Як через рекламу збільшити знання про український бренд в Польщі
КЛІЄНТ
Solmar — український бренд одягу, що працює в Україні та за кордоном, має 26 магазинів в Україні.
ЗАДАЧА
Реалізувати рекламну стратегію для зміцнення позицій бренду в Україні та для виходу на ринок Польщі.
У цьому кейсі ділимось як адаптували стратегії під особливості польської аудиторії та досягли бажаних цілей у новому регіоні.
Очікування клієнта
Закріпитись на ринку Польщі та зберегти показник ROAS на затвердженому рівні.
Вхідні дані
В роботі із запитами на масштабування бренду на інші країни зазвичай ми відштовхуємося від довгострокових бізнес-цілей клієнта. Раніше ми вже писали кейс про український бренд Aris Pack, який знайшов свою цільову аудиторію у Польщі.
У випадку Solmar ми розуміли загальну стратегію бізнесу клієнта та особливості його роботи в Україні. Але Польща — новий ринок.
Бренд вийшов на цей ринок лише у 2023 році та поки залишався маловідомим, хоча у сегменті фешн впізнаваність бренду є вирішальним фактором для продажів. Отже, в рамках проєкту ми фактично мали закривати дві задачі: ключова — збільшення рівня конверсій, інша ж — працювати на впізнаваність бренду.
Оскільки Solmar розпочинав свій шлях як онлайн-бізнес і лише згодом розширив свою діяльність в офлайн в Україні, бренд добре усвідомлював взаємний вплив офлайну та онлайн і навпаки. Це стало основою для стратегічного планування відкриття офлайн-магазинів у новому регіоні — Польщі, щоб підсилити впізнаваність бренду на ринку.
Рішення
Від початку співпраці ми реалізуємо рекламні кампанії для Solmar одночасно в Україні та Польщі.
Хоча стратегія використання інструментів залишається єдиною для обох регіонів, для успішної адаптації під новий ринок, було важливо врахувати поведінкові патерни польських споживачів, місцеві свята з високою активністю (наприклад, День матері) та вплив погоди на регіональні продажі. В цьому нам суттєво допоміг менеджер Google, який поділився інсайтами ніші фешен на рівні сезонів.
Для Solmar ми розробили рекомендації щодо використання платних каналів просування, адаптовані під локальні особливості ринку Польщі. Основний акцент — стратегічне управління націлене на максимальний результат.
Demand Gen — це кампанія, яка створює інтерес і попит на продукт або послугу серед нової аудиторії. Її мета — познайомити аудиторію з брендом, зацікавити її і залучити до взаємодії, навіть якщо вони ще не готові до покупки.
Цілі рекламних кампаній
Ми розділили нашу роботу на короткострокові та довгострокові цілі, враховуючи специфіку ніші та бізнес-завдання клієнта.
Короткострокові цілі: у фокусі — досягнення результату «тут і зараз». Основний акцент на збільшенні кількості конверсій, дотримуючись встановленого рівня ROAS.
ROAS — це ключовий показник ефективності рекламних кампаній, який відображає, скільки доходу приносить кожна витрачена на рекламу гривня (долар, євро тощо).
Довгострокові цілі: у конкурентній ніші фешн для довгострокових запусків ключовим показником ефективності було зростання брендового трафіку.
Особливості налаштування кампаній
- Пошукові брендові кампанії оцінювали за зростанням трафіку.
- Кампанії Performance Max залишили на максимально високих показниках ROAS, щоб забезпечити їхню ефективність.
- Категорійні пошукові кампанії та Demand Gen працювали з нижчими показниками ROAS, фокусуючись на залученні нової аудиторії.
Оптимізація кампаній
Попри те, що Solmar прийшли до нас із завданням збільшити CR, утримуючи ROAS на певному рівні, через певний час вирішили його знизити і перевірити: чи вплине це на динаміку зростання кількості конверсій.
Зважаючи на це, ми переформатували кампанії, зберігаючи ROAS на рівні не нижчому за встановлену нову межу. Найкращі результати у цей період показали кампанії Performance Max.
Додатково ми оптимізували кампанії шляхом тестування різних сигналів аудиторії та форматів реклами. Напередодні розпродажів або запуском нових колекцій чи зміною сезонів ми оновлювали банери й адаптували оголошення, додатково звертаючи увагу цільової аудиторії на ці події.
В результаті, нам вдалося досягти зростання кількості конверсій, зберігаючи ROAS у межах встановлених показників.
Результат
За час співпраці з Solmar нам вдалось забезпечити клієнту бажаний результат — зростання конверсій в межах зазначеного ROAS.
Окрім того, закрили й другу задачу — більше брендового трафіку та збільшення впізнаваності бренду.
Наша співпраця з Solmar на ринках України та Польщі триває.
Що важливо у цьому кейсі
Клієнт має сильну маркетингову команду, яка працює над зміцненням конкурентності бренду. При цьому Solmar залишаються відкритими до співпраці та впровадження наших рекомендацій.
Promodo, як Premium Partner Google має можливість працювати з топовими менеджерами Google і отримувати від них актуальну інформацію по ринку та бетам. Це дозволяє нам максимально швидко реагувати та досягати високих показників.
Ми вдячні команді за професійний підхід до налаштування та оптимізації Google Ads. Завдяки чіткій стратегії та постійному аналізу результатів, нам вдалося покращити показники ефективності рекламних кампаній.
Окремо хочеться відзначити комунікацію – завжди швидко, прозоро та націлено на результат.