Як IT-стартапу конкурувати за органічний трафік в США
КЛІЄНТ
Claspo ― конструктор для створення pop-up форм та сповіщень для ефективного збільшення продажів сайту.
ЗАДАЧА
Залучити органічний трафік на сайт за низько- та середньочастотними пошуковими запитами завдяки оптимізації контентної стратегії розділу Блог.
Вхідні дані
Продукт Claspo покликаний спростити рутинне життя маркетологів у завданнях, пов'язаних з комунікацією з клієнтами та оптимізацією користувальницького шляху на сайті.
Цільова аудиторія продукту ― вимогливі, компетентні фахівці, які шукають інсайти та унікальні рішення. І якщо у випадку нашого клієнта мета ― залучити таку аудиторію до нового блогу, контент має бути не лише оптимізований для пошукової системи, але й корисним для потенційних клієнтів.
Спойлер
Рішення
IT-стартапи можуть стикатися з різними проблемами у просуванні та продажу своїх продуктів онлайн (наприклад, обмежений бюджет на просування та рекламу, високий рівень компетенції конкурентів, обмежені людські ресурси тощо).
Частково подібних складнощів в онлайн-просуванні можна уникнути шляхом впровадження якісної пошукової оптимізації сайту. У випадку клієнта, розвиток Блогу як бізнес-інструменту можна було використовувати для залучення органічного трафіку.
В рамках роботи над блогом англомовної версії сайту Claspo ми розпочинали з нуля.
Аналіз блогу у конкурентів
Інформаційний ринок ніші клієнта є досить конкурентним. Великий упор топові гравці роблять саме на розвиток контентної частини ― блога, який може приносити понад 60% від усього трафіку.
Враховуючи великі обсяги блогів конкурентів та високий темп публікації нових статей, стартапу непросто зайняти провідні позиції за висококонкурентними пошуковими запитами. Наприклад, блог лише одного конкурента на місяць може поповнюватися 25-ма новими публікаціями.
Опрацювання блогу Claspo
Ми розпочали з розробки контент-плану.
Оскільки сайт клієнта був новим і не мав високих показників авторитетності для пошукової системи (Domain Rating, Url Rating), ми шукали теми з низькою конкуренцією та низько- й середньочастотними запитами.
За підсумками аналізу блогу конкурентів, їх тем та темпів публікації, ми визначили мету: отримати 3 000 сеансів до кінця 2022 року. Досягти бажаних результатів було можливо за умови розміщення щонайменше 10 статей на місяць.
У рамках проєкту наші копірайтери підготували 150+ статей, з яких за весь час просування було опубліковано 130+.
Публікація та коригування контенту
Перевагою сайту стало опрацювання ключових факторів пошукової оптимізації на етапі розробки. Це дозволило не повертатися до процесу розробки, а працювати на результат.
CTA-елементи ー елемент сайту, який мотивує користувача зробити певну дію.
За результатами індексації опублікованих статей та першими змінами позицій сайту у пошуку, ми допрацювали статті в індивідуальному порядку.
Що оцінювали та коригували в опублікованому контенті
- Ефективність входження ключових запитів за динамікою позицій.
Тестували різні варіанти пошукових запитів і залишили ті, які показали найкращі позиції у пошуку.
- Метадані.
Додали мікророзмітки FAQ та How To для привабливості сніпету.
Сніпет ― анонс сторінки сайту, який виводиться у пошуковій видачі.
- CTA-елементи та інші комерційні й текстові фактори, яких не вистачало сайту клієнта, щоб вийти у ТОП-10.
Виправлення технічних помилок після апдейту
Однак, в цьому кейсі не обійшлося без ускладнень. Під кінець 2022 року Google анонсував декілька апдейтів, які негативно вплинули на позиції та трафік сайту загалом.
Для виправлення ситуації ми провели глибокий технічний аудит та реалізували ряд робіт, які сприяли покращенню довіри пошукової системи до сайту. Досягти позитивної динаміки вдалось у березні 2023.
Результати
Нам вдалося залучити органічний трафік за низько- та середньочастотними ключовими запитами та вивести сторінки Блогу за ними до ТОП-10.
Роботи, реалізовані для Блогу, сприяли покращенню видимості сайту в органічному пошуку та збільшенню обсягу трафіку на сайт, досягнувши 3000+ сеансів з органічного пошуку.