Монобренд взуття у «червоному океані»: вдевʼятеро більше сторінок у ТОП-3 за рік для сайту Vitto Rossi
КЛІЄНТ
Vitto Rossi — провідний український бренд взуття та аксесуарів. Компанія має 15+ фабрик у шістьох країнах: Польща, Італія, Туреччина, Китай, Португалія, Україна, та вже понад 18 років поєднує сучасний дизайн з європейськими стандартами якості.
ЗАДАЧА
Знайти новий підхід до зростання позицій сайту в пошуковій видачі.
Вхідні дані
Ми працюємо з Vitto Rossi з 2020 року. Протягом нашої співпраці сайт бренду стабільно підвищував свої позиції у пошуковій видачі, в тому числі завдяки добре пропрацьованому контенту та якісному посилальному профілю. Однак монобрендовий формат сайту створює додаткові виклики в умовах високої конкуренції в ніші, що в свою чергу впливає на динаміку зростання показників ефективності.
Щобільше, за останній рік значна кількість польських гравців розмиває середній чек у бік зниження, про це ми писали в Дослідженні українського eCommerce ринку.
Виклик
Маючи стабільні показники зростання з одного боку, та конкуренцію з іншого — знайти нові точки для зростання позицій сайту в пошуковій видачі.
Спойлер
Протягом року після впровадження нового підходу до пошукової оптимізації вдалося досягти значного результату — кількість позицій у ТОП-3 зросла вчетверо.
Рішення
Ніша взуття та аксесуарів є чудовим прикладом «червоного океану», де конкуренція досягає максимальних масштабів, і кожен бренд бореться за місце у пошуковій видачі. Щоб досягти кращих результатів, ми почали шукати нові точки зростання. Виявилось, що вони лежать у технічній площині, тому ми зосередилися на впровадженні комплексних технічних SEO-рішень, які дозволили стабільно покращувати позиції сайту Vitto Rossi.
Де шукали точки росту
Насамперед ми провели комплексний аналіз сайту та розглянули три ключові аспекти: контент, посилальний профіль та технічну оптимізацію. Якщо для перших двох було важливо підтримувати високу якість і постійно моніторити ефективність, то в технічній частині, ми виявили можливості для зростання.
Скорочення кількості регіональних сторінок
Для монобренду наявність сторінок регіональності має ряд переваг. Наприклад, вони допомагають бренду ефективніше просуватися в локальних пошукових запитах, персоналізувати пропозиції та акції для різних регіонів, а також підвищувати довіру клієнтів через створення відчуття локальної присутності. Також такі сторінки сприяють покращенню показників SEO, адже для них розробляється оптимізований контент саме під локальні запити.
Однак, попри свої переваги, надмірна кількість регіональних сторінок може мати зворотній від позитивного ефект.
Тому, щоб уникнути надалі дублювання контенту на сайті, ми перевірили весь пул регіональних сторінок та ті, які не мали трафіку по Ahrefs або кліків по Google Search Console, закрили від індексації. За кожною категорією та фільтром відключили майже по 8 сторінок дублів й отримали перші результати у зростанні позицій.
Чому це важливо?
Якщо на регіональних сторінках повторюється контент з незначними відмінностями, це може призвести до дублювання, що негативно впливає на показники SEO. В такому випадку Google може ідентифікувати це як неякісний контент та стримувати зростання сайту в пошуку.
Хоча може здаватися, що велика кількість регіональних сторінок допоможе краще охопити аудиторію з різних регіонів і підвищити залученість клієнтів, ми скоротили їх кількість. Це дозволило уникнути дублювання контенту та зосередитися на оптимізації ключових сторінок для досягнення кращих результатів.
Робота з сторінками 404
Сторінка 404 — це сторінка, яка відображається користувачу, коли сервер не може знайти запитувану сторінку на сайті. Ця помилка означає, що URL-адреса не відповідає жодному контенту на сайті.
Наявність сторінок з помилкою 404 неминуча для бізнесів, які виробляють та продають товари. Це обумовлено життєвим циклом товарів, який може бути обмежений одним роком, або навіть сезоном.
Щоб не формувати негативний користувацький досвід, уникнути зростання показника відмов і втрати потенційних клієнтів, сторінки неактуальних товарів або певних фільтрів потрібно видаляти.
Однак, просто видалення недостатньо — важливо налаштувати коректні редиректи на релевантні сторінки. Надалі це дозволить зберегти трафік і забезпечити користувачам можливість знайти товари, що відповідають їхнім потребам.
Та враховуючи кількість товарних пропозицій і сезонні особливості бізнесу Vitto Rossi, потрібно було рішення, яке дозволило б ефективно боротися з неминучою появою сторінок 404.
Для старих сторінок, де неможливо було визначити прив'язку до категорії, ми налаштували 301 редирект на головну сторінку. Це дозволило зберегти поведінкові фактори та трафік з тих сторінок, які віддавали 404 відповідь, перенаправивши їх на актуальні сторінки.
Як результат, нам вдалося значно зменшити кількість сторінок з помилкою 404 по всьому сайту.
Інші технічні впровадження
Крім класичних задач з SEO, таких як нарощування посилального профілю, робота з контентом тощо, ми також впровадили додаткові технічні покращення для підвищення ефективності сайту.
Результати
Кейс Vitto Rossi — чудовий приклад того, наскільки важливо монобренду, який не лише виробляє, а й продає товари шукати точки зростання в «червоному океані».
Реалізовані роботи за останній рік дозволили сайту клієнта прирости в позиціях у ТОП-3 з 1,85% до 16,79%. Загалом вдалось покращити показники за позиціями в ТОП-5 та ТОП-3 також.
Звичайно, така динаміка позитивно вплинула і на показники органічного трафіку, де ми теж отримали приріст.
Ми продовжуємо систематичну оптимізацію сайту, щоб підтримувати динаміку зростання органічного трафіку та покращувати видимість у пошуку. Відповідаючи на нові виклики, ми забезпечуємо бажані результати для бізнесу.
Високий рівень співробітників агенції, командна робота у вас дуже сильна. Ми повністю задоволені співпрацею. Фахівці чітко склали свої рекомендації та виконали їх у повному обсязі. Очікуваний результат підтвердився більше, ніж на 100%.