Як ми затестили App Inbox для zootovary.com і отримали +31% прибутку за перший місяць
КЛІЄНТ
Zootovary.com — зоомагазин повного циклу: має мережу роздрібних зоомагазинів в Києві та власну кур'єрську службу доставлення по Києву.
ЗАДАЧА
- Тестування та налаштування нового каналу комунікації — App Inbox.
- Налаштування розсилки для різних ідентифікаторів контактів для різних кампаній.
- Збільшення доходу каналу Retention.
Вхідні дані
Згідно з даними дослідження, яке ми проводили спільно з IAB, у 2023 році категорія товарів для тварин має рекордне збільшення рекламних бюджетів до 900% від даних 2021 року, а витрати на залучення користувачів на 200-350% переважають витрати минулого року — все це свідчить про високий рівень конкуренції на ринку.
Отже, гравцям ринку потрібно слідкувати за трендами, аби утримати своїх клієнтів та залучити нових.
Ми давно працюємо з клієнтом. Раніше налаштували канал Retention, про успіхи якого вже розповідали у кейсі.
Та ситуація на ринку вимагає пошуку нових ідей. Команда zootovary.com довіряють нашій експертизі та відкриті до тестування нових форматів взаємодії зі своїми клієнтами, тому ми запропонували затестити нову фічу eSputnik — App Inbox, додавши її до основного каналу Retention.
App Inbox ─ це канал розсилок, який поєднує в собі переваги мобільних сповіщень, web-push, що надсилаються до центру сповіщень та зберігаються в кабінеті користувача до моменту, коли вони втратять актуальність.
В кейсі розкажемо, як разом з клієнтом заміксували нову фічу з активним каналом Retention і яких результатів досягли за 9 місяців (лютий-жовтень 2023).
Спойлер
Переваги App Inbox для zootovary.com
Перед запуском App Inbox ми вивчили, як інструмент може покращити активний канал Retention, його можливості для промо та тригерних розсилок.
Для клієнта App Inbox був цікавий омніканальністю, ненав’язливістю та більш цільовими діями з боку підписників. Його підключення забезпечило цільові переходи, адже крім лічильника повідомлень біля іконки дзвіночка, в інструменті не передбачено звукових чи pop-up нотифікаторів. Отже, користувачі переходили за сповіщенням цілеспрямовано.
Як App Inbox доповнив комунікацію бренду з підписниками
Очікування клієнта: комунікувати з малоактивною аудиторією в базі та однаково охопити користувачів за різними ідентифікаторами.
Технічні обмеження активних інструментів чи використання одного ідентифікатору контакту (лише email, або лише номер телефону) частіше за все впливають на кількість точок контакту з аудиторією. Іншими словами, інтернет-магазин може мати велику базу підписників, але не має можливості комунікувати з усією аудиторією.
За нашою ідеєю, підключення інструменту мало допомогти залучити малоактивну аудиторію підписників за email та охопити більшу частину бази за номером телефону. Адже для сповіщень в App Inbox можна використовувати різні ідентифікатори контактів.
На перший погляд, може здатись, що App Inbox 一 це те саме, що й популярний інструмент web-push. Але це зовсім не так.
Серед інших переваг інструмента для клієнта зʼявилася можливість комунікувати з підписниками незалежно від пристрою й операційної системи, відправляти розсилку в будь-який час та зберегти ідентичність бренду в сповіщеннях.
App Inbox та email-розсилки
З технічної сторони, для клієнта підключення App Inbox не було складним чи ресурсозатратним. Навіть без наших рекомендацій можна було його запустити, але цінність нашого кейса в комплексному підході.
У випадку клієнта, новий інструмент доповнив інші канали комунікації у налагодженій Retention-стратегії.
Одним із цікавих кейсів застосування сповіщень в App Inbox, було підсилення розсилки з AMP-інтерактивом «Нагодуй котика».
Завдяки можливості однаково охопити користувачів за email і через номер телефону через App Inbox, ми обрали його як альтернативу більш дорогого каналу Viber. Що важливо, використання цього каналу було для клієнта ще й економічно вигіднішим.
Ідея інтерактиву знайшла відгук у підписників, адже ми пропонували гру, де вони могли отримати промокод на додаткову знижку 5%, яка до того ж підсумовується з іншими знижками на сайті.
Де ще тестували App Inbox
- Додатковими розсилками App Inbox підсилювали й основні email-кампанії, що принесло +51,3% доходу за період лютий-жовтень.
Тригерні розсилки App Inbox
- Додали повідомлення App Inbox до тригерних ланцюжків, чим розширили омніканальну модель комунікації для наступних тригерних ланцюжків: «Покинутий перегляд» та «Нагадування про промокод після підписки».
Новизна інструменту App Inbox, його ненавʼязливість та результати його впровадження, підтвердили нашу гіпотезу щодо важливості тестування нових каналів комунікації бренда з клієнтами.
Висновок
Інструмент App Inbox допоміг налагодити комунікацію з малоактивною аудиторією в email під час промо-кампаній. Також, зарекомендував себе як самостійний канал, що може доповнити омніканальну модель комунікації у тригерах та промо.
Результат: тільки завдяки App Inbox за підсумками 9 місяців маємо +28,4% до обігу каналу Retention.
Зважаючи на результат — розглядаємо з клієнтом нові варіанти застосування для тригерних ланцюжків та удосконалюємо вже існуючі додатковими повідомленнями в App Inbox.