НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Конкуренція за органічний трафік з маркетплейсами, кейс Telemart: +63% до транзакцій, +46% трафіку

КЛІЄНТ
Telemart
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Telemart — один з лідерів у ніші компʼютерних комплектуючих, більше 10 років на ринку. Серед конкурентів виділяється фокусом на своїй ніші, має експертизу, завдяки чому має переваги перед конкурентами.

ціль

Збільшити органічний трафік як на пріоритетні, так і на неосновні категорії товарів.

Глобальна мета — обійти найбільших конкурентів, які в основному є потужними маркетплейсами України.

Вхідні дані

Працюємо з Telemart по SEO від березня 2023 року. На той час клієнт готував свій сайт до переїзду, тому крім класичних робіт з пошукової оптимізації, з нашого боку було важливо відстежити правильність переїзду, аби уникнути просідання позицій в пошуковій видачі.

Переїзд сайту став додатковою складністю у досягненні цілей клієнта: технічна команда Telemart була повністю сфокусована на своїх задачах та не могла швидко опрацьовувати завдання по SEO від нашої команди.

Рішення

Оскільки конкурувати за органічний трафік у ніші Telemart має з маркетплейсами, він стикається з гравцями, які часто мають більші фінансові та ресурсні можливості. Проте, це не означає, що конкуренція з ними є неможливою.

Насамперед, ми розділили роботу на два етапи.

Цей кейс цікавий тим, що ми, здавалось би, використали стандартні інструменти пошукової оптимізації: технічне SEO, оптимізація контенту та нарощування якісної посилальної маси.

Однак, завдяки правильній організації роботи команд, вдалось знайти додаткові точки для зростання позицій сайту навіть при тому, що клієнт вже мав добре структурований та оптимізований ресурс. 

Етап перший — нетехнічний / до переїзду

Почали з налаштувань моніторингу доступності сайту та індексації сторінок. Завдяки Google Indexing API відслідкували сторінки, які вилітали з індексу, та оперативно їх туди повертали.

За допомогою Indexing API можна повідомити Google, які сторінки потрібно повторно проіндексувати або видалити, що допомагає скоротити час, необхідний для їх індексації та появи в результатах пошуку.

Паралельно працювали над посилальним профілем сайту. Ми проаналізували посилальну масу конкурентів за категоріями товарів та склали власний план нарощення профілю для Telemart.

Динаміка нарощування посилальної маси порівняно з великими конкурентами та маркетплейсами

Викликом стало те, що основні конкуренти мають ширший асортимент товарів та більшу кількість зовнішніх посилань саме через свою мультикатегорійність. Отже, швидко наздогнати деяких з них — задача з зірочкою, а інколи це просто не мало сенсу. 

Тому разом з клієнтом ми обрали інший шлях: конкурувати за органічний трафік не у всій ніші, а лише у пріоритетних категоріях для Telemart: процесори, відеокарти, материнські плати тощо. 

За півроку роботи ми вдвічі збільшили число зовнішніх посилань, зокрема, розміщували компанію в каталогах організацій з високим рейтингом: це дозволило наблизитись за кількістю доменів-донорів до конкурентів.

Кількість доменів-донорів у великих конкурентів та маркетплейсів

Інший напрям роботи — блог. 

Тут ми мали перевагу над конкурентами, оскільки Telemart має велику команду авторів. З нашого боку була підготовка контент-плану та технічних завдань з актуальними темами, наприклад, у ніші геймінгу.

Як шукали ідеї для статей

  • Для пошуку тем використали дані з Ahrefs та Serpstat: підбирали високочастотні ключові слова з інтентом у форматі питань.
  • Провели інтервʼю з контакт-центром клієнта та дізнались про популярні запитання від клієнтів — це дозволило збільшити список тем (наприклад, трейд-ін, гарантійне обслуговування, обмін товару тощо).

Отримавши технічні завдання, команда авторів розпочала роботу над статтями. Спочатку ми публікували 5 статей на місяць, а зараз у блозі щомісяця з’являється 10 нових матеріалів.

Стратегія спрацювала: трафік на блог та цільові сторінки стабільно (це важливо) — зростає.
Динаміка збільшення органічного трафіку на сторінки блогу за 2023 рік

Додатково опрацювали та підготували контент для комерційних сторінок та сторінок категорій і фільтрів. Через технічні обмеження попередньої версії сайту ми не могли виконувати масове оновлення мета тегів для всіх цих сторінок за шаблоном, тому виконали цю частину оптимізації вручну.

Завдяки тому, що ми працювали над технічним завданням для розробників клієнта паралельно з нашими основними роботами, ми не втратили час. 

Підготували ТЗ для оптимізації:

  • Швидкості сайту
  • Блогу
  • Перелінковки
  • EAT-факторів
  • Регіональних сторінок
Підготували сайт та успішно переїхали на початку жовтня без падіння цільових показників. Провели аналіз коректності переїзду і розробники клієнта почали впровадження технічних завдань.

Етап другий — після переїзду

Після переїзду ми продовжили роботу з контентом і посилальною масою. В цей час технічна команда клієнта вже мала ресурс для впровадження наших рекомендацій.

Що зробили

  • Впровадили шаблони мета тегів
  • Покращили швидкість завантаження сайту і CWV
Показники сайту за Core Web Vitals
  • Налаштували внутрішню перелінковку та коректну роботу файлу sitemap.xml
  • Налаштували редиректи на вхідні посилання, які мали код 404: виявили всі сторінки, які посилались на сайт Telemart, але які за певних причин були видалені чи були неактуальні та замінили їх на інші якісні посилання

Результати

Спочатку цифри:

Динаміка органічного трафіку рік до року

Позиції поступово зростали від початку співпраці з березня 2023, але після переїзду в жовтні зростання прискорилося, в тому числі за пріоритетними категоріями.

За час співпраці нам вдалось

  • Вдвічі збільшили посилальний профіль та обійти конкурентів за кількістю зовнішніх посилань за пріоритетними розділами сайту
  • Виправили більшість технічних помилок на сайті
  • Наповнили контентом всі пріоритетні категорії та підкатегорії. Зараз працюємо над наповненням фільтрів
  • Налаштували декілька типів шаблонів мета даних та прописали багато ручних
  • Провели роботи по Google My Business:додали нові філії мережі, фото, новини та описи у поточні філії
  • Почали опрацьовувати EEAT фактори
  • Зменшити кількість дублів сторінок та кількість сторінок з тонким контентом.

Наприклад, це сторінки категорій, де немає товарів в наявності. У випадку Telemart в індексацію потрапляло багато сторінок кастомних збірок, які користувачі робили через конфігуратор ПК — опція, яка допомагає зібрати власну конфігурацію комп'ютера.

Що далі?

Відзначимо, що наведені результати в кейсі — лише проміжні. Ми продовжуємо співпрацю з Telemart і вже маємо детальний план подальших робіт з SEO.

Над чим будемо працювати

  1. Оскільки блог став ефективним інструментом для збільшення цільового органічного трафіку, продовжуємо роботу над його розвитком і плануємо збільшувати обʼєми контенту.
  2. За підсумками пів року після переїзду, клієнт отримав бажані результати за пріоритетними категоріями товарів. Тому ми продовжимо працювати над оптимізацією нових категорій, щоб забезпечити подальше зростання та успіх проєкту. Також почнемо працювати над картками товарів. 
  3. Плануємо реалізацію регіональних сторінок, що дозволить покращити зростання показників саме за регіонами. Це велика база для зростання, яку часто ігнорують.

Звісно ж, постійно оптимізуємо та збільшуємо посилальний профіль. А ще підключимо аутріч

Кейс Telemart показує, що класичний підхід до пошукової оптимізації та якісна комунікація між командами можуть сприяти досягненню бажаних результатів і стабільно покращувати їх.

Хотів би подякувати всій команді Promodo за 2023 рік і десятки годин плідної роботи. За рік стали лідерами ринку, оновили майже всі рекорди компанії, в чому величезна заслуга агенції. Вдячний, ціную, рекомендую 🤝

Далі - більше 🚀

Михайло Бобровніков

ex-CMO
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз