Як монобренду збільшити небрендовий органічний трафік
КЛІЄНТ
hansgrohe 一 преміумбренд сантехніки міжнародної групи компаній Hansgrohe SE, який пропонує душі та душові системи, змішувачі для ванної кімнати та кухні, а також кухонні мийки.
ЗАДАЧА
Збільшити небрендовий трафік за допомогою інструментів пошукової оптимізації.
Вхідні дані
Співпрацю із hansgrohe ми почали у серпні 2020 року. На той час сайт потребував суттєвих технічних впроваджень з пошукової оптимізації. Для клієнта в проєкті ми стали повноцінною інхаус-командою.
Складність робіт полягала в тому, що сайт hansgrohe 一 монобрендовий, має товари лише одного бренду. В мережі він конкурує з гігантами eCommerce, які мають в асортименті сотні брендів і десятки тисяч товарів.
Крім того, сайт не має переваг перехресних і додаткових продажів, як маркетплейси чи мультибрендові сайти. Це також ускладнює отримання високих позицій в результатах пошуку, оскільки вебресурс має менше сторінок і продуктів для індексування у пошукових системах.
У кейсі ми розглянемо роботи за півтора року (липень 2020-грудень 2021).
Рішення
Роботу ми почали з технічного аудиту сайту, аби визначити слабкі сторони та можливі точки росту. Нашою метою було допомогти сайту клієнта боротися з головними конкурентами за топові позиції у видачі.
Розширення структури сайту
Одним із головних покращень була зміна відображення фільтрів. Раніше вони були приховані, що суттєво ускладнювало їх пошук і використання. Аби виправити цей недолік, ми перенесли фільтри на бокову панель. Таке рішення допомогло користувачам швидше та ефективніше знаходити потрібні їм продукти.
Щоб зрозуміти, яких фільтрів не вистачає, ми зібрали нове семантичне ядро й проаналізували асортимент клієнта та конкурентів.
Що ми рекомендували клієнту впровадити на сайті, на прикладі категорії Змішувачі для умивальника.
Завдяки роботі з фільтрами бренд почав охоплювати більше низькочастотних ключових слів і покращив загальний користувацький досвід.
Оптимізація сторінок фільтрів
Щоб зробити сторінки фільтрів доступними для пошукових систем, ми відкрили їх для індексації та оптимізували під релевантні середньочастотні та низькочастотні пошукові запити. Серед інших реалізованих робіт:
- оновили метатеги;
- оптимізували текстовий контент;
- відкрили сторінки для індексації, додали index та follow.
Це сприяло збільшенню ймовірності того, що користувачі у мережі знайдуть потрібні товари саме на сайті клієнта. Крім того, оптимізація сторінок фільтрів допомагає залучити більше цільового трафіку, а отже сприяє збільшенню продажів та доходів бренду.
Рендеринг сторінок
Рендеринг сторінки 一 це процес відображення вмісту сайту на пристрої користувача, останній крок у процесі завантаження та відображення сторінки. Браузер перетворює HTML, CSS та JavaScript код на візуальне відображення.
Динамічний рендеринг був одним із ключових аспектів нашої стратегії.
Динамічний рендеринг дозволяє сайту hansgrohe конкурувати з маркетплейсами й мультибрендовими сайтами та, навіть, випереджати їх на цифровому ринку.
Пагінація для регіональних сторінок
Пагінація 一 це розбивка величезної кількості даних (зазвичай однотипної) на невеликі за обсягом сторінки. Іншими словами 一 це порядкова нумерація сторінки, яка розміщена переважно вгорі або внизу сторінки сайту.
Оскільки до початку робіт всі метадані на сторінках пагінацій дублювались, ми відкрили сторінки пагінації (всі сторінки лістингу товарів: категорії, підкатегорії, фільтри) для індексу, прописавши правило, що передбачає формування шаблонних метаданих, з можливістю використання змінних.
Розглянемо на прикладі третьої сторінки пагінації Змішувачі для раковини, колір виробу хром.
В результаті ми отримали унікальні сторінки, що оптимізовані під всі регіони України.
Нарощування зовнішнього посилального профілю
Збільшення кількості та якості посилального профілю може допомогти покращити видимість і рейтинг сайту, оскільки є ключовим фактором ранжування в результатах пошуку. Крім того, він допомагає залучити більше цільового трафіку на сайт, а відповідно і збільшити продажі та дохід для бренду.
Враховуючи бюджет, ми розміщували в середньому по 20 лінків у гостьових постах та крауд-маркетингу на місяць.
Результати
Роботи з пошукової оптимізації, реалізовані протягом півтора року, значно збільшили об’єм трафіку. Сайт почав ранжуватись для ширшого діапазону ключових слів, не пов’язаних з брендом.
Небрендовий трафік
Співвідношення брендового і небрендового трафіків сайту клієнта завжди переважала на користь першого. Після реалізованих робіт ця пропорція змінилась 一 небрендовий трафік склав більшу частину від основного.
Що вплинуло на зростання небрендового трафіку
- Налаштування роботи сторінок лістингів та пагінацій.
- Робота з дублікатами сторінок та метаданих.
- Оптимізація роботи фільтрів.
- Впровадження стратегії нарощування зовнішнього посилального профілю.
Регіональний трафік у Київській області зріс на +105%
За даними Google Analytics, Київська область є одним з лідерів за отриманням регіонального трафіку. Кількість сеансів з пошукової мережі в цьому регіоні за 2021 зросла на +105%, порівняно з 2020.
Значний приріст кількості сенсів зафіксовано і за іншими регіонами України.
Комерційні запити вийшли в ТОП органічного пошуку
Відстеження позицій ключових слів показало тенденцію до їх постійного зростання у 2021. Реалізовані роботи були ефективними та позитивно вплинули на ранжування сайту в пошуку, а отже зріс і органічний трафік, а саме позиції сайту в ТОП-5.
Гіпотеза
Зростання позицій сайту, швидше за все, пов'язано з ранжуванням більшої кількості низькочастотних запитів після індексування сторінок фільтрів першого рівня.
Фільтри першого рівня 一 це сторінки, на які може зайти користувач у результаті перетинання категорії чи підкатегорії та однієї з характеристик фільтрів.
Рейтинг домену зріс до 42
У 2021 зафіксована позитивна і плавна динаміка приросту зовнішнього посилального профілю сайту клієнта. Його високу якість підтверджує зростання DR з показника 32 до 42.
Успіх нашої команди у збільшенні органічного трафіку для сайту hansgrohe — це результат комплексного підходу до пошукової оптимізації. Технічний аудит допоміг виявити слабкі сторони сайту, а реалізовані роботи з оптимізації допомогли покращити взаємодію з користувачами та підвищити видимість сайту в Google. Ми створили потужний профіль зовнішніх посилань, який допоміг підвищити авторитет сайту та залучити більше цільового трафіку.
Загалом, результати говорять самі за себе: за півтора року нам вдалося збільшити обсяг органічного трафіку на сайт на 208%, більшу частку з якого в загальному обсязі становив небрендовий трафік. При цьому значне збільшення регіонального трафіку та конверсій спостерігалось саме за небрендовими ключами.
Ми пишаємося роботою, яку ми виконали для hansgrohe, і вважаємо, що наш підхід можна застосувати до інших монобрендових сайтів, які прагнуть покращити свою ефективність SEO.