Як інфлюенсери «в стилі COMFY» розказували про відкриття нового магазину
КЛІЄНТ
Запит COMFY
Тож коли вони звернулись до нас з запитом креативно розповісти про відкриття оновленого магазину в Ocean Plaza у Києві, ми обрали найтрендовіший інструмент, який би точно зміг максимально привернути увагу аудиторії до події — influence marketing.
Ідея
Як розказати всім про відкриття магазину COMFY, але так, щоб люди ділились враженнями й поширювали новину? Ми сформували ідеї взаємодії з блогерами та обрали інфлюенсерів, з якими інтеграція меседжу була найбільш нативною.
Готові відеоролики блогери розміщували в Instagram та TikTok.
Ідея #1
Рукописні таблички з анонсом відкриття у людних місцях
Відео з людьми, які тримають рукописні банери на вулицях з різними меседжами, зазвичай набирають велику кількість переглядів та реакцій.
Це завжди привертає увагу, оскільки відрізняється від стандартних рекламних банерів, які через велику кількість зовнішньої реклами можуть не сприйматися людським оком як щось, варте уваги.
Але ми пішли далі.
Блогер Даня Повар до відкриття нового магазину COMFY написав пісню, яка стала вірусною в TikTok і підсилила позитивне сприяння меседжу серед аудиторії.
Ідея #2
Взаємодія з людьми на вулицях та в громадських місцях
Формат інтервʼю з перехожими на вулицях є дуже популярним серед користувачів соціальних мереж, так само як будь-яка інтеракція. Звичайно, ми використали і цю можливість.
Тут ми отримали трушні емоції та реакції людей. Крім позитивного контенту для соціальних мереж, це додало охоплення й в офлайні.
Інтегрували меседж у формат блогерів
Щоб охопити якнайбільше аудиторії залучили блогерів з різними цільовими аудиторіями у їх стилі комунікації. Такі інтеграції більш класичні, оскільки аудиторія вже вподобала формат ведення контенту й сприймає рекламний контент нативно.
Результати
У креативній стратегії рекламного меседжу для COMFY було важливо підтримати стиль комунікації бренду.
Завдяки залученню інфлюенсерів з різними форматами комунікації, нам вдалось охопити різноманітних користувачів та підсилити меседж позитивними реакціями та коментарями.