НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Content SEO

Створення блогу для SaaS-стартапу на ринку США: кейс Claspo

КЛІЄНТ
Claspo
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Claspo — конструктор для створення pop-up форм та сповіщень для ефективного збільшення продажів сайту.

ЗАДАЧА

  • За допомогою інформаційних сторінок залучити релевантний цільовий органічний трафік на сайт, який можна надалі конвертувати в ліди.
  • «Обійти» конкурентів за обсягом органічного трафіку.

СПОЙЛЕР

Особливість ніші SaaS-проєктів в США полягає в тому, що найбільший обсяг цільового трафіку залучається саме через інформаційні сторінки. Проте ринок перенасичений подібним контентом і вирізнятися — складно. 

Тому нашим завданням було не лише оптимізувати контент для пошукових систем, але й переконати відвідувачів сайту в експертності авторів блогу та органічно, без нав’язливої реклами, ознайомити їх із перевагами можливостей Claspo.

І нам це вдалося! За пів року кількість реєстрацій через блог — 481 користувач.

ВХІДНІ ДАНІ

Сайт Claspo має експертний блог, який згідно з класичною контентною стратегією закриває попит за висококонкурентними пошуковими запитами. Однак найбільший обсяг органічного трафіку ресурс отримує саме від інформаційних сторінок.

Тому, щоб провести читачів блогу далі воронкою продажів, сайт клієнта потребував нової контент-стратегії.

РІШЕННЯ

Щоб обрати ефективну стратегію для розв'язання проблеми, необхідно спершу провести детальне дослідження. Цим етапом часто нехтують, але він є надзвичайно важливим.

Спершу ми провели детальний аналіз конкурентів, який охоплював:

  • аналіз ключових слів, за якими вони ранжуються;
  • дослідження динаміки приросту органічного трафіку;
  • аналіз сезонності їхнього трафіку.

Далі ми проаналізували інформаційні сторінки сайту клієнта, зосередившись на:

  • динаміці приросту органічного трафіку;
  • ключових словах, за якими ранжується сайт;
  • генерації лідів зі сторінок для виявлення найбільш конверсійних тем.

Крім того, ми запустили кілька PPC-кампаній і виділили ключові слова, які найкраще залучали платних користувачів.

Таким чином, ми отримали семантику та інтенти, які з найбільшою ймовірністю зможуть привабити користувача з платних каналів просування, а також визначили сезонні тенденції. Спираючись на отримані дані, ми перейшли до розробки нової контент-стратегії.

У чому полягала нова стратегія?

Основою нової контент-стратегії стало створення експертного контенту, спрямованого на ефективне залучення найбільш релевантної цільової аудиторії. Ми прагнули збільшити кількість конверсій через додавання різноманітних органічних CTA, наприклад, таких як блоки та фрагменти тексту.

На цьому етапі ми відібрали актуальні теми та почали роботу над експертним контентом. Для цього залучили спеціалістів з копірайтингу — агенцію WorldFactory. Така синергія спрацювала чудово: автори WordFactory відповідали за створення якісної основи, а автори Claspo розширювали їх своєю вузькою нішевою експертизою. 

На сторінки авторів блогу додали посилання на їхні соціальні мережі та інформацію, яка підтверджувала експертність фахівців. Також розділили їх за спеціалізацією, що впливає на рівень довіри до блогу не лише у читачів, але й в Google.

Чому варто розділяти авторів за спеціалізацією? Це дозволяє кожному автору надавати глибшу та актуальнішу інформацію у своїй ніші, а також забезпечує різноманітність контенту через різні погляди та стилі написання. Все це робить блог цікавішим, підвищує довіру аудиторії та залученість читачів, збільшуючи ймовірність конверсії.

Хочете, щоб ваш блог приносив ліди? ФАХІВЦІ promodo знають що робити
Приклад відображення автора у підпису до статті
Приклад сторінки автора
 

Окрім цього, стратегія включала детальний план оптимізації вже раніше опублікованих матеріалів у блозі.

По-перше, зібрали актуальну семантику для кожної сторінки. Кожен запит перевірили на релевантність, щоб забезпечити повну відповідність між тим, що шукає користувач, і тим, що він знаходить. Це було особливо важливо через лінгвістичну специфіку в США та унікальні особливості ніші.

По-друге, оновили контент з акцентом на експертності. Ми змінили ключові меседжі, додали актуальну інформацію та зробили матеріали детальними та цікавішими для читача.

Приклад оптимізованої статті у блозі.

А після цього інтегрували в контент CTA. Додали ілюстрації прикладів Claspo, короткі ввідні про його можливості та вставили органічні блоки закликів до дії.

Приклад СТА блоку
Приклад СТА блоку та органічного опису можливостей інструмента
 

РЕЗУЛЬТАТИ

За перше півріччя 2024 року відбулося значне зростання позицій у пошуковій видачі. Нові та оптимізовані статті в загальному піднялися від ТОП-100 до ТОП-1.

Нові статті помітно піднялися в рейтингах, демонструючи значне зростання популярності та залученості, тоді як оптимізовані матеріали впевнено покращили свої позиції, що свідчить про успішність виконаних заходів з покращення їхньої видимості та відповідності потребам аудиторії.

 

Також за 12 місяців роботи сайт claspo.io обійшов одного з конкурентів за показниками залучення органічного трафіку та почав наближатися до двох лідерів ніші.

+602%

Приріст органічного трафіку на нові статті.

+74%

Приріст органічного трафіку на оптимізовані статті блогу.

І найголовніше — за рік кількість клієнтів сервісу збільшилася на 50% — це 691 реєстрація. Дві третини з них, тобто 481, вдалося отримати зі сторінок блогу, які були або оптимізовані або створені в цей період.

Конверсії
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз