НАПИСАТИ НАМ
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні. Компанія працює з 2005 року, на сайті можна знайти буквально все. Місія бренду: зробити онлайн-шопінг максимально зручним та безпечним
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні.
Компанія працює з 2005 року, на сайті можна знайти
буквально все. Місія бренду: зробити онлайн-шопінг
максимально зручним та безпечним
Тож як ми перетворили все це на фотоконтент
і навіщо?
У наших соцмереж є свій стиль, унікальний фотоконтент і свої правила. Ми працювали над ними кілька років для того, щоб відрізнятися від конкурентів українського ритейлу. Нашим завданням було інтегрувати промоперіод у вже наявний контент, не змінюючи формат подачі — фото
Ми виокремили основні візуальні рішення з ТВ і банерної реклами й перенесли їх на фото.
Таким чином всі канали комунікації об’єднані єдиною ідеєю та стилем у рамках промокампанії
без використання однотипних матеріалів. Та краще показати, ніж розповідати, на прикладах 3-х промо 👇🏻
Максимально повторюємо вiзуали
Тут ми точнісінько скопіювали
інтер’єр кімнати з ТВ ролика

*Стікери “PLAY” та “CLICK ME” вмикають відео.
Спробуйте на всіх слайдах
Виокремлюємо елементи дизайну
беремо за основу кольори головного банеру
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні.
Компанія працює з 2005 року, на сайті можна знайти
буквально все. Місія бренду: зробити онлайн-шопінг
максимально зручним та безпечним
Ми хотіли візуально відокремити промоперіод від регулярного контенту. Користувач розумів по плитці, що це контент про щось конкретне, що він присвячений певній події й відрізняється за стилем від попередніх дописів
Просто ми любимо заморочуватися.
Заради краси, заради результатів, заради «не як у всіх»
Кожна фотозона розпочиналася з відеоанонсу.
Він виконував відразу два завдання.
Перше — динамічне зображення більше приваблює увагу користувачів до нашого профілю і промо.
Друге — відео просуваються краще, ніж статика.
А це означає, що анонс побачить більша кількість людей
Просто розповідати про акції нудно. А якщо розіграти товар і сказати, що він ще й зі знижкою на сайті? Так, ми вбили двох зайців, підвищивши охоплення й залучення користувачів у соцмережах і привівши їх на сайт для пошуку кращих знижок
А якщо в цифрах?
І це ще без врахування брейнштормів, невдалих дублів, нескінченних чашок кави й переповнених флешок, але заради чого? Краса, ясна річ. Та є й цікаві цифри 👇🏻
Результати:
Ми порівняли середні показники:
6 регулярних дописів
6 розіграшів у звичайний період
6 розіграшів під час однієї з фотозон
Статистику рахували за приблизно однаковими групами товарів за обидва періоди: побутова техніка, косметика, акустиката б’юті техніка. Середня вартість призів практично однакова
А ось показники розіграшів найпопулярнішого подарунка — айфона
Висновок
Результати й злагоджений процес дозволи нам виокремити фотозони в окремий продукт, який дає:
• клієнту: охоплення й унікальний іміджевий складник;
• користувачу: фан, цінні подарунки й нагадування про знижки;
• нам: можливість робити добре, красиво й корисно;
• конкурентам: намагатися повторювати за нами через рік
Ми не просто хочемо робити добре, ми хочемо робити ще краще. Тому думаємо, як удосконалювати й задіювати всі можливі ресурси, які у нас є, для створення унікального контенту для наших клієнтів. Ми тестували фотозони протягом року й були першою діджитал-командою, яка створила щось подібне на ринку України
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз