НАПИСАТИ НАМ
Кейс з UX/UI

Нове бачення онлайн-елегантності: концепція дизайну сайту для AURUM

КЛІЄНТ
AURUM
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

AURUM — мультибрендова компанія та провідний представник української ювелірної галузі.

ЗАДАЧА

  • Створити сучасний досвід взаємодії: розробити інтуїтивний та стильний інтерфейс, що підкреслює унікальність ювелірних виробів.
  • Підвищити залученість користувачів: забезпечити зручну навігацію та інтерактивні елементи для глибшої взаємодії з брендом.
  • Зміцнити довіру та лояльність: поєднати інновації з простотою використання для комфортного досвіду покупців.

Вихідні дані

Під час редизайну сайту ми прагнули створити зручну, візуально привабливу та інформативну платформу. Основний фокус — покращити користувацький досвід через зручну навігацію, привабливе відображення ювелірних прикрас та інновацій AURUM.

Рішення

Головна мета — підвищити залученість користувачів, забезпечити безперешкодний онлайн-шопінг і підвищити коефіцієнт конверсії.

Головна сторінка

Ми поставили за мету створити головну сторінку для ювелірного магазину, яка б привертала увагу користувачів і мотивувала їх до взаємодії.

Для цього ми розробили розділ з акціями, спеціальними пропозиціями та новинами, адаптований під мобільні та десктопні пристрої.

Важливо відображати блок категорій одразу на першому екрані, щоб залучити користувача і заохотити його до подальшого прокручування сторінки.

Ми також додали блок соціальних мереж, який відображає поточні публікації та дозволяє відвідувачу відразу підписатися на сторінку бренду, щоб відстежувати новини та пропозиції компанії.

Оновіть досвід взаємодії користувачів з вашим сайтом

Блок «Історії» містить слайди з картками товарів, які інформують користувачів про нові надходження, колекції та оновлення магазину, щоб їм було легше залишатися в курсі новин.

Вхід та реєстрація

Мета: спростити реєстрацію користувачів, покращити користувацький досвід та залученість, що сприятиме більшій задоволеності і лояльності.

Таким чином користувачі не витрачатимуть час на повторне введення персональних даних для кожної покупки, що покращить їхній досвід покупок.

Пошук

Мета: покращити функціональність та зручність пошуку, щоб він був ефективним та інтуїтивно зрозумілим для користувачів.

Реалізували функцію пошуку за категоріями та підкатегоріями, пропонуючи користувачам миттєві рекомендації товарів на основі їхніх інтересів.

Додатково до стандартних функцій пошуку додали можливість шукати ювелірні вироби за фотографіями. Таке рішення підвищує точність і ефективність пошуку бажаних аксесуарів.

Хочете зміцнити лояльність ваших клієнтів?

Сторінка товарів

Щоб покращити користувацький досвід, впровадили розумні фільтри, які дозволяють швидко і точно знаходити необхідні товари на сайті.

Рекламні банери в списках товарів допомагають привернути увагу покупців до спеціальних пропозицій, нових надходжень та акцій, при цьому сприяють підвищенню видимості та продажів певних товарів.

Ми додатково пропрацювали всі види дорогоцінного каміння та ретельно підібрали візуалізації для кожного. Створили зручні фільтри, щоб користувачам було легко знайти ідеальну ювелірну прикрасу.

Сторінка товару

Мета: надати основну інформацію та запропонувати простий спосіб визначити потрібний розмір прикраси.

Ми додали великий блок з фото і зручну галерею, а також блок для перевірки наявності товару в магазині.

Кошик

Мета: заохотити користувачів додавати більше товарів, збільшуючи середній чек.

До кошика додали блок перехресних продажів, щоб збільшити середню вартість замовлення та кількість товарів у кошику.

Оформлення замовлення

Мета: створити безперебійний, зручний та безпечний процес покупки. Ми зменшили хедер для оформлення замовлення, щоб користувачі не покидали його на фінальному етапі.

Також додали опції доставки у відділення або самовивозу для покупок ювелірних прикрас, надаючи пріоритет зручності та гнучкості клієнтам.

Ми вдосконалили процес покупки, щоб забезпечити більшу зручність для користувачів, надавши їм більше гнучкості та легкості при здійсненні покупок.

Акаунт

Ідея створення акаунту полягала в тому, щоб зробити його не лише інформативним, але й максимально функціональним та зручним для користувачів.

У першому варіанті користувачі могли швидко та інтуїтивно визначити свій розмір каблучки.

Другий варіант дозволив користувачам легко і швидко визначати свій розмір каблучки без необхідності використання додаткових матеріалів, що зробило його більш зручним, ніж раніше.

Підсумок

Переосмислена досконалість. Покращений досвід.

  • Оновлений сайт AURUM бездоганно поєднує в собі розкіш та інновації, забезпечуючи чудовий користувацький досвід.
  • Навігація інтуїтивно зрозуміла, що дозволяє клієнтам з легкістю переглядати товари.
  • Візуально привабливий дизайн підкреслює унікальність кожного ювелірного виробу, занурюючи користувачів у світ AURUM.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз