НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SMM

Ситуативи від ROZETKA: як задавати тренди в соціальних мережах

КЛІЄНТ
Rozetka
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link
Наш кейс ROZETKA виграв золото на Mixx Digital Awards, а ще — це класна історія про те, як один твіт зібрав 620K+ охоплення, став вірусним і задав тренд. Розповідаємо, як це зробили.

КЛІЄНТ

ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер у країні.

Ціль

Залучити користувачів до взаємодії з брендом та підтримувати інтерес цільової аудиторії в соціальних мережах за допомогою ситуативного контенту.

Вхідні дані

Війна суттєво вплинула на контент в соціальних мережах, тому на новини почали реагувати не лише лідери думок, а й бренди.

Соціальні мережі — один з найважливіших каналів комунікації брендів зі своєю аудиторію. У випадку Rozetka — навіть більше. Завдяки своїй авторитетності та масштабу бренду, ROZETKA задає тренди, які підхоплюють й інші бренди.

Виклик

Створити креативний пост для акаунта ROZETKA, який стане вірусним і не буде вибиватися з загального контексту подій та формату комунікації бренду в соціальних мережах.

Чому обрали X (Twitter)

Як платформа, X (Twitter) надає більше свободи для обговорення тем, які можуть викликати контроверсійні реакції в інших соцмережах. Тому вона найбільше підходить для проведення ситуативних кампаній, де можна відкрито коментувати актуальні події, з меншою ймовірністю отримати негативну реакцію.

Ви точно бачили цей твіт

Коли у серпні 2022 року вийшла офіційна новина про першу масштабну «бавовну» на території ТО Криму (9 серпня, авіабаза в Новофедорівці) — зʼявилась ідея створити ситуативний допис з меседжем, що повернення українських брендів на півострів — справа часу.

Реалізація

Для допису обрали місце, яке є візитівкою півострова та запустили жартівливий тред у Twitter, запропонувавши брендам забронювати собі місце на знаменитій пам'ятці архітектури — Ластівчиному гнізді. Звісно, перше місце зайняли для ROZETKA та відмітили кілька інших компаній.

Результат

Пост став вірусним!

Серед найвідоміших українських брендів, які доєднались до акції та розмістили на Ластівчиному гнізді власні вивіски: «АТБ», «Нова пошта», «Київстар» та «Укрзалізниця».

В результаті, ми досягли не лише максимального залучення та високого охоплення аудиторії з нульовим рекламним бюджетом, але й заохотили відомі українські бренди та лідерів думок до безкоштовного розповсюдження інформації про ROZETKA.

Це спричинило хвилю креативних, ситуативних постів від бренду, яка розпочалася у 2022 році і триває донині.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз