НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Content SEO

+25% продажів завдяки органічному трафіку: як ми запустили блог для eSIM

КЛІЄНТ
Yesim
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛієНТ

Yesim – телекомунікаційна компанія, яка забезпечує мобільний інтернет для компаній і простих мандрівників на основі технології eSIM.

ЗАДАЧА

  • Створити блог і контент-стратегію, яка б досягла високих рейтингів у різних регіонах. 
  • Зробити так, щоб блог не лише генерував трафік, але й приносив якісні ліди.
Оскільки Yesim працює в понад 180 країнах, мультирегіональне охоплення стало головною проблемою проєкту.

Вхідні дані

Коли клієнт звернувся до Promodo, у нього вже був створений сайт і мобільний застосунок, доступний у країнах Європи. Оскільки на їхньому корпоративному сайті не було розділу з блогом, вони втрачали значні можливості для зростання органічного трафіку та генерації лідів.

Рішення

Щоб досягти бажаних результатів, команда Promodo реалізувала комплексний підхід, працюючи над всіма етапами — від створення сторінки блогу на сайті до розробки цікавого та конверсійного контенту.

Етапи запуску блогу з високою конверсією на сайті:

  1. Аналіз ринку та конкурентів eSIM.
  2. Створення технічного завдання для SEO-оптимізованого розділу блогу.
  3. Запуск розробниками розділу блогу на сайті.
  4. Створення ефективної контент-стратегії.Написання інформативних та цікавих дописів у блозі.
  5. Додавання блоків CTA до статей.
  6. Відстеження продуктивності та адаптація контент-стратегії.

Розробка блогу

Щоб запустити ефективний розділ блогу на сайті Yesim, спочатку команда SEO Promodo провела глибокий аналіз ринку послуг eSIM і конкурентів у різних регіонах.Ми визначили дві найпопулярніші мови для інформаційного контенту в цільових регіонах.На основі аналізу команда Promodo розробила технічне завдання для впровадження SEO-оптимізованого розділу блогу на сайті.

Блог мав бути зручним і простим у використанні для читачів і відповідати вимогам для хорошого рейтингу в пошукових системах.

Розділ блогу на сайті Yesim

Створення контент-стратегії

Ми почали з аналізу контенту конкурентів, щоб виявити актуальні та популярні теми для залучення органічного трафіку.

Шукали теми статей, які будуть актуальними та цікавими в різних регіонах. Та зрештою вибрали кілька категорій контенту на основі інформаційних запитів, включаючи посібники з використання eSIM, особливості технології продуктів бренду Yesim, туристичні напрямки, захопливі місця відпочинку, процес вибору оператора eSIM у різних країнах тощо.

Категорія вмістуТип статтіПриклад статті
Технічні статті
  • посібники з використання
  • особливості технології
Туристичний контент
  • туристичні напрямки
  • цікаві місця відпочинку
Географічний контент
  • посібники з вибору оператора для різних країн
Воронка продажів у блозі

Перетворення трафіку на потенційних клієнтів

Попри те, що розроблена контент-стратегія мала великий потенціал для залучення трафіку з обраних регіонів, команда Promodo зіткнулася з непростою задачею: як перетворити цей трафік на ліди?

Як змусити статті конвертувати? 

Поради щодо стратегії контент-маркетингу від експертів Promodo.

Впровадження блоків з CTA 

Для покращення генерації лідів ми інтегрували блоки CTA (заклики до дії) у статті блогу, пропонуючи читачам унікальний промокод на знижку. Це стало додатковим стимулом для конвертації читачів у користувачів, а також виступило інструментом для відстеження лідів, адже кожній статті присвоюється унікальний код.

Приклад контенту для генерації лідів у статті
Приклад контенту для генерації лідів у статті
Хочете запустити блог на сайті? Ми допоможемо!

Описи послуг для залучення потенційних клієнтів

Ми також додали до контенту статей описи послуг eSim. Ці матеріали працюють у середині воронки: відповідають на часті запитання, надають цінну інформацію, але не є навʼязливими. Замість того, щоб агресивно просувати сервіс, вони лагідно пропонують скористатися послугами Yesim.

Приклад контенту для генерації лідів у статті

У результаті Promodo’s контент-маркетинг команда написала 292 SEO-оптимізовані статті двома мовами для залучення органічного трафіку з різних регіонів. 

Контент включав:

  • Цікаву та корисну інформацію для цільової аудиторії, подану зрозумілою та доступною мовою.
  • Релевантну товарну пропозицію для цільової аудиторії з персоналізованою знижкою.

Ми уникаємо публікації рекламних статей у блозі, які лише підкреслюють переваги нашого бренду. Наприклад, порівнюючи постачальників eSIM, ми надаємо точну та всебічну інформацію як про наших конкурентів, так і про себе. Забезпечуючи цінний контент і максимальну користь для читачів, ми будуємо довіру. Водночас включення ненав'язливих описів сервісу та персоналізованих промокодів у контент дозволяє досягати високої конверсії.

Віра Сечкіна

Senior SEO Content Writer

Результати

Менш ніж за рік після запуску блогу він згенерував 505,900 сесій лише з органічного трафіку.

Однак запущена контент-стратегія збільшила не тільки трафік, але й продажі. Блог сприяв зростанню продажів майже на 25% за 5 місяців, що є значним результатом для бізнесу.

Результати запуску блогу
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз