Як нішевому бізнесу вийти в ТОП за високочастотними пошуковими запитами
КЛІЄНТ
Murdoch Troon Kitchens 一 виробник меблів ручної роботи з Великобританії. Сімейний бізнес, який уже кілька поколінь створює кухонні меблі з масиву сосни на замовлення.
ЗАДАЧА
- Забезпечити приріст органічного трафіку на сайт.
- Вивести сайт на топові позиції за релевантними запитами в локальній видачі.
- Збільшити кількість транзакцій.
Регіон просування: Велика Британія (UK)
Вхідні дані
Нішевий бізнес 一 це ринок з обмеженим колом споживачів.
У випадку Murdoch Troon Kitchens, цільова аудиторія 一 користувачі, які бачать цінність у сімейному бізнесі, ручній роботі та готові платити ціну вищу, ніж за фабричні меблі.
Рішення
Аналіз ніші
Щоб забезпечити приріст органічного трафіку на сайт, на першому етапі ми провели аналіз ніші. Вивчення цього сегменту ринку виявило, що загальні запити «kitchen», «kitchen cabinets» для просування сайту клієнта 一 нецільові.
Ключові слова такого типу належать або до інформаційних, або можуть залучити на сайт користувачів, які з більшою ймовірністю цікавляться фабричними меблями.
Працюючи з семантичним ядром, ми враховували не лише пошуковий попит, а й бізнес-завдання клієнта 一 збільшити кількість транзакцій.
Разом із командою Murdoch Troon визначили прямих конкурентів, широко представлених в онлайні, та визначили релевантні пошукові запити ніші, за якими вони просувалися.
Аналіз конкурентів і технічний аудит сайту клієнта показав точки зростання і проблемні моменти, які потребували опрацювання.
Ahrefs 一 інструмент, який допомагає власникам сайтів і SEO-фахівцям визначити основних конкурентів, провести аналіз інтернет-ресурсу та виявити причини низького рейтингу у видачі.
Щоб вивести сайт на топові позиції за релевантними запитами в локальній видачі, ми провели комплексні роботи з внутрішньої та зовнішньої оптимізації ресурсу. Особливу увагу приділили оптимізації контенту та юзабіліті сайту.
Внутрішня оптимізація
Оптимізований ресурс 一 це не тільки можливість потрапити в ТОП пошукової видачі, а й успішний користувацький досвід, а отже, лояльність відвідувачів та повторні звернення.
В рамках внутрішньої оптимізації сайту реалізували наступні роботи:
- задали коректні конфігурації файлів для пошукових ботів;
- видалили з індексу биті посилання та дублі сторінок;
- замінили URL на ЛЗУ і налаштували редиректи;
ЛЗУ (людино зрозумілий URL, eng. Search Engine Friendly URL) 一 адреса, зручна для сприйняття користувачами та пошуковою системою.
- налаштували внутрішню перелінковку;
- під'єднали Google Search Console;
- впровадили розмітку HTML-елементів для відображення їх у результатах пошуку та формування візуально привабливого сніпету.
Оптимізація контенту
Робота з контентом важлива не лише для просування сайту в органічній видачі. Релевантні матеріали допомагають збільшувати впізнаваність бренду і в перспективі знизити вартість кліка в платних каналах просування.
Для оптимізації контенту на сайті реалізували такі роботи:
- зібрали семантичне ядро на основі релевантних для Murdoch Troon ключових слів;
- під актуальні частотні запити додали нові посадкові сторінки та оптимізували контент на наявних;
- оптимізували метадані та заголовки на всіх типах сторінок;
- опрацювали картки товарів: контент + UX.
- оптимізували зображення, прописавши Title та атрибут Alt, що дало можливість сайту Murdoch Troon ранжируватися в пошуковій видачі за зображеннями, адже пошукові боти враховують наявність в атрибуті Alt ключових запитів.
Атрибут Alt 一 текстовий опис для зображення всередині HTML-тега.
Зовнішня оптимізація
На перших етапах роботи бюджет для просування сайту у клієнта був обмежений. В пріоритеті була внутрішня оптимізація. Тому для початку ми вирішили використати всі можливості вже наявного акаунту Murdoch Troon у Google My Business.
Переваги Google My Business
- Дає можливість залучити на сайт нову аудиторію за допомогою розміщення публікацій/фото/оновлення профілю компанії через додаткове джерело GMB і Google Maps.
- Оновлення інформації в профілі GMB і додавання актуальних товарів ー це додаткова можливість отримати органічний трафік.
- Підвищення рейтингу сайту в локальній видачі. Оптимізовані профілі Google ранжує в локальних результатах вище.
- Додатковий контакт з цільовою аудиторією, зростання впізнаваності бренду.
Юзабіліті сайту
Пошукова оптимізація багато в чому залежить від UX-дизайну: перша забезпечує високі позиції сайту в результатах пошуку, другий дбає про комфорт перебування користувача на сайті. Завдяки якісному UX, користувачі швидше знаходять необхідну інформацію та з більшою ймовірністю зроблять заявку.
Дизайн картки товару
Для покращення користувацького досвіду реалізували конструктор, у якому відвідувач може обрати фурнітуру, розмір й колір меблів та швидко оформити чи редагувати замовлення у спливаючому вікні.
Кошик
Спростили форму оформлення замовлення, скоротивши до мінімуму кількість полів, необхідних для заповнення. Створили зручну навігацію, щоб користувач в один клік міг переглянути замовлення або повернутися назад у категорію.
Результат
Кейс Murdoch Troon підтверджує, що навіть у дуже конкурентній ніші можна забезпечити приріст органічного трафіку. За якісної оптимізації можна значно збільшити видимість сайту в пошукових системах та гарантовано вийти на топові позиції за релевантними запитами в локальній видачі.
Клієнти, які потрапили на сайт з органічного пошуку, допомогли бренду Murdoch Troon досягти не лише зростання продажів нового асортименту кухонь, а й збільшити кількість заявок на виготовлення на замовлення. Навесні 2020 чергу вже було розписано до січня 2021 року.
Коли ми починали працювати з Promodo, то чітко усвідомлювали, що розуміння особливостей просування онлайн 一 не найсильніша сторона нашого невеликого бізнесу. Команда Promodo залишалася на зв'язку на всіх етапах співпраці, регулярно інформувала нас про хід робіт. У результаті ми отримали навіть більше, ніж розраховували: на сайт збільшився трафік, зросли продажі. Рекомендуємо компанію Promodo абсолютно всім.