НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SMM

Активність до Дня народження ukrarmor: за 3 дні задонатили на точкові збори майже 1 млн гривень

КЛІЄНТ
ukrarmor
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

Клієнт

ukrarmor — український бренд військового спорядження, заснований у квітні 2022 року.

Виклик

Розробити креативну ідею активності до другого дня народження бренду й реалізувати її в соціальних мережах.

Завдання

Підвищити залученість аудиторії в соціальних мережах до Дня народження бренду.

Створити в цільової аудиторії стійку асоціацію, що ukrarmor — це крутий бренд військового спорядження.

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Вхідні дані

Ми працюємо з ukrarmor із березня 2024 року. За цей час ми вже допомогли бренду розробити стратегію під соціальні мережі й візуальний стиль і змінили підхід
до контенту.

Тому до пошуку ідеї для святкування другого дня народження ukrarmor підійшли відповідально. Адже важливо транслювати аудиторії меседжі,
які на часі, щоб вони були доцільні
й відповідали переконанням самого бренду.

Спойлер

За три дні активності, присвяченій Дню народження ukrarmor, бренд задонатив на точкові збори майже
1 000 000 грн

Запит клієнта

Думка, яка була спільною в нас і команди клієнта — організувати збір коштів на потреби військових.

Супер! Але як залучити учасників до ініціативи?

Придумати креативну ідею активності в соціальних мережах до другого дня народження ukrarmor

Думка, яка була спільною в нас і команди клієнта — організувати збір коштів на потреби військових.

Супер! Але як залучити учасників до ініціативи?

Рішення

Ідея

Найчастіше в таких ініціативах збори організовують, щоб закрити одну велику ціль.

Але в межах цього проєкту разом із клієнтом вирішили, що буде важливо підтримати максимальну кількість ініціатив, і надали можливість учасникам самостійно вибирати збори, куди бренд задонатить. У такий спосіб кожен міг зробити свій внесок у важливу справу.

Механіка

01 Крок

Відео з відтисканнями: пропонуємо користувачам зняти відео, де вони відтискаються

02 Крок

Викласти ці відео у stories з відміткою @ukrarmor

03 Крок

Ми рахуємо кількість відтискань, множимо їх на 10, і саме цю суму ukrarmor донатить на збір, який вибирає учасник активності

01 Крок

Відео з відтисканнями: пропонуємо користувачам зняти відео, де вони відтискаються

02 Крок

Викласти ці відео у stories з відміткою @ukrarmor

03 Крок

Ми рахуємо кількість відтискань, множимо їх на 10, і саме цю суму ukrarmor донатить на збір, який вибирає учасник активності

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Як ukrarmor святкував 2 роки ?

Реалізація

Оскільки бренд святкував свій День народження як в офлайні, так і в онлайні, підготували дописи для соціальних мереж, щоб новина точно не загубилася у стрічці.

Зняли з клієнтом смішний Reels

у якому, відтискаючись, він розповів про нашу ідею та умови участі в активності. Розбавили його мемчиками на постпродакшні, усе погодили, запустили «в ефір» і почали донатити 💪

Реакція
аудиторії

Першими до активності долучилися підписники ukrarmor

переважно це були військові й волонтери, а надалі вони допомогли поширити ініціативу серед своїх підписників.

Неочікувано аудиторія ukrarmor підказала ще одну ідею:

На скільки помножите відтискання,
якщо робити їх у броні?

Виклик прийнято!

Вирішили множити кількість відтискань на 20 за активність у броні й на 50 за активність у броні ukrarmor.

Виклик прийнято!

Вирішили множити кількість відтискань на 20 за активність у броні й на 50 за активність у броні ukrarmor.

АЛЕ Й ЦЕ
ЩЕ НЕ ВСЕ

Далі сталося те, 
що ми не прогнозували

учасники активності почали викладати відео, де відтискалися групами й навіть цілими підрозділами солдатів.

Ідея спрацювала! Адже робити добрі справи
у свій день народження — вартує поваги.

Ідея
спрацювала!

Адже робити добрі справи
у свій день народження — вартує поваги.

Прагнення ukrarmor задонатити найбільшій кількості зборів за відтискання отримало відгук у людей, вони активно брали участь у челенджі й поширювали згадку про бренд.

Результати

Резуль-
тати

938 610
на точкові збори задонатили ukrarmor
Активність тривала три дні, за які пост зібрав:
505 405
охоплень
з яких 385 548 органіка
охоплень
з яких 385 548 органіка
8 566
лайків
лайків
5 056
поширень
поширень

Що важливо

Насправді охоплення було набагато більшим, адже опубліковані відео переглядали підписники кожного з учасників активності. Зі свого боку ми змогли відстежити тільки фактичну кількість публікацій.

1 800+
учасників
92 706
відтискань
20 000
грн.
найбільший донат
на 1 збір

Залученість аудиторії (ER) до активності склала 21,65%

водночас загальний бенчмарк в Instagram — 0,43%.

1 800+
учасників
92 706
відтискань
20 000
грн.
найбільший донат
на 1 збір

Залученість аудиторії (ER) до активності склала 21,65%

водночас загальний бенчмарк в Instagram — 0,43%.

Клієнт пише

Владислав

Зробити щось просте — це не про ukrarmor, особливо в наш День народження.
Круто, вау — ось це ми.

Максим

Дехто думав, що це буде надто складно й люди не будуть цього робити. Ми ризикнули та не помилились. 7 днів, команда з більше ніж 20 людей, 1829 банок, 1 млн грн. Успіх? Успіх!

Влад

Невеличка ідея, яка вийшла за межі країни й охопила частину Європи, хіба це не топ? Повідтискались і допомогли військовим.

Владислав

Зробити щось просте — це не про ukrarmor, особливо в наш День народження.
Круто, вау — ось це ми.

Максим

Дехто думав, що це буде надто складно й люди не будуть цього робити. Ми ризикнули та не помилились. 7 днів, команда з більше ніж 20 людей, 1829 банок, 1 млн грн. Успіх? Успіх!

Влад

Невеличка ідея, яка вийшла за межі країни й охопила частину Європи, хіба це не топ? Повідтискались і допомогли військовим.

що ж далі

Ми з командою будемо продовжувати будувати
стійку асоціацію, що ukrarmor — це крутий бренд військового спорядження

Підвищувати залученість аудиторії за допомогою крутого контенту, виділяючись серед конкурентів.
І, звісно, ж плануємо зробити ще більш маcштабну активацію.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз