ПРОМОКАМПАНІЯ
Промо кампанія для Glovo. І везе, і щастить
Клієнт
Glovo — міжнародна компанія, яка оперує у 20+ країнах світу й пропонує сервіс доставки. І вже понад 5 років Glovo везе тобі все в українських містах.
завдання
Glovo й Mastercard вирішили розіграти автомобіль серед спільних клієнтів — людей, які платять із Mastercard у Glovo. І попросили нас зробити промокампанію.
Виклик
Закрити проєкт комплексно під ключ. Від розробки креативної ідеї до розіграшу автомобілю.
КРЕАТИВ 2 В 1
Нам потрібно було створити кампанію для колаборації двох великих брендів: Glovo й Mastercard.
Як сказати людям, що тепер вони не просто отримають своє замовлення, а ще й можуть виграти призи від Glovo та Mastercard?
Як сказати людям, що тепер вони не просто отримають своє замовлення, а ще й можуть виграти призи від Glovo та Mastercard?
Ми адаптували основний слоган Glovo «Везе тобі все» в ключове повідомлення про щастя виграшу.
KEY VISUAL
Коли серед тисячі людей розігрується один автомобіль, не дуже віриться, що пощастить саме тобі. Тому до основного призу ми додали розіграш 30 000 безкоштовних доставок.
РОЛИК
Спочатку подивіться ролик, а далі ми покажемо трошки магії його створення.
3D-modeling
Рюкзаки Glovo й так дуже гарні, але для ролика ми вирішили зробити їх ще гарнішими. Тому змоделили отакого жовтого красеня в 3D.
space
РЕЗУЛЬТАТИ
195 335
Залучених учасників в промо
1
Суперщасливчик, який виграв автомобіль
P. S. Автомобіль ми, до речі, самі шукали, купували й розігрували — усе під ключ.
P. S. Автомобіль ми, до речі, самі шукали, купували й розігрували — усе під ключ.