не приїдались креативи, ми змінювали їх, залежно від сезонності та просто під настрій. Крім цього, систематично спрощували та адаптували креативи під вимоги Facebook.
Щоб підвищити активність користувачів у спільнотах і виділитися активностями серед конкурентів, ми розробили нескладні, проте нестандартні механіки для залучення підписників. Велика частина з них була з прив’язкою до взаємодії із сайтом клієнта, щоб люди звикали користуватися Prom.ua
Щоб зрозуміти, який ефект дають креативні механіки, ми переглянули коефіцієнт залученості у розрізі року.
Через що ми не могли постити їхні світлини у соцмережах, бо це б мало кепський вигляд.
Проте створення власного «живого» контенту бренду займало б більше як фінансових, так і часових ресурсів, і це б сповільнювало роботу та унеможливлювало оперативне реагування на ситуативи.
Тому за основу стратегії для просування бренду у соціальних мережах ми все ж взяли фотоконтент продавців, але придумали для нього рішення.
Наше рішення — дизайн-колажі із вирізаними товарами з карток продавців.
Вони допомагають не втратити якість фінальних
зображень та вдало показати продукти.
Таке рішення дозволило бренду виокремитись серед конкурентів та отримати власний впізнаваний стиль.
Аналогічно із Facebook ми тестували та змінювали креативи щомісяця. Додали 3D-елементи та інтегрували героїв з реклами в креативи для соціальних мереж бренду.
Тестування відео ми почали за кілька місяців до повномасштабного військового вторгнення. Тестували різні тематики та формати, щоб показати товар користувачам та привернути до нього більше уваги.