Як потрапити у фічеринг в app store у США: кейс PlantIn (Genesis)
КЛІЄНТ
PlantIn (компанія з екосистеми Genesis) — AI-помічник у садівництві, який надає персоналізований план догляду за будь-якою рослиною.
ЗАДАЧА
- Збільшити органічний трафік на сторінки застосунку в App Store.
- Збільшити трафік завдяки додатковим платним каналам просування.
- Покращити позиції застосунку в пошуку.
Вхідні дані
Над розробкою та впровадженням стратегії просування застосунку в сторах (ASO) наша команда працювала з червня 2022 року. Наведений у кейсі підхід почали тестувати в App Store з січня 2023.
На початок робіт у клієнта були налаштовані платні канали трафіку на рекламних платформах Google Ads та Facebook. До нас клієнт звернувся за коректним налаштуванням рекламних кампаній Apple Search Ads.
Спойлер
Реалізована стратегія просування застосунку сприяла не лише приросту завантажень та підписок, а й допомогла збільшити кількість потраплянь PlantIn до фічерінгу у розділах «Сьогодні» та «Застосунки» у країнах та регіонах, де доступний App Store.
Фічеринг 一 розміщення застосунку в одній або декількох тематичних добірках від редакції App Store і Google Play. Ці добірки розміщуються на найпомітніших місцях платформ.
Застосунок, що потрапив у фічеринг, стає обраним і безоплатно розміщується на перших сторінках сторів в одній або відразу декількох категоріях.
Фічеринг підвищує видимість застосунку і, звісно, сприяє збільшенню кількості органічних завантажень Browse (App Store). Згідно з гайдом від Apple, існують загальні рекомендації для розробників, щоб застосунок потрапив до фічерингу.
Врахування цих факторів — ключ до успіху просування мобільного застосунку не тільки для фічерингу, а й у цілому.
Рішення
В рамках проєкту за перші пів року ми зібрали велике семантичне ядро та виділили основні релевантні ключові запити. Опрацювали текстове ASO за 24 країнами.
Регулярно проводимо текстову оптимізацію сторінки застосунку в App Store та A/B-тестування візуальної частини контенту.
до та після оптимізації
Залучення трафіку та завантажень
По завершенню основних робіт з ASO перед нами постали запитання: як масштабувати органічний трафік та збільшити кількість завантажень?
Ми проаналізували можливі підходи до просування в магазинах застосунків та виділили основні напрями:
- запуск Apple Search Ads (тестування custom product page);
- постійна оптимізація тестової та візуальної частин застосунків у сторах (in progress);
- просування через App Store Promotion.
За нашою стратегією, просування PlantIn ми почали з тестування можливостей in-app purchases (App Store Promotion).
App Store Promotion 一 просування вбудованих покупок (не більше 20), яке дає змогу пропонувати підписки та преміумконтент у застосунку та рекламувати їх безпосередньо в App Store.
Це рішення дало можливість застосунку зайняти одразу кілька місць в пошуковій видачі App Store.
Користувачі iOS бачать застосунок та його внутрішні покупки безпосередньо в магазині App Store. Крім того, вони можуть оформити передплату на застосунок перед завантаженням.
Оскільки застосунок отримує додаткові місця у пошуковій видачі 一 він займає більше місця на екрані користувача, а отже потенційним клієнтам відображається менше конкурентних пропозицій.
Покупки, що просувалися у застосунку PlantIn, відображаються на сторінці продукту, в результатах пошуку та можуть потрапити у фічеринг на вкладках «Сьогодні», «Ігри» та «Програми».
Особливості налаштування in-app purchases
При налаштуванні in-app purchases важливо враховувати, що індексується тільки назва підписки. Що релевантніші слова будуть використані, то краща буде індексація. Для назви підписки застосунку ми використали 30 символів, для опису — 45.
Хоча опис не індексується в App Store, його привабливість та якість може впливати на конверсію, як власне й іконка застосунку.
Просування застосунку через in-app purchases ми запустили у всіх країнах та регіонах, де доступний App Store. Локалізацію підписки обрали англійську (США), оскільки ця країна є пріоритетною.
Результати
За підсумками комплексних робіт з Mobile Marketing нам вдалось покращити доступність контенту в застосунку. Після опрацьованого текстового ASO, а також залучення App Store Promotion за цільовим регіоном (США) зросла кількість проіндексованих запитів:
Нам також вдалось покращити позиції застосунку в пошуковій видачі App Store у США загалом на 81%.
Оскільки не існує універсального методу, який може забезпечити потрапляння застосунку у фічеринг, успіх PlantIn 一 це комплекс робіт з Mobile Marketing та відповідність застосунку всім вимогам App Store.
Застосунок потрапляв у фічеринг в App Store до початку просування через платні канали просування, але після запуску in-app promotions, кількість фічерингів суттєво зросла. Як наслідок, зріс обсяг органічного трафіку та органічних завантажень.
до і після запуску in-app-purchases
Після запуску in-app promotions на вкладках «Сьогодні» та «Застосунки» бачимо зростання кількості фічерінгів PlantIn за багатьма країнами.
Наслідком потрапляння застосунку у фічеринг стало й зростання кількості його завантажень за джерелами «Перегляд» та «Пошук» в Apple Store.
Дуже задоволена роботою з агенцією Promodo! Ми налаштували процес щотижневих чек-апів та планування, що дозволило відстежувати роботу та синхронізувати зусилля.
Спеціалісти багато уваги приділяють аналізу конкурентів та генерації гіпотез, тому ми постійно тестуємо різні налаштування й промо. Пропозиція з просуванням підписки була безумовно вдалою, і ми й далі працюємо над покращенням нашої сторінки у сторі для застосунку PlantIn.
Що далі?
Разом з клієнтом далі плануємо продовжувати роботу для зростання кількості конверсій — оптимізувати візуальну частину контенту, проводити додаткові A/B-тестування та розробити custom product page.
Разючі результати тестового запуску кампаній in-app підтвердили ефективність обраної стратегії просування, тож надалі ми будемо продовжувати працювати з in-app purchases для інших країн та запускати нові інструменти.