Активність до Дня народження ukrarmor: за 3 дні задонатили на точкові збори майже 1 млн гривень
Клієнт
Виклик
Завдання
Створити в цільової аудиторії стійку асоціацію, що ukrarmor — це крутий бренд військового спорядження.
Як ukrarmor святкував 2 роки ?
Вхідні дані
Ми працюємо з ukrarmor із березня 2024 року. За цей час ми вже допомогли бренду розробити стратегію під соціальні мережі й візуальний стиль і змінили підхід
до контенту.
Тому до пошуку ідеї для святкування другого дня народження ukrarmor підійшли відповідально. Адже важливо транслювати аудиторії меседжі,
які на часі, щоб вони були доцільні
й відповідали переконанням самого бренду.
Спойлер
За три дні активності, присвяченій Дню народження ukrarmor, бренд задонатив на точкові збори майже
1 000 000 грн
Запит клієнта
Придумати креативну ідею активності в соціальних мережах до другого дня народження ukrarmor
Рішення
Ідея
Найчастіше в таких ініціативах збори організовують, щоб закрити одну велику ціль.
Але в межах цього проєкту разом із клієнтом вирішили, що буде важливо підтримати максимальну кількість ініціатив, і надали можливість учасникам самостійно вибирати збори, куди бренд задонатить. У такий спосіб кожен міг зробити свій внесок у важливу справу.
Механіка
Як ukrarmor святкував 2 роки ?
Зняли з клієнтом смішний Reels
у якому, відтискаючись, він розповів про нашу ідею та умови участі в активності. Розбавили його мемчиками на постпродакшні, усе погодили, запустили «в ефір» і почали донатити 💪
Реакція
аудиторії
Першими до активності долучилися підписники ukrarmor
переважно це були військові й волонтери, а надалі вони допомогли поширити ініціативу серед своїх підписників.
Неочікувано аудиторія ukrarmor підказала ще одну ідею:
На скільки помножите відтискання,
якщо робити їх у броні?
АЛЕ Й ЦЕ
ЩЕ НЕ ВСЕ
Далі сталося те, що ми не прогнозували
учасники активності почали викладати відео, де відтискалися групами й навіть цілими підрозділами солдатів.
Прагнення ukrarmor задонатити найбільшій кількості зборів за відтискання отримало відгук у людей, вони активно брали участь у челенджі й поширювали згадку про бренд.
Що важливо
Насправді охоплення було набагато більшим, адже опубліковані відео переглядали підписники кожного з учасників активності. Зі свого боку ми змогли відстежити тільки фактичну кількість публікацій.
Клієнт пише
що ж далі
Ми з командою будемо продовжувати будувати стійку асоціацію, що ukrarmor — це крутий бренд військового спорядження
Підвищувати залученість аудиторії за допомогою крутого контенту, виділяючись серед конкурентів. І, звісно, ж плануємо зробити ще більш маcштабну активацію.