Як монобренду конструкторів конкурувати за органічний трафік з великими маркетплейсами на ринку США
КЛІЄНТ
Бренд 3D-конструкторів, механічні моделей розроблені професійними інженерами і після збірки можуть рухатись.
ЗАДАЧА
Залучити більше користувачів на сайт та збільшити органічний трафік у цільових регіонах США.
У кейсі розкажемо про наш підхід до пошукової оптимізації сайту 3D-конструкторів на ринку США, назву якого залишимо під NDA.
Всі етапи та кроки, описані в кейсі, були реалізовані на практиці.
Проблематика
На американському ринку монобренду 3D-конструкторів потрібно конкурувати з великими маректплейсами як Amazon, Etsy, Ebay чи Walmart, а не з конкретними брендами чи компаніями.
На таких великих майданчиках увага потенційного покупця розпорошується: він може зайти по один товар, а придбати інший.
Платформи не зацікавлена віддавати трафік одному продавцю, тому розподіляють його між різними брендами.
Ціль клієнта: залучити користувачів саме на свій сайт, збільшити органічний трафік та збільшити продажі.
Більше про конкуренцію за англомовний трафік читайте у нашому кейсі krock.io
Рішення
Ключова роль в проєкті була відведена технічному SEO.
Щоб конкурувати з гігантами ринку за користувачів в мережі, сайт монобренду має бути ідеальним як з точки зору пошукової системи, так і користувачів.
Почали з технічного аудиту.
Ми розробили план робіт враховуючи, що сайт клієнта працює на базі Shopify, що одночасно дає як переваги, так і накладає певні обмеження.
Серед переваг — це велика платформа, що мінімізує технічні SEO-помилки. Серед недоліків — платформа обмежує можливості впровадження кастомних рішень.
Технічне SEO
Що впровадили:
- Виправили HTML-розмітку.
- Розширили структуру сайту.
- Оптимізували фільтри каталогу.
- Додали мікророзмітку.
- Сформували логіку для майбутнього сайту, який буде працювати на європейський ринок.Плавно нарощували зовнішній посилальний профіль.
Виправлення HTML-розмітки
Проблеми
Низька швидкість завантаження сайту. Google Bot не розпізнавав пріоритетні елементи для відображення, отже вони не ранжувались.
Рішення
Щоб сайт відображався в пошуку за релевантними пошуковими запитами, Google має правильно зчитувати контент, розміщений на ресурсі. За це відповідає HTML-розмітка.Ми проаналізували ресурс клієнта та створили новий шаблон розмітки, де показали Google Bot пріоритетні елементи. Це рішення допомогло збільшити швидкість завантаження сайту.
Розширення структури сайту
Проблема
Сайт не ранжувався за великою кількістю релевантних пошукових запитів.
Рішення
Якість ранжування сайту напряму залежить від структури ресурсу та часу, який на ньому перебувають користувачі. Що ширша структура сайту, то більше часу користувачі проводять на сайті, а отже з більшою ймовірністю знайдуть кращу відповідь на свій запит.
Наступним кроком ми проаналізували наявну структуру та виявили, яких запитів сайту не вистачало й додали їх до семантичного ядра.
Оптимізація фільтрів сайту
Проблема
Google не ідентифікує сайт, як якісний, через сторінки, які не мають попиту серед користувачів або мають незрозумілий (не френдлі) URL.
User-friendly URL (або людинозорозумілий URL) 一 URL-шлях сторінки, який відображає її зміст, зрозумілий і зручний для сприйняття користувача.
Рішення
Підбір та встановлення плагіну, який виявить всі проблемні сторінки та надасть можливість певним URL збирати поведінкові фактори.
Активований плагін допоміг на визначені пошукові запити (наприклад, “3D animals”), які мають окремі посадкові сторінки, оптимізувати та збирати позитивні поведінкові показники, що забезпечило пріоритет при ранжуванні.
Мікророзмітка
Google має чимало внутрішніх сервісів. Для їх коректної роботи на сайті має бути впроваджена правильна мікророзмітка, яка забезпечує відображення карток товарів у Merchant Center — безкоштовному інструменті Google.
Merchant Center дає можливість завантажувати дані про товари, а потім використовувати їх для показу в торгових оголошеннях та інших сервісах Google.
Впровадження мікророзмітки допомогли відображати картки товарів вигідніше та додати повну інформацію.
Видалення тонкого контенту
Тонкий контент — це веб-сторінки, які переважно дублюють контент інших сторінок сайту або не містять якісної інформації та не мають цінності для користувачів і пошукових систем.
До Google Spam Update у грудні 2022 року, наявність сторінок з тонким контентом ігнорувалась пошуковою системою та не впливала на ранжування сайту. На сьогодні ці сторінки мають суттєвий негативний вплив на видачу ресурсу в пошуковій мережі. Тому ми опрацювали сайт і за цим критерієм: виявили та видалили малоінформативні сторінки.
Розробка структури сайту, орієнтованого на європейських користувачів
Одна з ключових задач від клієнта — підготувати сайт під європейський ринок. Для масштабування бізнесу, клієнту було важливо закласти можливості поточної платформи сайту під розширення на країни Європи.
Оскільки технічні можливості ресурсу не дозволяли створити сайт під кожну країну в межах одного домену (наприклад, назвабренду.com/fr/), вирішили створити їх на піддомені. В такому випадку сайт ідентифікується Google як окремий ресурс і не отримує від основного домену жодних переваг.В результаті отримали сторінки, URL яких будувався за логікою ue.назвабренду.com/fr/
Вже після перших 5-ти місяців після публікації новий сайт почав збирати позиції.
Нарощування зовнішнього посилального профілю
Посилальний профіль — базова складова пошукової оптимізації, коли мова йде про ранжування сайту у видачі Google. Адже велика кількість посилань з надійних сайтів-донорів дозволяє покращити видимість сайту та його рейтинг, як наслідок — залучити більше цільового трафіку.
Цю роботу розділили на три процеси:
- Пошук авторитетних ресурсів з тематичним трафіком
- Пошук сайтів, що роблять огляди на продукцію з нашої тематики
- Крауд-маркетинг
Враховуючи бюджет клієнта на цей напрям, щомісяця ми розміщували в середньому 6-10 посилань у гостьових постах і 10-15 посилань на форумах, в коментарях і відгуках.
Результати
Пошукова оптимізація для сайту клієнта на першому етапі тривала шість місяців. За цей час нам вдалось збільшити англомовний трафік у цільових регіонах та число запитів, за якими ранжується сайт у ТОП-5 з 14% до 30%.
Роботи, націлені на збільшення зовнішнього посилального профілю сприяли зростанню довіри до домену, так і трафіку.
Чому цей кейс важливий
Реалізований проєкт підтверджує, що кожна деталь у питанні залучення трафіку — важлива. Виправлення технічних помилок та збільшення кількості якісних зовнішніх посилань можуть стати фундаментом до зростання трафіку.