НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Content SEO

+25% продажів завдяки органічному трафіку: як ми запустили блог для eSIM

КЛІЄНТ
Yesim
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛієНТ

Yesim – телекомунікаційна компанія, яка забезпечує мобільний інтернет для компаній і простих мандрівників на основі технології eSIM.

ЗАДАЧА

  • Створити блог і контент-стратегію, яка б досягла високих рейтингів у різних регіонах. 
  • Зробити так, щоб блог не лише генерував трафік, але й приносив якісні ліди.
Оскільки Yesim працює в понад 180 країнах, мультирегіональне охоплення стало головною проблемою проєкту.

Вхідні дані

Коли клієнт звернувся до Promodo, у нього вже був створений сайт і мобільний застосунок, доступний у країнах Європи. Оскільки на їхньому корпоративному сайті не було розділу з блогом, вони втрачали значні можливості для зростання органічного трафіку та генерації лідів.

Рішення

Щоб досягти бажаних результатів, команда Promodo реалізувала комплексний підхід, працюючи над всіма етапами — від створення сторінки блогу на сайті до розробки цікавого та конверсійного контенту.

Етапи запуску блогу з високою конверсією на сайті:

  1. Аналіз ринку та конкурентів eSIM.
  2. Створення технічного завдання для SEO-оптимізованого розділу блогу.
  3. Запуск розробниками розділу блогу на сайті.
  4. Створення ефективної контент-стратегії.Написання інформативних та цікавих дописів у блозі.
  5. Додавання блоків CTA до статей.
  6. Відстеження продуктивності та адаптація контент-стратегії.

Розробка блогу

Щоб запустити ефективний розділ блогу на сайті Yesim, спочатку команда SEO Promodo провела глибокий аналіз ринку послуг eSIM і конкурентів у різних регіонах. Ми визначили дві найпопулярніші мови для інформаційного контенту в цільових регіонах.

На основі аналізу команда Promodo розробила технічне завдання для впровадження SEO-оптимізованого розділу блогу на сайті.

Блог мав бути зручним і простим у використанні для читачів і відповідати вимогам для хорошого рейтингу в пошукових системах.
Розділ блогу на сайті Yesim

Створення контент-стратегії

Ми почали з аналізу контенту конкурентів, щоб виявити актуальні та популярні теми для залучення органічного трафіку.

Шукали теми статей, які будуть актуальними та цікавими в різних регіонах. Та зрештою вибрали кілька категорій контенту на основі інформаційних запитів, включаючи посібники з використання eSIM, особливості технології продуктів бренду Yesim, туристичні напрямки, захопливі місця відпочинку, процес вибору оператора eSIM у різних країнах тощо.

Категорія вмістуТип статтіПриклад статті
Технічні статті
  • посібники з використання
  • особливості технології
Туристичний контент
  • туристичні напрямки
  • цікаві місця відпочинку
Географічний контент
  • посібники з вибору оператора для різних країн
Воронка продажів у блозі

Перетворення трафіку на потенційних клієнтів

Попри те, що розроблена контент-стратегія мала великий потенціал для залучення трафіку з обраних регіонів, команда Promodo зіткнулася з непростою задачею: як перетворити цей трафік на ліди?

Як змусити статті конвертувати? 

Поради щодо стратегії контент-маркетингу від експертів Promodo.

Впровадження блоків з CTA 

Для покращення генерації лідів ми інтегрували блоки CTA (заклики до дії) у статті блогу, пропонуючи читачам унікальний промокод на знижку. Це стало додатковим стимулом для конвертації читачів у користувачів, а також виступило інструментом для відстеження лідів, адже кожній статті присвоюється унікальний код.

Приклад контенту для генерації лідів у статті
Приклад контенту для генерації лідів у статті
Хочете запустити блог на сайті? Ми допоможемо!

Описи послуг для залучення потенційних клієнтів

Ми також додали до контенту статей описи послуг eSim. Ці матеріали працюють у середині воронки: відповідають на часті запитання, надають цінну інформацію, але не є навʼязливими. Замість того, щоб агресивно просувати сервіс, вони лагідно пропонують скористатися послугами Yesim.

Приклад контенту для генерації лідів у статті

У результаті Promodo’s контент-маркетинг команда написала 292 SEO-оптимізовані статті двома мовами для залучення органічного трафіку з різних регіонів. 

Контент включав:

  • Цікаву та корисну інформацію для цільової аудиторії, подану зрозумілою та доступною мовою.
  • Релевантну товарну пропозицію для цільової аудиторії з персоналізованою знижкою.

Ми уникаємо публікації рекламних статей у блозі, які лише підкреслюють переваги нашого бренду. Наприклад, порівнюючи постачальників eSIM, ми надаємо точну та всебічну інформацію як про наших конкурентів, так і про себе. Забезпечуючи цінний контент і максимальну користь для читачів, ми будуємо довіру. Водночас включення ненав'язливих описів сервісу та персоналізованих промокодів у контент дозволяє досягати високої конверсії.

Віра Сечкіна

Senior SEO Content Writer

Результати

Менш ніж за рік після запуску блогу він згенерував 505,900 сесій лише з органічного трафіку.

Однак запущена контент-стратегія збільшила не тільки трафік, але й продажі. Блог сприяв зростанню продажів майже на 25% за 5 місяців, що є значним результатом для бізнесу.

Результати запуску блогу
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз