«КРАЩ» від COMFY. Як рекламувати товари, об’єднані спільною ідеєю
КЛІЄНТ
COMFY — перший омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки в Україні. Мережа COMFY налічує 84 магазини, а сайт сomfy.ua стабільно входить до Топ-5 найбільших онлайн-гравців українського ринку.
ЗАДАЧА
Розробити механіку просування групи товарів, об’єднаних єдиною ідеєю, за допомогою платних каналів залучення трафіку: «КРАЩ» — товар, який топ за свої гроші».
СПОЙЛЕР
Механіка застосування performance-інструментів для цього флайту є універсальною та підходить для ритейлу з будь-якої ніші й може використовуватись для товарів, на які треба звернути увагу споживачів.
ВХІДНІ ДАНІ
Ми працюємо з COMFY понад вісім років. За цей час з командою ритейлера налаштували чіткий механізм роботи в діджитал-просторі й маємо безліч спільних успішних кейсів. Над просуванням нового проєкту ми працювали паралельно з клієнтом.
Бренд вже мав готову стратегію та креативну складову кампанії — «КРАЩ» від креативної агенції Banda Agency.
Рішення
Деякі товари не потребують додаткової реклами. Вони давно асоціюються з категорією і їх бренди мають багато прихильників. Однак є товари, які дійсно топ за свої гроші, але про це клієнтам потрібно просто розказати.
КРАЩ — це топовий товар в COMFY. Це гаджети, які відповідають ідеальному співвідношенню ціни та якості, а також мають найбільший попит серед покупців. Серед них можна знайти як бестселери, так і бренди, які тільки підкорюють ринок, але вже зарекомендували себе.
Оскільки COMFY вже мали готову ідею та креативи для кампанії, за нами була задача 一 прокачати товари із категорії «КРАЩ» за допомогою performance-інструментів.
ПОТУЖНА ЕКСПАНСІЯ ЧЕРЕЗ YOUTUBE ТА КАМПАНІЇ Google Display Network
Звичайно, просування кампанії «КРАЩ» потребувало залучення медійних інструментів. З їх допомогою змогли зацікавити та підігріти аудиторію, з якою надалі працювали за допомогою performance-інструментів й конвертували зацікавленість у продажі.
Media-команда COMFY взяла на себе задачу взаємодії з користувачем через кампанії YouTube та Google Display Network. Це зіграло важливу роль в нарощуванні знання про «КРАЩ», та допомогло performance-інструментам надалі успішно відпрацьовувати.
Для таргетингу обрали аудиторії зацікавлених покупців товарів COMFY та спеціальні, кастомні сегменти за інтересами.
GOOGLE ADS | PERFORMANCE MARKETING
Щоб розв’язати задачу клієнта, ми розробили стратегію, унікальність якої полягала у використанні комплексу інструментів платних каналів просування та внутрішніх продуктів Promodo: G-MOS та Promodo Feed Optimizer. Детальніше про них розкажемо нижче.
ОКРЕМА КАМПАНІЯ У GOOGLE PERFORMANCE MAX
Для початку ми виділили товари групи «КРАЩ» в окрему кампанію Performance Max.
Щоб Google міг частіше пропонувати користувачам саме обрані товари, ми використали пом’якшену стратегію призначення ставок 一 з послабленою цільовою рентабельністю та розширеним бюджетом.
Зрозуміло, що у такого великого ритейлера, як COMFY, список товарів на сайті постійно оновлюється. Щоб активні кампанії були ефективними, ми залучили інструменти автоматизації. Вони забезпечили синхронізацію між наявністю товарів та їх статусом в рекламних кампаніях.
Таке рішення дозволило уникнути проблем з наявністю товарів-кращів, оскільки цей статус автоматично оновлюється системою, видаляючи товари, які закінчились та додає нові.
ОПТИМІЗАЦІЯ ПОШУКОВИХ КАМПАНІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ G-MOS
G-MOS — внутрішній продукт Promodo, інструмент, який допомагає працювати з модельними пошуковими запитами (наприклад, Bamix Classic EO140) та показувати оголошення з актуальною ціною.
За допомогою інструменту G-MOS створили пошукову рекламну кампанію з товарами-кращами задля автоматичного їх оновлення та актуалізації.
Як працює G-MOS
Система бере дані з фіду та автоматично створює рекламну кампанію 一 від ключових слів до груп оголошень з відповідними адаптивними оголошеннями за заданими шаблонами.
В шаблон оголошень можна додати індивідуальні особливості товару, які передаються в фіді (ціна, акція, спеціальні умови тощо).
Завдяки автоматичному оновленню в кампаніях, які створено через G-MOS, в рекламі завжди актуальна інформація щодо наявності товару чи його вартості, яка й використовується в шаблоні оголошень або ключових словах.
G-MOS дозволяє ефективно працювати з такою кількістю пошукової реклами за модельним та категорійним запитом, яку неможливо обробити та підтримувати вручну силами спеціалістів з контекстної реклами.
Аналогічно із Performance Max, задали полегшену стратегію призначення ставок з послабленим цільовим ROAS та виділили окремий бюджет. Таким чином вдалось зробити акцент на обраних товарах.
ОКРЕМА ПОШУКОВА КАМПАНІЯ ДЛЯ ЗАПИТІВ «КРАЩ»
Оскільки рекламна кампанія зростила знання про товари-кращі, користувачі почали просто їх ґуґлити.
Щоб не втратити сформований трафік та відстежувати динаміку зростання пошукових запитів, ми зібрали окрему пошукову кампанію за цими ключовими словами.
Для цього підготували окремі оголошення та підв’язали актуальну сторінку з товарами-кращами. Таким чином закрили потреби користувачів у пошуку КРАЩих пропозицій.
FACEBOOK ADS
Нашою метою було розказати про КРАЩ якнайбільшій кількості споживачів на найпопулярніших майданчиках. Звичайно, ми не оминули Facebook.
АВТОМАТИЧНЕ ДОДАВАННЯ СТІКЕРІВ НА КАРТКИ ТОВАРІВ
Promodo Feed Optimizer — внутрішня розробка Promodo, інструмент для обробки карток товарів з каталогів Meta.
Щоб користувачі у Facebook могли легко вирізняти товари-кращі поміж інших, за допомогою Promodo Feed Optimizer ми опрацювали картки таких товарів: для кожного товару з певною ознакою у custom label додали фірмову позначку «КРАЩ» на зображення.
Оскільки над просуванням кампанії «КРАЩ» ми працювали у синергії з інхаус-командою COMFY, media-команда клієнта запустила в рекламу окремі каталоги в Meta Ads лише з товарами-кращами у фірмових рамках зі своїми текстами.
РЕЗУЛЬТАТИ
Разом із командою клієнта ми підібрали найефективніші performance-інструменти Google та Meta Ads й розробили ефективний, легко масштабований механізм просування товарів.
Динаміка з Google Trends підтверджує, що обрана стратегія сприяла зростанню знання про товарні пропозиції «КРАЩ», адже користувачі почали активно використовувати пошукові запити «товари кращ», «кращ комфі» тощо.
Механіка, яку ми використали для просування групи обраних товарів, підтвердила ефективність. Про «КРАЩ» знають споживачі по всій Україні, адже ця кампанія без перебільшення допомагає знайти товари, які топ за свої гроші.
Тру-сторі про любов до КРАЩів від Олександри Лєтоваої, Керівниці відділу креативного контенту COMFY:
Ми переконані, що комплекс платних каналів просування та внутрішніх розробок Promodo, наведений у кейсі, можна застосовувати у будь-яких нішах до різних груп товарів, гідних уваги споживачів. Такий формат просування 一 win-win для бізнесу та його клієнтів.
Головна стратегія COMFY — ставити рекорди радощів від покупок. В поточних умовах ця задача звучить як справжній виклик. Але ми прийняли його як завжди — весело та креативно.
Так в COMFY зʼявилася нова група товарів — КРАЩ. Це топові товари за оптимальні гроші, які мають найбільший попит серед покупців. Одним словом, КРАЩ дозволяє створити ефект «консультанта» в онлайн-магазині: допомогти зорієнтуватись в наявному асортименті, вибрати ідеальний варіант гаджета, і, що часто головне для споживача — зробити це швидко та якісно.
А для наших партнерів з Promodo виклик був у тому, щоб за допомогою digital-інструментів звернути увагу споживачів саме на КРАЩів за допомогою механіки, яку можна було б масштабувати на велику кількість товарів.
Нам вдалось створити чіткий алгоритм дій, який допоміг швидко познайомити людей з КРАЩами в рекламних каналах. І не кажіть, що ви не чули про цей справжній скарб 😉