НАПИСАТИ НАМ
01
.
05
.
2024

Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google

ЗМІСТ

Бюджет на рекламу в Google є одним із найважливіших елементів успіху кампанії та ефективне охоплення аудиторії. Розумне його налаштування залежить від багатьох факторів: вашої цілі, аудиторії, середньої ціни за клік тощо. 

Команда Promodo розповідає про те, як розрахувати бюджет і що варто враховувати.

Перші кроки 

Наступні кроки допоможуть вам зрозуміти у якій послідовності налаштовувати кампанію та від чого залежать ваші витрати на рекламу.

Хто ваша аудиторія? Почніть із визначення цільової аудиторії та маркетингових цілей, щоб визначити, кого ви хочете охопити та чого досягти. Розуміння цільової демографічної групи може допомогти вам оцінити витрати на рекламу, оскільки охоплення аудиторії обраного типу може бути дорожчим, ніж інших. Визначте свою ЦА, враховуючи наступне:

  • Вік;
  • Місце проживання;
  • Рівень освіти та середній дохід;
  • Де вони побачать вашу пропозицію: на мобільному пристрої чи комп’ютері?

Чим більше ви знаєте про свою цільову аудиторію, тим краще зможете охопити її.

Яка ваша мета? Перш ніж визначити бюджет, ви повинні знати, чого ви прагнете досягти. Вашою ціллю може бути:

  • Збільшення відвідуваності сайту;
  • Впізнаваність бренду;
  • Більше успішних покупок;
  • Повторне залучення клієнтів; 
  • Реєстрація на сайті.  

Після того, як ви визначилися з цими пунктами, варто зробити прогноз бюджету для реклами. 

Для чого складають прогноз бюджету для реклами в Google 

Прогноз бюджету — це приблизний прорахунок витрат на конкретну рекламну кампанію. Звісно, після запуску реклами ви можете витратити менше або більше, ніж у вашому прорахунку, але прогноз буде корисний з кількох причин: 

  • Визначення вартості кліка. Якщо раніше не працювали в певній ніші або потрібно спрогнозувати вартість у широкому або точному типі відповідності, прогноз допомагає зрозуміти релевантність кампанії в цій ніші та її середню вартість.
  • Вартість позиції у ТОП. Можна приблизно розрахувати інвестиції, які потрібні, щоб рекламне оголошення попало у ТОП позицію. 
  • Уникнути перевитрати або недовитрати коштів на рекламу, що зменшить її ефективність.
  • Визначити ключові слова й канали, які підходять найкраще.
  • Підрахувати оптимальний рівень інвестицій у конкретну рекламну кампанію. 

Інструкція, як зробити прогноз бюджету:

  1. Увійдіть у свій обліковий запис в Google Ads.
Обліковий запис в Google Ads
  1. Перейдіть на вкладку Інструменти у боковому меню.
  2. Виберіть «Планувальник ключових слів».
Планувальник ключових слів
  1. У Планувальнику виберіть «Отримайте дані про кількість пошуків і прогнози». 
Отримайте дані про кількість пошуків і прогнози
  1. Додайте ключові слова семантичного ядра. Радимо ввести лише найпоширеніші запити для вашої ніші або використати ті, що були в попередніх схожих рекламних кампаніях. 
Ключові слова семантичного ядра
  1. Також укажіть налаштування географічного націлювання.
Географічне націлювання
  1. Отримайте результат прогнозу. 
Запропонований бюджет на рекламу

Завдяки зробленому прогнозу ви дізнаєтеся кількість показів, взаємодій та приблизний бюджет кампанії, а також CTR та середню ціну кліка. Окрім цього можна дізнатися прогноз у розрізі ключових слів, пристроїв та регіону.

Як працюють бюджети кампаній

Налаштовуючи рекламу в Google Ads можна встановити середній щоденний бюджет або спільний бюджет для кількох кампаній. Бюджет визначає ліміт витрат для рекламної кампанії. Це має бути середня сума, яку готові витрачати на день. 

Водночас фактичні витрати можуть бути нижчими або вищими. Це залежить від того, як ви керуєте ставками. 

Система Google Ads пропонує кілька способів призначення ставок для оголошень залежно від мети кампанії. Під час призначення ставки можна зосереджуватися на різних аспектах залежно від типу кампанії: на кліках, показах, конверсіях або переглядах. 

Види призначення ставок:

  • Цільова ціна за дію (CPA). Дає змогу збільшити кількість конверсій. 
  • Цільова рентабельність витрат на рекламу. Дає змогу збільшити цінність конверсій. 
  • Максимум конверсій. Дає змогу отримати більше конверсій не встановлюючи цільову CPA. 
  • Максимальна цінність конверсії. Дає змогу оптимізувати цінність конверсії без цільового значення рентабельності.
  • Оптимізатор ціни за конверсію. Дає змогу відкоригувати призначені вручну ставки, щоб збільшити кількість конверсій.

Ось, що потрібно розуміти: Google Ads проводить аукціон щоразу, коли є вільне місце для реклами: серед результатів пошуку, у блозі, на сайті партнера тощо. За результатами кожного аукціону вирішується, показ якого оголошення відбуватиметься зараз на певному місці. Ваша ставка означає участь в аукціоні.

На позицію оголошення також впливає якість. Тому навіть якщо конкуренти ставлять вищі ставки, ви все одно можете отримати кращу позицію за нижчою ціною завдяки високорелевантним ключовим словам і якісно продуманому оголошенню, а також корисній цільовій сторінці, що залучає користувача.

Радимо перевіряти свій рекламний кабінет щодня після застосування бюджету, щоб побачити ефективність ваших кампаній і керувати ставками. 

Розраховуємо бюджет кампанії — приклад

Як і прогнозування, розрахунок бюджету на рекламу в Google — це комплексне питання. Є кілька обовʼязкових кроків, без яких правильний розрахунок неможливий. Фахівці Promodo пропонують два різних способи:

Спосіб перший:

  • Визначте ключові слова, які є найбільш релевантними для вашого бізнесу. Подумайте, як ваш клієнт шукатиме товари або послуги, що ви надаєте. Використовуйте Google Keyword Planner для визначення обсягу аудиторії, яку можете охопити. Цей інструмент допоможе підібрати схожі ключові слова та зберегти їх.
  • Оцініть сезонність. Розгляньте графіки у Google keyword planner після додавання ключових слів, на ньому можу бути підказки, коли бюджет варто збільшувати, а коли знижувати.
Графік у Google keyword planner
  • Оцініть конкуренцію у вашій ніші та скільки конкуренти витрачають на рекламу. Це може допомогти зрозуміти, скільки потрібно витратити, щоб бути конкурентоспроможним. У Google Keyword Planner є метрики, які допомагають визначити, наскільки висока чи низька конкуренція на ключовому слові. Також для аналізу конкурентів, можна використовувати Similar Web і\або SemRush: оцініть, яку кількість трафіку конкуренти закуповують, і які ключові слова вони використовують.
Метрики конкуренції на ключовому слові
  • Визначте вартість кліка (CPC). За допомогою Google Keyword Planner можна дізнатися, середню вартість кліка та середню на місяць кількість користувачів, які використовували ці ключові слова під час пошуку.
Тут і тут можна оцінити приріст запитів за ключовими словами рік до року.

Зберіть усі дані, які маєте і зробіть виправлення оціночної вартості кліка (CPC). 

  • Що вище конкуренція, то більша вартість кліка і тим менша можливість зайняти перший рядок у видачі пошукової системи. Отже, весь обсяг трафіку охопити не вийде.
  • Чим ближче до сезону активних продажів, тим вища вартість кліку і тим вища активність конкурентів. Наприклад у травні-червні досить стабільні показники, зростання починається з липня, тому збільшувати бюджети поки що немає потреби.

Проведіть розрахунки:

  • Визначте середню ціну за клік — €0,09 (середня між максимальною та мінімальною ставкою для показу вгорі сторінки);
  • Максимальна кількість доступної аудиторії – 185 640, щоб охопити таку аудиторію необхідно витратити 185 640 * €0,09 = €17 228 за місяць, але це не дасть ефективного результату без тестування ключових слів.
  • Для старту краще охопити близько 15% цієї аудиторії, щоб визначити найбільш ефективні слова і масштабуватися зі збереженням зростання кількості конверсій.
  • Оптимальний стартовий бюджет на кампанію: (185 640*15%)*€0,09 = €2 584 або ~ €2 500

Але якщо у вас дуже обмежений маркетинговий бюджет на рекламу в Google і після прорахунків бачите, що потрібна ніша надто конкурентна, а ціна за клік висока, то радимо зробити наступне: 


▪️Передивитись обрані слова та сфокусуватись на транзакційних ключових словах (містять «купити», «замовити»), модельних\продуктових (містять чітку назву товару або його бренд), — такі користувачі скоріш за все зробили або звузили свій вибір та чітко знають, що хочуть, та знаходяться у пошуку вигідних умов.

▪️Сфокусувати кампанії на деяких регіонах або містах, де з більшою ймовірністю замовлять.

▪️Вилучити із кампаній нерелевантні демографічні групи.

▪️Більшу увагу привернути до пошуку мінус-слів перед запуском кампаній. 

▪️Зосередитись на побудові стабільних відносин з вашою аудиторією, а не лише на миттєвих продажах. Особливо, якщо це новий бізнес або стартап може скластися така ситуація, що ціна за перших клієнтів буде вище, ніж дохід від них, тому буде ефективно фокусуватись на LTV. 

▪️Переконатись, що ваша лендінг-сторінка оптимізована для конверсії. Забезпечте швидке завантажування сторінки, привабливий дизайн та впевнені заклики до дії.

▪️Постійно тестуйте різні елементи рекламної кампанії, такі як заголовки, описи, зображення тощо, й оптимізуйте їх для максимальної ефективності.

Ольга Гуменюк
Senior PPC Спеціаліст

Визначте, чи плануєте додавати Display, Performance Max або Video рекламу. Якщо плануєте:

  • Performance Max — додайте ще приблизно 25% до пошукового бюджету.
  • Display або Demand Gen — використовуйте близько 30% від початкового бюджету для тестування кампаній.
  • Video — використовуйте близько 40% від початкового бюджету для тестування кампаній.

*% мають рекомендаційний характер заснований на досвіді спеціалістів Promodo та прогнозованої кількості конверсій.

Спосіб другий: 

  1. Визначтеся з ключовими словами: так само як і в «способі 1».
  2. Додайте ключові слова до плану в інструменті Google Keyword Planner.
  3. Відкрийте вкладку «Прогноз» та перегляньте запропонований бюджет.
Прогнозовані витрати на рекламу

Після цього можна переходити до конкретних дій: 

  1. У своєму обліковому записі Google Ads натисніть піктограму «Кампанії», далі «Піктограма кампаній».
  2. Натисніть «спадне меню Кампанії» в меню розділу, а потім натисніть «Кампанії».
  3. Натисніть кнопку з плюсом і виберіть «Нова кампанія». 
  4. Виберіть тип кампанії, який ви хочете створити.
  5. (Необов’язково) Установіть ціль кампанії та введіть URL-адресу веб-сайту вашої компанії.  
  6. На сторінці «Вибір налаштувань кампанії» прокрутіть до розділу «Ставки» та виберіть стратегію призначення ставок.
  7. Перейдіть до розділу «Щоденний бюджет» і введіть індивідуальний рекламний бюджет або скористайтеся спільним бюджетом.
  8. Завершіть вибір інших налаштувань кампанії та натисніть «Зберегти та продовжити».

Висновки

Бюджет рекламної кампанії залежить від багатьох факторів. Але слідування простим крокам, які ми навели у цій статті, допоможуть ефективно керувати витратами на рекламу, робити кампанії ефективнішими й мати якісне охоплення аудиторії. 

ТАКОЖ НА ЦЮ ТЕМУ: 

В закладки

КОМАНДА PROMODO ДОПОМОЖЕ ВАМ ШВИДКО І ВИГІДНО НАЛАШТУВАТИ РЕКЛАМУ В GOOGLE MAPS. НАПИШІТЬ НАМ, ЩОБ ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ ВІД СПЕЦІАЛІСТІВ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз