+30% доходу з каналу email у ніші товарів для тварин: кейс zootovary.com
КЛІЄНТ
Zootovary.com — зоомагазин повного циклу: має мережу роздрібних зоомагазинів в Києві та власну кур'єрську службу доставлення по Києву.
ЗАДАЧА
- Збільшення продажів через канал email-маркетингу.
- Підвищення лояльності користувачів до бренду.
- Розробка персоналізованих листів.
Вхідні дані
На старті проєкту база підписників клієнта не була сегментованою, хоча для ніші зоотоварів це надважливо. Адже пропонувати власникам собак товари для котів — щонайменше нелогічно. Особливо, коли бренд має намір збільшити продажі з каналу.
Рішення
В рамках проєкту ми використали метод анкетування, щоб отримати детальну інформацію про підписників бренду. Ці дані дозволили нам розробити та запустити персоналізовані тригери для збільшення продажів з каналу.
Анкетування
Розробили анкету та додали її у дві промо-розсилки, які відправляли з інтервалом в тиждень. Щоб мотивувати підписників залишати свої дані, ми пропонували знижку.
Після промо-розсилок протягом перших двох тижнів ефективність заповнення анкети активними користувачами значно зросла.
Через деякий час додали візуальний блок з анкетою до всіх промо- і тригерних розсилок лише для тих підписників, які ще не заповнили анкету.
Впровадження персоналізованих тригерів
Щоб підвищити лояльність користувачів до бренду, потрібно пропонувати їм саме те, чого вони потребують. Такий підхід може не лише забезпечити утримання клієнтів та розширення бази, а й збільшити продажі з каналу.
Оскільки ми вже сегментували базу підписників, наступним кроком стало впровадження кількох персоналізованих тригерів.
ПРИВІТАННЯ ДОМАШНЬОГО УЛЮБЛЕНЦЯ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ
Такий тригер є максимально персоналізованим, оскільки в ньому використовується імʼя та дата народження тваринки. У день народження улюбленця користувач отримує вітальний лист з іменем вихованця. Залежно від виду тваринки, зазначеного в анкеті, у лист підтягується банер — з кішкою, собакою тощо.
Залежно від виду тваринки, лист містить банер з кішкою, собакою чи спільне фото, а також відповідний текст. В тему листа, і в тіло автоматично підтягується ім'я вихованця.
НАГАДУВАННЯ ПРО КУПІВЛЮ КОРМУ
Цей тригер надсилається із певним часовим інтервалом, залежно від виду домашнього улюбленця і ваги пакування товару.
Тригер використовує такі дані:
- вид тваринки;
- вага купленого корму.
Результат
Персоналізовані тригери показали кращі результати порівняно з іншими. Середній Open Rate (відсоток відкриття листів) інших тригерів складає в середньому 28%, Click Rate (відсоток переходів з листів) – до 10%, а коефіцієнт транзакцій – близько 15%.
Анкета та налаштування базових і персоналізованих тригерів допомогли досягти ще більш значних результатів: збільшити щомісячний прибуток з каналу email в середньому на третину й отримати заповнюваність анкети не менш ніж 20% активних користувачів.