НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Retention Marketing

Як перезапустити канал email для інтернет-магазину алкогольної продукції

КЛІЄНТ
Winetime
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

WINETIME — національна мережа гастромаркетів, представлена ​​32-ма магазинами у 14-ти регіонах України та інтернет-магазином. В асортименті мережі понад 8 000 найменувань алкоголю та гастрономії.

ЗАДАЧА

  • Перезапустити канал email.
  • Збільшити продажі з каналу email.
  • Підготувати канал до сезону продажів.

Вхідні дані

До початку роботи з нами клієнт намагався вести email-канал самостійно, але результати інхаус-команди були незадовільними.

Рішення

Канал email грає важливу роль як у побудові комунікації з клієнтами, так і у доході компанії. Його оптимізація може стабільно давати до +15% доходу щомісяця.

Аудит бази підписників

Щоб забезпечити успішне надсилання листів і високий відсоток доставлення, ми провалідували раніше зібрану базу клієнтів. 〜17% контактів виявились невалідними.

Валідні email — наявні та правильно написані адреси, не помічені у підозрілих діях.

За підсумками аудиту ми виявили у баз деякі проблеми, через які листи не доставлялися:

  • email не існував;
  • доменне ім'я не існувало;
  • доставлення заблоковано сервером підписника;
  • листи відмічені користувачем як спам.

Налаштування email-акаунту

До початку робіт клієнт не робив ставку на канал email, як на джерело додаткового доходу. Метрики каналу не відстежувалися, а отже у клієнта не було повної картини ефективності роботи цього інструменту.

Щоб канал почав приносити прибуток, нам потрібно було його перезапустити та налаштувати фактично з нуля.

Наприклад, щоб забезпечити високий рівень доставлення, ми провели роботи з налаштування email-акаунту:

  • верифікували домен;
  • налаштували push-сповіщення.
Репутація домену відправника зростає, якщо підписники відкривають листи розсилки, а не ігнорують їх або переміщують до спаму.

Розробка шаблону email

Важливим елементом у роботі каналу є візуальна складова. Якщо листи від бренду подобаються підписникам візуально ー вони їх відкриватимуть частіше.

Оскільки розсилка від бренду потребувала оновлення дизайну та структури, ми розробили новий шаблон листа з акцентом на якісних фото з апетитними продуктами та напоями.

Налаштування регулярних проморозсилок

На наступному етапі ми розпочали підготовку для запуску проморозсилок. Цей інструмент дозволяє підтримувати з підписниками регулярний зв'язок, а також повідомляти про найважливіші новини та акції компанії.

Мета — формування та відправка проморозсилок на регулярній основі раз на тиждень.
За шість місяців ці розсилки принесли +36% доходу за каналами.

Впровадження віджету підписки

Ще одним інструментом, який бренд раніше не використовував для оновлення та збільшення бази контактів, був віджет підписки. Ми розмістили віджет на сайті й вже за чотири місяці цей інструмент допоміг зібрати на 16% більше контактів ніж за аналогічний період.

Віджет підписки на сайті
Активований віджет підписки

Впровадження eSputnik

Ми запропонували бренду впровадити сервіс автоматизації email-маркетингу eSputnik та налаштувати через нього передачу інформації про замовлення.

eSputnik — платформа клієнтських даних та омніканального маркетингу.

Використання цього сервісу дозволило нам організовувати багатоканальні рекламні кампанії бренду.

Налаштування передачі контактів у eSputnik

На наступному етапі ми налаштували передачу нових контактів під час підписки у футері та реєстрації в особистому кабінеті у впроваджений сервіс email-розсилок. Для цих подій налаштували double opt-in.

Double Opt-In — різновид підписки, який передбачає додаткове підтвердження email-адреси з листа.

За шість місяців ці джерела принесли +15% нових валідних контактів.

Налаштування тригерів

Тригерні розсилки покращують комунікацію з підписниками. Тому ми розробили сценарії для кожного з ключових етапів взаємодії користувача з брендом.

Тригери «Покинутий кошик» та «Покинутий перегляд»

Через просунуту сегментацію eSputnik ми налаштували одні з найконверсійніших тригерів «Покинутий кошик» і «Покинутий перегляд».

Ці тригери ми налаштували починаючи з третього місяця роботи. За чотири місяці вони принесли 8% усіх транзакцій каналу.

Впровадження тригеру через SMS

Окрім основного сервісу email-розсилок в eSputnik ми залучили SMS-розсилки та реалізували тригер «Привітання з Днем народження».

Такий формат взаємодії націлений на збільшення лояльності клієнтів, а запропонований промокод на знижку спонукатиме до покупки.

Приклад SMS з промокодом

Розробка мапи тригерної комунікації

Для побудови подальшої комунікації ми розробили, але поки що не запровадили мапу тригерної комунікації.

Приклад карти тригерної комунікації «Клієнт не купував більше двох місяців»

Результат

Попри те, що ніша алкогольної продукції має низку обмежень, це не заважає створенню якісного каналу комунікації через email.

Результати показали, що канал має значний потенціал для розвитку: лише за перші пів року він приніс +199% доходу. І це не межа.

Для подальшого розвитку каналу email бренду важливо дотримуватися чинної стратегії й продовжувати розвивати комунікацію як з наявними клієнтами, так і збирати нові контакти.

Що далі?

  • Розвиток каналу електронної пошти.
  • Збільшення доходу, особливо у період несезону.
  • Реалізація мапи тригерів.
  • Збір інформації про підписників для якісної сегментації бази.
  • Якісний аналіз точок збору контактів та їх розширення.
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз