Із ТОП-100 у ТОП-10 за 6 місяців: як працює синергія SEO та підхід до бізнесу MAUDAU
КЛІЄНТ
MAUDAU. маркет важливих штук 一 онлайн-платформа для повсякденних покупок зі зручним сервісом, яка допомагає перетворити рутинний шопінг на швидкий та якісний процес.
ЗАДАЧА
- Розробити SEO-рекомендації для виправлення технічних помилок сайту, які допоможуть вивести категорійні сторінки на топові позиції.
- Збільшити органічний трафік за небрендовими ключовими запитами для пріоритетних категорій товарів.
Проблематика
Користувачі знаходили MAUDAU в Google за брендовими пошуковими запитами, але якщо шукали саме категорії 一 сайт не відображався в результатах пошуку.
Вхідні дані
До початку робіт сайт MAUDAU мав опрацьовану структуру, розгалужені фільтри та був частково оптимізований, однак отримував трафік лише за брендовими пошуковими запитами (наприклад “маудау магазин”, “віскі маудау”, “купити ром в maudau”).
З однієї сторони 一 це про високе знання бренду у клієнтів та їх прихильність, але з іншої 一 на ресурс не надходив трафік за загальними небрендовими запитами, а отже на сайт не приходили нові користувачі.
Позиції сайту в пошуку були за межею ТОП-10, а більшість пріоритетних ключових запитів для клієнта з ніші Алкогольної продукції не ранжувалася навіть в ТОП-100.
У кейсі розкажемо про результати, яких досягли за десять місяців (березень-грудень, 2023).
Спойлер
Хоча SEO розв’язує задачу видимості сайту в пошуку, репутація бренду має суттєвий вплив на те, чи будуть переходити користувачі за результатами, які їм пропонує Google.
Наша робота з MAUDAU 一 реальний кейс, який підтверджує, що синергія якісної пошукової оптимізації та прагнення бізнесу постійно покращувати свій продукт (асортимент, сервіс, УТП тощо) може забезпечити стабільний приріст органічного трафіку у довгостроковій перспективі.
За перші 4 місяці робіт середньодобовий органічний трафік сайту збільшився вдвічі, через 7 місяців 一 втричі, а через 10 місяців зріс у 4 рази.
Рішення
MAUDAU 一 один з лідерів за асортиментною лінійкою в категорії алкогольної продукції, релевантними акційними пропозиціями, з безплатним доставленням по Києву та безліччю інших вигод. Але користувачі не бачили сайт у видачі.
Якістю свого продукту бренд вже здобув прихильність своїх клієнтів. Але щоб привести на сайт нових користувачів, ресурсу не вистачало ефективної пошукової оптимізації.
Основні роботи по проєкту реалізували за класичним підходом до пошукової оптимізації сайту:
- виправлення технічних помилок;
- поступове нарощування зовнішнього посилального профілю;
- оптимізація контенту.
Наступним етапом плануємо поступово впроваджувати нетипові для SEO рішення на сайті, які допоможуть зробити ресурс ще кориснішим для користувачів.
Технічні впровадження
Ми почали з SEO-аудиту: виявили ключові технічні недоліки, які критично впливали на позиції сайту та розробили рекомендації щодо їх виправлення. Аудит та розробку ТЗ робили паралельно, а впровадження розгортали поетапно. Це допомогло швидше досягти бажаних результатів для бізнесу.
Проблеми та рішення
#1. Google «не бачив» весь контент сторінок
Розробка технічного завдання: 1 тиждень
Тривалість робіт розробників: 1 місяць
Однією з ключових проблем було відображення контенту для Google Bot, який не бачив розділів меню, сторінок категорій і фільтрів, а отже не міг оцінити їх релевантність та ранжувати.
Рішенням стала зміна наявної технології завантаження сторінки JavaScript на стороні користувача рендерингом контенту на стороні сервера 一 технологію SSR (Server Side Rendering).
Попри те, що рендеринг на стороні користувача 一 новіший тип технології, він не був ефективним для ресурсу MAUDAU. Заміна технології забезпечила відображення для Google Bot відрендерених сторінок, які зберігались на сервері, а отже вони відображались одразу за запитом бота (в HTML форматі без JavaScript).
Це рішення відкрило доступ Google до важливої частини контенту сторінок. Сайт почав ранжуватися одночасно за великою кількістю ключових запитів.
Після впровадження SSR, сайт відображався у межах ТОП-100, а з часом, та в комплексі з іншими роботами, позиції виросли до ТОП-10 та продовжують зростати.
#2. Інші технічні впровадження
SEO-аудит: 1 місяць
Тривалість впровадження рекомендацій: 4 місяці
На основі результатів аудиту розробили рекомендації, щодо виправлення ряду технічних проблем, які суттєво обмежували можливості росту позицій сайту.
Що виправили
- Помилки в мікророзмітці Product та логіці BreadCrumbs
- Застарілі шаблони метаданих сторінок фільтрації та пагінації
- Помилки в карті сайту Sitemap.xml
- Проблеми відображення мови контенту відповідно до версії сайту та формування URL-адрес
- Проблеми зі швидкістю завантаження сайту
- Дублювання та заспамленість текстів на сторінках категорій
- Некоректну перелінковку
Зі своєї сторони ми відстежували правильність впровадження рекомендацій розробниками.
На сьогодні нашими постійними роботами з SEO стали: оптимізація сторінок категорій (структури, семантичного ядра, метаданих, текстів) та зовнішнє просування сайту.
Внутрішня оптимізація
#1. Збір семантичного ядра
У MAUDAU є чітке розуміння, за якими запитами вони хочуть залучати користувачів на сайт. Тому контентну оптимізацію ми почали зі збору семантичного ядра. В результаті опрацювали пріоритетні для клієнта категорії Алкогольної продукції, розділивши пошукові запити на кластери.
Приклад
«Єгермейстер», «купити Єгермейстер», «Єгермейстер ціна» 一 пошукові запити, які віднесли до одного кластеру.
Базуючись на зібраному семантичному ядрі, провели внутрішню оптимізацію сторінок: оновили метадані та почали писати тексти для сторінок категорій.
#2. Оновили статуси сторінок фільтрації
На MAUDAU зібрано безліч товарів. Але не завжди багато сторінок в структурі сайту 一 це добре. Якщо сайт має сторінки, які не мають попиту та не відповідають пошуковому наміру користувачів, Google може ідентифікувати його як малоякісний.
Щоб підвищити якість сайту MAUDAU, ми закрили від індексації сторінки, які були марними з огляду пошукової оптимізації.
Посилальний профіль
З другого місяця робіт почали нарощувати зовнішній посилальний профіль. Оскільки до цього такий спосіб просування клієнт не використовував, робили це поступово.
За нами була підготовка майданчиків, написання статей та їх розміщення. За MAUDAU 一 підготовка пріоритетних сторінок для просування.
Основним для клієнта на цей період було просування категорій Алкогольної продукції: сторінок брендів алкогольних напоїв та сторінок під загальні пошукові запити (наприклад, віскі, ром, вино, ігристе вино тощо).
Результати
Чому все спрацювало? Комплексне SEO плюс зусилля бізнесу: його бачення, концепція та позиціювання 一 наше пояснення успіху MAUDAU.
За квітень-грудень 2023, видимість позицій сайту за пріоритетними пошуковими запитами зросла х15 разів, а самі позиції в ТОП-3, ТОП-5, ТОП-10 зросли у х4 рази.
Впроваджені рекомендації допомогли досягти бажаного результату: сайт почав зʼявлятись в топі.
Чітка взаємодія нашої команди з SEO командою MAUDAU, єдине бачення, відкритість до спільної роботи і є ключем до успіху. Наш досвід з MAUDAU підтверджує, що саме в такому взаєморозумінні та єдиному підході закладено секрет успішного SEO.
Успішний досвід, реалізований для категорій алкогольної продукції, плануємо надалі впроваджувати для інших розділів.
Дуже вдячні команді Promodo за професіоналізм і самовіддачу. Спільними зусиллями нам за короткий проміжок часу вдалося досягти справді вражаючого результату.
Впровадження технології SSR стало основним підґрунтям для подальших SEO робіт, а ретельна оптимізація контенту вже дала необхідний профіт у вигляді росту позицій і трафіку. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю, та ще більше вдосконалення наших результатів, адже в наших планах є ще дуже багато чого цікавого.