Як ми побудували міні-фотостудію для бренда освітлення Miorro, щоб робити крафтовий контент для Instagram
КЛІЄНТ
Miorro — сучасний бренд освітлення, який пропонує стильні та функціональні рішення для дому та бізнесу. Бренд має власний інтернет-магазин з широким асортиментом освітлювальних виробів.
ЗАДАЧА
• Створити унікальний підхід до візуальної складової сторінки бренду в Instagram.
- Розробити рішення для створення якісного крафтового фото- та відеоконтенту.
Вхідні дані
Ми співпрацюємо з Miorro з травня 2024 року. До цього на своїй сторінці в Instagram бренд публікував лише дописи з дизайном і зовсім не використовував унікальний контент.
Рішення
Оскільки Miorro — бренд освітлювальних виробів, створення унікального контенту для його сторінки в Instagram вимагало врахування специфічних вимог: наприклад, монтаж люстр на стелях або на стінах. Однак небагато студій з інтер'єрами для зйомок можуть це забезпечити.
Ми ж прагнули показати продукцію у реальних інтер'єрах, щоб повністю розкрити переваги товарів Miorro.
Тому ми запропонували бренду концепцію міні-фотостудії в межах студійного простору Promodo.
Так, ми дійсно побудували студію для клієнта, щоб мати кращий контент.
Ми пропрацювали кілька можливих концепцій фотостудії, підібрали різноманітний реквізит, а також кольори для оформлення креативної зони. Погодити все з клієнтом та запустили процеси.
Вже за кілька тижнів кастомний креативний простір був готовий.
Наша команда власними зусиллями створила контент-студію з нуля, що було ще більш цінно, оскільки тепер тут створюються більшість фото та відеоконтенту для сторінок Miorro.
У творчому просторі продумана кожна деталь, яка наповнює його затишком і створює домашню атмосферу. Незалежно від того, чи це фото, чи відеоконтент, ми маємо повну свободу для реалізації ідей, щоб розповідати про світло від Miorro.
А щоб відчути настрій та натхнення, який закладає наша команда продакшену в свій підхід до створення контенту, просто перегляньте ці відео.
Оновлений підхід до контенту не лише залучає більше цільової аудиторії до взаємодії, а й формує довіру до бренду, адже користувачі бачать щирість у його комунікації.